• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mitt bidrag idag. Trevlig söndag pĂ„ er allihopa och vĂ€lkommen önskar jag de nya som hittat till denna eminenta trĂ„d! 😃😍

BCA35A39-462B-4874-9026-7ED0403429F0.jpeg
Jag tar Ă„t mig och tackar för det, ni verkar ha en vĂ€ldigt fin gemenskap hĂ€r! ❀⌚

Även om det Ă€r Gulfman som verkar trenda nu sĂ„ kommer en klassisk Mudman (pĂ„ ett paket korv) som kontrast.

SÄ dÄligt batteri nu att den "dör" en svÀng om man försöker tÀnda lyset eller stÀlla tiden, kanske dags för batteribyte och OwgM (men Àr ju för lÀtt för det)

20230212_190742.jpg

Även en bild pĂ„ ufona som stĂ„r i skogsbrynet och vĂ€ntar in moderskeppet.

20230201_185353.jpg

Även om det Ă€r Gulfman som verkar trenda nu sĂ„ kommer en klassisk Mudman (pĂ„ ett paket korv) som kontrast.

SÄ dÄligt batteri nu att den "dör" en svÀng om man försöker tÀnda lyset eller stÀlla tiden, kanske dags för batteribyte och OwgM (men Àr ju för lÀtt för det)

20230212_190742.jpg

Även en bild pĂ„ ufona som stĂ„r i skogsbrynet och vĂ€ntar in moderskeppet.

20230201_185353.jpg
Den dÀr jÀveln har varit med. Vackert.

Tack! 😁
Instinct har jag köpt 2 mÄnader sen och provat nÄgra gÄnger nÀr jag hajkade.
Den fÄr bli min outdoor klocka.
Ja, det Àr nÀrmaste en G-Shock man kan komma bÄde nÀr det gÀller tÄlighet och utseendet.
Men funktionsmÀssigt Àr den ljusÄr bÀttre Àn bÄde G-Shock och ProTrek.

ÄndĂ„ tickar hjĂ€rtat för G-Shocks

Solcellsladdningen Àr dock ett skÀmt. Laddar noll pÄ min instinct.

.
Snyggt, tack! DĂ€r Ă€r dom ju, bĂ„da tvĂ„. Är den till höger Ă€ldre modell eller hur ligger det till?

Vet inte vilken som kom först men den till vÀnster Àr JDM tror jag och sÀljs t ex inte i Sverige. Den har dessutom en titanring runt boetten vilket den högra inte har. Den högra saknar solladdning och radiosynk.

Tillbaka
Topp