Tampa_blord
Silver
SpÀnnande att se merTack men bilden gör den inte riktigt rÀttvisa. Ska prova ta nÄn i mer direkt spot/innebelysningsljus och se om det blir bÀttre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SpÀnnande att se merTack men bilden gör den inte riktigt rÀttvisa. Ska prova ta nÄn i mer direkt spot/innebelysningsljus och se om det blir bÀttre.
NÄgot mer rÀttvisande försök iaf,SpÀnnande att se merMisstÀnker att siffrorna/index verkligen poppar IRL?
Cool bild, ser nÀstan dubbelexponerad ut, eller nÄt.Det kan bli en bildtung dag
![]()
Riktigt bra ju!NÄgot mer rÀttvisande försök iaf,
![]()
![]()
Riktigt snygg! Nu blev jag ocksÄ sugen!NÄgot mer rÀttvisande försök iaf,
![]()
![]()
Gissa vad jag köpte nyss?
![]()
KĂ€nde mig tvungen att testa tillskott![]()
En king?
Ăr det en svart rangeman som du bytt ut band och bazel? Kikat lite pĂ„ rangeman men hittar bara svart med positiv och grön med negativ att köpa.
Det ska pÄtalas för hustrun Ä det snaraste!Orange Àr sexigt.
Det stĂ€mmer. Det Ă€r en moddad svart!Ăr det en svart rangeman som du bytt ut band och bazel? Kikat lite pĂ„ rangeman men hittar bara svart med positiv och grön med negativ att köpa.
Med svart dessutom! Nice!Just det ja, fullbordade den modden nu i veckan:
![]()
Edit: dubbelpostJust det ja, fullbordade den modden nu i veckan:
![]()
Det ska pÄtalas för hustrun Ä det snaraste!
Har haft den ett tag med de vanliga âskruvarnaâ men störde mig lite pĂ„ mismatchen med spĂ€nnet.Med svart dessutom! Nice!
PÄ det stora hela sÄ bryr hon sig inte sÄ mycket om mina klockinköp (det Àr i sanningens namn ett digert jobb att hÀnga med vissa perioder...), tÀnkte mer pÄ att denna skulle anses höja mitt sex appeal. Iofsig kan kanske allt som drar uppmÀrksamheten frÄn min person anses ha sÄdan verkan.Tyckte hon inte om den?![]()
PÄ det stora hela sÄ bryr hon sig inte sÄ mycket om mina klockinköp (det Àr i sanningens namn ett digert jobb att hÀnga med vissa perioder...), tÀnkte mer pÄ att denna skulle anses höja mitt sex appeal. Iofsig kan kanske allt som drar uppmÀrksamheten frÄn min person anses ha sÄdan verkan.![]()
PÄ senare tid har jag bara köpt frÄn tiktox i England. Bra priser och hyfsat utbud. Usel support dock.
Haha samma hÀr, den tÄl det mesta ocksÄ sÄ man behöver inte bry sig sÄ mycket för dings och repor. Men en grym g shock Àr det. Gillar den skarp. Vad tycker du?![]()
Min BB hÀlsar.
Ibland nÀr jag fÄr Ängest och inte vet vilken klocka jag ska bÀra, tar jag BB.
Avskalad, enkel och noll plottrighet.