mathiash
Basic
Ăr det en helikopter jag ser?Jobba till 20:18 pĂ„ en söndagskvĂ€ll. Itâs not OK![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det en helikopter jag ser?Jobba till 20:18 pĂ„ en söndagskvĂ€ll. Itâs not OK![]()
![]()
Ja det Ă€r en Sikorsky92 som vilar i hangarenĂr det en helikopter jag ser?
Vad har du för jobb?Ja det Àr en Sikorsky92 som vilar i hangaren![]()
Jag flyger den dÀr bussen offshore till oljeplattformarna. Transporterar folk för det mesta. Hela veckan har det varit busvÀder sÄ vi hade en del flighter över helgen för att komma ikapp. Hoppas pÄ bÀttre vÀder kommande veckaVad har du för jobb?. Om du vill berÀtta dvs
Blir apÀnnande att se högupplösta bilder pÄ den sen! Ser ut att vara mörkgrÄ och det Àr ju alltid trevligtBilder pÄ kommande DW-6640RE.
![]()
Hittat hÀr:
https://www.watchuseek.com/threads/dw-6640re-40th-anniversary-model.5473086/
HmmâŠ. Bara det inte blir helsvart / mörkgrĂ„ med monokrom displayâŠBlir apĂ€nnande att se högupplösta bilder pĂ„ den sen! Ser ut att vara mörkgrĂ„ och det Ă€r ju alltid trevligtHade man fĂ„tt önska vore det ju sjukt coolt med en reissue pĂ„ DW-6600B-1A (https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6600B-1A&subseries=DW-6600&series=66XX) med sin orangea knapp och coola print pĂ„ bandet.
Tufft med 40th anniversary loggan i illuminatorn.HmmâŠ. Bara det inte blir helsvart / mörkgrĂ„ med monokrom displayâŠ
Jag ska köpa en oavsett![]()
Ja! VÀldigt 90-tals Navy Seal:ig dessutom!Blir apÀnnande att se högupplösta bilder pÄ den sen! Ser ut att vara mörkgrÄ och det Àr ju alltid trevligtHade man fÄtt önska vore det ju sjukt coolt med en reissue pÄ DW-6600B-1A (https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6600B-1A&subseries=DW-6600&series=66XX) med sin orangea knapp och coola print pÄ bandet.
Tufft jobb! Passande att du bÀr den klocka du bÀrJag flyger den dÀr bussen offshore till oljeplattformarna. Transporterar folk för det mesta. Hela veckan har det varit busvÀder sÄ vi hade en del flighter över helgen för att komma ikapp. Hoppas pÄ bÀttre vÀder kommande vecka![]()
BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYT !!!!!![]()
Godmorgon! Ăntligen en GâŠfan, fortfarande en Garmin pĂ„ armen.
Hahah!BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYT !!!!!![]()
Har en Instinct 2s och i somras fick jag 2 dagar extra pga solcellsladdningen men dÄ var jag ocksÄ ute flera timmar om dagen i solen. Med tanke pÄ att det Àr tre veckors batteritid Àven utan solcellerna sÄ Àr det inte vÀrt det, helt meningslös funktion.Solcellsladdningen Àr dock ett skÀmt. Laddar noll pÄ min instinct.
Va fan⊠jag trodde jag var en omega-kille. Casioak börjar bli mer och mer tilltalande.
Har en Instinct 2s och i somras fick jag 2 dagar extra pga solcellsladdningen men dÄ var jag ocksÄ ute flera timmar om dagen i solen. Med tanke pÄ att det Àr tre veckors batteritid Àven utan solcellerna sÄ Àr det inte vÀrt det, helt meningslös funktion.
Vackert! Vart Àr det?Idag ser vÀdret mer lovande ut!![]()
![]()