• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det var jag 👋 :)
Just nu Ă€r 15k över min budget. Jag lade för mycket pengar pÄ  ehm
 ett annat klockmĂ€rke đŸ«Ł
Till mitt försvar sÄ Àr det G som gÀller idag iaf ;)
image.jpg

SĂ„ pass? Har dĂ„lig koll pĂ„ dem dĂ„ jag sjĂ€lv inte Ă€r intresserad men trodde att de lĂ„g högre i pris. Man fĂ„r vĂ€l hoppas att det finns lite prutmĂ„n i sĂ„ fall. 🙂
TB ligger lite lÀgre Àn tex TVA. Mellan 9-12k beroende pÄ skick ca bara en bonnagissning. Tva brukar gÄ för 19-20k pÄ forumet ca

Tack! Jag gillar mörker! Och tack för tips.

Den Ă€r cool. Inte lika cool som 9100, jag gillar retro, men som jag förstĂ„tt det sĂ„ kan man Ă€ga fler
Man kanske ska testa den dock.

Jag har faktiskt tvÄ squares idag, och nÄgra övriga Casio. Men jag Àr som ÀndÄ fast med en Garmin Fenix 6 pÄ armen. Det Àr nÄgot med dessa G-shocks alltsÄ, de talar till mig;
”LĂ€gg ned den dĂ€r sjĂ€lslösa klockan. Den har inte sjĂ€l som vi. Du kan vĂ€l Ă„tminstone bara ha Garmin nĂ€r du trĂ€nar, till att börja med? Dessutom, vem utav oss överlever zombie-apokalypsen tror du?”
SÄ sÀger dem, fast i olika variationer.

En slags drömklocka (har redan lagt till med ordet drömklocka) Àr en DW-6600. NÀstan för cool.
Min Garmin Instinct 2 Tactical solar i fönsterbrĂ€dan
.
Din drömklocka DW-6600 var min första G-Shock
. my precious
nu har jag 2 😁😁
EB822B09-3468-4650-B1AB-64230A253A93.jpeg
74964D0D-938A-462F-BD3A-E05769F97DDE.jpeg

Var ute pÄ Àventyr med hundis pÄ fm.
Fann en rÄdjursklöv som Àgaren uppenbarligen tappat. SÄg inget bortsprunget rÄdjur heller....
20230212_114355.jpg

Men hundis blev sÄdÀr lagom imponerad.
20230212_114427.jpg

BĂ€ttre med köttfĂ€rs och lite blod hemma i köket tydligen 😂

Men sen blev det chiliostdipp med nachochips till. Gott, trevligt och enkelt!
20230212_115636.jpg
20230212_115948.jpg

Min Garmin Instinct 2 Tactical solar i fönsterbrĂ€dan
.
Din drömklocka DW-6600 var min första G-Shock
. my precious
nu har jag 2 😁😁
EB822B09-3468-4650-B1AB-64230A253A93.jpeg
74964D0D-938A-462F-BD3A-E05769F97DDE.jpeg
Du lever drömmen! Jag förstÄr allt det sjÀlvklara och vackra med de dÀr bilderna.

Har du Garmin I2 Tactical som trÀningsklocka eller allmÀnt bara för att den Àr jÀvligt badass och det nÀrmsta Garmin kommit G-Shock?

Senast Àndrad:
Du lever drömmen! Jag förstÄr allt det sjÀlvklara och vackra med de dÀr bilderna.

Har du Garmin I2 Tactical som trÀningsklocka eller allmÀnt bara för att den Àr jÀvligt badass och det nÀrmsta Garmin kommit G-Shock?
Tack! 😁
Instinct har jag köpt 2 mÄnader sen och provat nÄgra gÄnger nÀr jag hajkade.
Den fÄr bli min outdoor klocka.
Ja, det Àr nÀrmaste en G-Shock man kan komma bÄde nÀr det gÀller tÄlighet och utseendet.
Men funktionsmÀssigt Àr den ljusÄr bÀttre Àn bÄde G-Shock och ProTrek.

ÄndĂ„ tickar hjĂ€rtat för G-Shocks

Tack! 😁
Instinct har jag köpt 2 mÄnader sen och provat nÄgra gÄnger nÀr jag hajkade.
Den fÄr bli min outdoor klocka.
Ja, det Àr nÀrmaste en G-Shock man kan komma bÄde nÀr det gÀller tÄlighet och utseendet.
Men funktionsmÀssigt Àr den ljusÄr bÀttre Àn bÄde G-Shock och ProTrek.

ÄndĂ„ tickar hjĂ€rtat för G-Shocks

Nice! Jag köpte en I2S solar, som jag Ängrar dÄ storleken Àr nÄgot för liten, inser jag efter nÄgra mÄnaders anvÀndning. Vill nog fÄ tag pÄ en i vanlig storlek. Men för att vara en smartklocka Àr den vÀldigt trevlig.
Men som du sĂ€ger, G-shock Ă€ndÄ 

Tillbaka
Topp