Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha samma hÀr, den tÄl det mesta ocksÄ sÄ man behöver inte bry sig sÄ mycket för dings och repor. Men en grym g shock Àr det. Gillar den skarp. Vad tycker du?
HÄller med!Dings och repor? Vad Àr det?
Modellen gillar jag hÄrt.
Som nÀmnts ;
Avskalad.
Ren,
Klassisk design som blickar in i framtiden
Stealth
+1PÄ senare tid har jag bara köpt frÄn tiktox i England. Bra priser och hyfsat utbud. Usel support dock.
NÀr fÄr jag ta över denna skönheten? Haha
HÄllbarheten, kvalitén överlag och det unika utseendet Àr min top-3!Va Àr de ni gillar bÀst med g-shock?
BehÄller den nog ett litet tag tillNÀr fÄr jag ta över denna skönheten? Haha
Fullt förstÄeligt! Nej inte Ànnu, blir nog i julklapp till mig sjÀlv förvissoBehÄller den nog ett litet tag till
Passar du inte pÄ att köpa rangeman nu nÀr den Àr under 2000 pÄ watchshop?
Va Àr de ni gillar bÀst med g-shock?
BehÄller den nog ett litet tag till
Passar du inte pÄ att köpa rangeman nu nÀr den Àr under 2000 pÄ watchshop?
TÀnkte ta och ge mig in i G-Shock trÀsket och slÄ till pÄ en GW-M5610-1ER nu nÀr CyberPhoto har rea.
Undrar dock om det finns nÄgon annan instegs G-Shock jag kan kolla in innan jag slÄr till?
Man fÄr bunkra upp!tro hur brexit kommer stÀlla till det för oss likasinnade?
Slog till med en GWG1000 Mudmaster.TÀnkte ta och ge mig in i G-Shock trÀsket och slÄ till pÄ en GW-M5610-1ER nu nÀr CyberPhoto har rea.
Undrar dock om det finns nÄgon annan instegs G-Shock jag kan kolla in innan jag slÄr till?
Tycker 5610 Àr en bra början. Jag har min pÄ mig just nu, haft lite olika g-shocks men denna Àr för mig en nutida budgetklassiker. En dw-5600e Àr vÀll ocksÄ en bra början dock har ju 5610 multi band och solar. DW-5750 Àr rÀtt kul med, skönt retro!
Slog till med en GWG1000 Mudmaster.
Nu kan man spana pÄ de lite billigare modellerna. Hm.... Rangeman verkar fin..
Gör inte som jag. Inte för att jag inte Ängrar det för j-vlar vilken klocka.
Absolut, jag med. Vet inte vad som flög i mig.Har kollat pÄ DW-5600e, tÀnkte Äka in till Göteborg i morgon för att julhandla. FÄr svÀnga förbi en klockaffÀr och testa lite olika modeller.
Har blÀddrat igenom trÄden och sett att det finns mÄnga fina modeller, dock Àr prisnivÄn dÀrefter. Brukar börja lÄgt och arbeta mig uppÄt![]()
Hahaha! Det fÄr nog klassas som ett av Ärets roligaste inlÀgg!PÄ det stora hela sÄ bryr hon sig inte sÄ mycket om mina klockinköp (det Àr i sanningens namn ett digert jobb att hÀnga med vissa perioder...), tÀnkte mer pÄ att denna skulle anses höja mitt sex appeal. Iofsig kan kanske allt som drar uppmÀrksamheten frÄn min person anses ha sÄdan verkan.![]()
Oj, en röddisplayad... om jag förstÄr rÀtt sÄ Àr den grisen med Àven i den billigare utgÄvan? Fast en större i den mer pÄkostade.
Absolut, jag med. Vet inte vad som flög i mig.
SkÀrmtid reggas pÄ min iPhone men inte nÀrvaro pÄ detta forum... uppenbarligen skadligthar precis bestÀllt en reservdel för 1700kr till en klocka jag inte ens har Àn... uppdatering följer.