MÄnga fina bitar pÄ det albumet!Greatest Hits,
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄnga fina bitar pÄ det albumet!Greatest Hits,
![]()
neeej! hann inte med pÄ sÀljes-avd...![]()
TvÄ fyrkanter pÄvÀg hÀr, lyckades knipa Akiran efter en lÀngre tids spaningnÄja, jag har tre fyrkanter pÄ ingÄng sÄ jag fÄr vÀl inte sura för mycket...![]()
Dagens motto!Wear the yellow watch, donât eat the yellow snow.
![]()
thats what she saidBild frÄn tidigare...
![]()
Fick hem en gx-56 idag, ligger nu pÄ K&S. Funkade inte alls dÄ jag lÄg helt fel mellan hÄlen![]()
thats what she said![]()
Bild frÄn tidigare...
![]()
Fick hem en gx-56 idag, ligger nu pÄ K&S. Funkade inte alls dÄ jag lÄg helt fel mellan hÄlen![]()
Har du provat att köra lite tajtare Àn lösare? Jag har numera vant mig vid att klockan sitter lite tajtare och tycker det Àr skönare Àn att klockan flÀnger omkring pÄ handleden.
Provade bĂ„da lösningarna, den blir alldeles för tajt och lite vĂ€l lös (inte som 5610 som ocksĂ„ Ă€r lite mittemellan men Ă€ndĂ„ ok pĂ„ bĂ„da lĂ€gena). Men iaf âprovatâ en nu vilket i sig Ă€ndĂ„ var ett mĂ„ste![]()
Vad skiljer GW-5000 ifrÄn 5610? Tycker den Àr vÀldigt lik förutom röda strecket runt displayen.GW-5000 pÄ gymmet.
![]()
Aha, bandhÄlen pÄ kungen kanske Àr lite udda att den inte riktigt gÄr att jÀmföra med andra G-shocks.
TrÄkigt att det inte passade. Men det finns ju hundratals andra roliga modeller.![]()
Hade exakt samma dilemma med GWG-1000, och Àven efter en vecka kvarstod den kÀnslan sÄ lika bra flippa direkt. Har ju inga problem med att sÀlja klockor heller
Precis, nÀsta blir dock 6900. GW eller G, var dumt sÀlja den jag Àgde förra sommaren. Liksom det var med 5610![]()
Vad skiljer GW-5000 ifrÄn 5610? Tycker den Àr vÀldigt lik förutom röda strecket runt displayen.
Vad skiljer GW-5000 ifrÄn 5610? Tycker den Àr vÀldigt lik förutom röda strecket runt displayen.
Jag ser att du redan fÄtt svar frÄn nÄgra andra. Jag gillar GW-5000 mer Àn 5610an. Men det Àr vÀl en smaksakVad skiljer GW-5000 ifrÄn 5610? Tycker den Àr vÀldigt lik förutom röda strecket runt displayen.