• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jobba till 20:18 pĂ„ en söndagskvĂ€ll. It’s not OK 😳
8F3A651B-2E53-4456-859A-138D202DFDBC.jpeg
Är det en helikopter jag ser?

Blir apĂ€nnande att se högupplösta bilder pĂ„ den sen! Ser ut att vara mörkgrĂ„ och det Ă€r ju alltid trevligt 😊 Hade man fĂ„tt önska vore det ju sjukt coolt med en reissue pĂ„ DW-6600B-1A (https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6600B-1A&subseries=DW-6600&series=66XX) med sin orangea knapp och coola print pĂ„ bandet.

Blir apĂ€nnande att se högupplösta bilder pĂ„ den sen! Ser ut att vara mörkgrĂ„ och det Ă€r ju alltid trevligt 😊 Hade man fĂ„tt önska vore det ju sjukt coolt med en reissue pĂ„ DW-6600B-1A (https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6600B-1A&subseries=DW-6600&series=66XX) med sin orangea knapp och coola print pĂ„ bandet.
Hmm
. Bara det inte blir helsvart / mörkgrĂ„ med monokrom display
 đŸ˜±
Jag ska köpa en oavsett 😆👍

Solcellsladdningen Àr dock ett skÀmt. Laddar noll pÄ min instinct.
Har en Instinct 2s och i somras fick jag 2 dagar extra pga solcellsladdningen men dÄ var jag ocksÄ ute flera timmar om dagen i solen. Med tanke pÄ att det Àr tre veckors batteritid Àven utan solcellerna sÄ Àr det inte vÀrt det, helt meningslös funktion.

Har en Instinct 2s och i somras fick jag 2 dagar extra pga solcellsladdningen men dÄ var jag ocksÄ ute flera timmar om dagen i solen. Med tanke pÄ att det Àr tre veckors batteritid Àven utan solcellerna sÄ Àr det inte vÀrt det, helt meningslös funktion.

Ja trist att det mest Àr en gimmick som Àr icke-funktionell.
Man Àr ju ÀndÄ van vid vettiga laddningstider med G-shock sÄ först trodde jag att jag hade fÄtt ett mÄndagsexemplar.
3 veckors batteritid Àr rÀtt bra med tanke pÄ allt lull-lull som finns.
Jag brukar fÄ ut ca 1 vecka (med batterisparlÀge av) men dÄ laddar jag ur och laddar sparsamt ~40-70% för att inte slita pÄ batteriet i onödan.
NÄgot jag saknar Àr en batteriindikator pÄ G-shock som visar procent!

Tillbaka
Topp