Ăr ju sĂ„nt erbarmligt ljus nu att det knappt gĂ„r att ta en anstĂ€ndig bild...Mer! Mer!)
FĂ„r bli mer imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr ju sĂ„nt erbarmligt ljus nu att det knappt gĂ„r att ta en anstĂ€ndig bild...Mer! Mer!)
Ja, titan har ju prövats i bÄde square & frogman tidigare sÄ helt omöjligt Àr det inte.Haha det vore ju svinballt med en i vitguldDra ett mail vetja
Undrar vad Casio kommer presentera för spÀnnande pÄ Basel. Jag tror och hoppas pÄ en GMWB5000 i titan. Det kÀnns som titan Àr ett material som passar en G-Shock fint (och dom har ju gjort titanare tidigare...)
Snyggaste JĂ€kla MudmasternĂr ju sĂ„nt erbarmligt ljus nu att det knappt gĂ„r att ta en anstĂ€ndig bild...
![]()
![]()
![]()
FĂ„r bli mer imorgon.
Haha det vore ju svinballt med en i vitguldDra ett mail vetja
![]()
Haha, vi behöver uppenbarligen fler GIFs hÀr! Och G-Shocks
Maharishi?Ăr ju sĂ„nt erbarmligt ljus nu att det knappt gĂ„r att ta en anstĂ€ndig bild...
![]()
![]()
![]()
FĂ„r bli mer imorgon.
StÄr inte batteriet pÄ high dÀr plus att du har aktiverat ps?Mudman och hÀnger tvÀtt, galen fredagskvÀll!
![]()
Yes och yes! Men den som brÄkar Àr min Mudmaster, den ligger kvar i köksfönstret och invÀntar morgonsolen (om det blir nÄgon sÄdan)StÄr inte batteriet pÄ high dÀr plus att du har aktiverat ps?
May the eternal light shine upon you!Yes och yes! Men den som brÄkar Àr min Mudmaster, den ligger kvar i köksfönstret och invÀntar morgonsolen (om det blir nÄgon sÄdan)
Haha tack!May the eternal light shine upon you!
Maharishi?
![]()
Jag hade nog aldrig hört talas om mÀrket ifrÄga om det inte varit för klockan.Haha, fick ocksÄ upp guru nÀr jag googlade!
Inser att mina kunskaper om klÀdmÀrken Àr tÀmligen begrÀnsade![]()
Haha skönt att veta att vi Àr flera som inte har kollJag hade nog aldrig hört talas om mÀrket ifrÄga om det inte varit för klockan.
Vet inte mycket om det nu heller... Men gillar klockan.![]()
Jag förutsÀtter kallt att det ÀndÄ Àr allas vÄr Guru Dev Maharishi som Äsyftas, egentligen.Haha skönt att veta att vi Àr flera som inte har koll
Men det hade ju varit svinkul om det var en colab med gurun
Det Àr som The Hundreds eller Sneaker Freaker. Inget jag kÀnde till före klockorna. DÀremot Gorillaz minns jag, de hade ju den dÀr hitlÄten Clint Eastwood pÄ 90-talet. Men Àr de relevanta/inne nu, 20 Är senare? I sÄ fall har jag missat deras comeback/popularitet.Jag hade nog aldrig hört talas om mÀrket ifrÄga om det inte varit för klockan.
Vet inte mycket om det nu heller... Men gillar klockan.![]()
Jaa vem annars liksom..?Jag förutsÀtter kallt att det ÀndÄ Àr allas vÄr Guru Dev Maharishi som Äsyftas, egentligen.
PÄ vissa sidor refereras det till GWG-1000MH-1AER - RIP men tyvÀrr sÄ Àr det bara en colab med butiken @S.L refererade till. Men de tingar ju ett mycket högt pris, Àr detta GWG-graalen nu?Jaa vem annars liksom..?
Det Àr det absolut! För mig Àr det G-graalen faktiskt! GWG-1000 med det bandet och oranga detaljer Àr löjligt snyggtPÄ vissa sidor refereras det till GWG-1000MH-1AER - RIP men tyvÀrr sÄ Àr det bara en colab med butiken @S.L refererade till. Men de tingar ju ett mycket högt pris, Àr detta GWG-graalen nu?
Riktigt ball!Man kan inte leva pÄ Àpplen allena.
![]()
Skitsnygg! GrattisMan kan inte leva pÄ Àpplen allena.
![]()
Tack men bilden gör den inte riktigt rÀttvisa. Ska prova ta nÄn i mer direkt spot/innebelysningsljus och se om det blir bÀttre.Riktigt ball!
HÀrliga omgivningar!Rangeman tar mig ut pÄ Àventyr!
![]()