• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jaha, dĂ„ fĂ„r jag tacka @Ploprof sĂ„ mycket för en snabb och smidig affĂ€r! 🙏😃
Den fina och ovanliga Kolor flyttar sÄledes till ny Àgare. Grattis till superovanlig square!

9A42C760-D3C4-41F6-BCCE-7ADF48D9241C.jpeg

DĂ„ Ă€r det dags att fortsĂ€tta rensandet av ovanliga dyrgripar. En heads-up pĂ„ dessa. Till att börja med ska en bort. Vi fĂ„r se vilken det blir, det Ă€r upp till er mina vĂ€nner. đŸ€—đŸ˜ƒ

003CED0B-300B-4CCD-BB75-0581C2562786.jpeg
Kan man fÄ mÀngdrabatt? Jag har köpt rundbalspress idag för 439000 kr sÄ olÀgligt att denna heads up kom efter det....

Jaha, dĂ„ stĂ€nger MRG-shopen för denna gĂ„ngen. Ni som inte hann med önskar jag lycka till nĂ€sta gĂ„ng hajen öppnar kĂ€ftarna och slĂ€pper nĂ„gon dyrgrip. 😆

Den inringade Àr den som kommer fÄ flytta till en ny lycklig Àgare! Ett stort grattis sÀger jag bara. Pris för en likadan kan ses pÄ bild 2 Àven om jag sÄlde lite billigare.

2D037E33-61F3-4E0C-BA9C-73394F0F7905.jpeg
A4D06B25-2692-4071-8F44-EC5D0273C581.png

Jaha, dĂ„ stĂ€nger MRG-shopen för denna gĂ„ngen. Ni som inte hann med önskar jag lycka till nĂ€sta gĂ„ng hajen öppnar kĂ€ftarna och slĂ€pper nĂ„gon dyrgrip. 😆

Den inringade Àr den som kommer fÄ flytta till en ny lycklig Àgare! Ett stort grattis sÀger jag bara. Pris för en likadan kan ses pÄ bild 2 Àven om jag sÄlde lite billigare.

2D037E33-61F3-4E0C-BA9C-73394F0F7905.jpeg
A4D06B25-2692-4071-8F44-EC5D0273C581.png
De dĂ€r va en riktig kĂ€ftsmĂ€ll eller karatespark mĂ„ jag sĂ€ga en mĂ„ndag. Mrgshoppen jisses jag kanske ocksĂ„ skulle köra en mrg shopp utrop 😂

Kan man fÄ mÀngdrabatt? Jag har köpt rundbalspress idag för 439000 kr sÄ olÀgligt att denna heads up kom efter det....
SĂ„klart du kan fĂ„ det! Hur mĂ„nga liter extra mjölk fĂ„r jag dĂ„? Lite som bonus sĂ„dĂ€r. 😍

De dĂ€r va en riktig kĂ€ftsmĂ€ll eller karatespark mĂ„ jag sĂ€ga en mĂ„ndag. Mrgshoppen jisses jag kanske ocksĂ„ skulle köra en mrg shopp utrop 😂
Ha ha, ja, det Ă€r inte var dag butiken Ă€r öppen. VĂ€ldigt sĂ€llsynt faktiskt sĂ„ man fĂ„r passa pĂ„ nĂ€r chansen finns. 😃😍
Absolut, gör d bara. Kör! đŸ€—

(SÅLD) Fyndpris pĂ„ denna utlovas idag för er i trĂ„den, Ă€r man sugen finns jag ett PM bort. (SÅLD)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp