• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

20181215_150945.jpg
lÀgger Àven ut en pÄ min GA-100. Trevlig lördag alla G Shock vÀnner!

BehÄller den nog ett litet tag till :)
Passar du inte pÄ att köpa rangeman nu nÀr den Àr under 2000 pÄ watchshop?

Är Ă€ven (iof kanske standard, inte bestĂ€llt innan) dhl expressfrakt gratis just nu. Min bestĂ€llning verkar landa tisdag, redan skickats under dagen sĂ„ snabba bud och perfelt för den som vill ha innan jul :)

Senast Àndrad:
TÀnkte ta och ge mig in i G-Shock trÀsket och slÄ till pÄ en GW-M5610-1ER nu nÀr CyberPhoto har rea.

Undrar dock om det finns nÄgon annan instegs G-Shock jag kan kolla in innan jag slÄr till?

TÀnkte ta och ge mig in i G-Shock trÀsket och slÄ till pÄ en GW-M5610-1ER nu nÀr CyberPhoto har rea.

Undrar dock om det finns nÄgon annan instegs G-Shock jag kan kolla in innan jag slÄr till?

Tycker 5610 Àr en bra början. Jag har min pÄ mig just nu, haft lite olika g-shocks men denna Àr för mig en nutida budgetklassiker. En dw-5600e Àr vÀll ocksÄ en bra början dock har ju 5610 multi band och solar. DW-5750 Àr rÀtt kul med, skönt retro!

Slog till med en GWG1000 Mudmaster.
Nu kan man spana pÄ de lite billigare modellerna. Hm.... Rangeman verkar fin..
Gör inte som jag. Inte för att jag inte Ängrar det för j-vlar vilken klocka.

Tycker 5610 Àr en bra början. Jag har min pÄ mig just nu, haft lite olika g-shocks men denna Àr för mig en nutida budgetklassiker. En dw-5600e Àr vÀll ocksÄ en bra början dock har ju 5610 multi band och solar. DW-5750 Àr rÀtt kul med, skönt retro!

Har kollat pÄ DW-5600e, tÀnkte Äka in till Göteborg i morgon för att julhandla. FÄr svÀnga förbi en klockaffÀr och testa lite olika modeller.

Slog till med en GWG1000 Mudmaster.
Nu kan man spana pÄ de lite billigare modellerna. Hm.... Rangeman verkar fin..
Gör inte som jag. Inte för att jag inte Ängrar det för j-vlar vilken klocka.

Har blÀddrat igenom trÄden och sett att det finns mÄnga fina modeller, dock Àr prisnivÄn dÀrefter. Brukar börja lÄgt och arbeta mig uppÄt :angel:

Har kollat pÄ DW-5600e, tÀnkte Äka in till Göteborg i morgon för att julhandla. FÄr svÀnga förbi en klockaffÀr och testa lite olika modeller.

Har blÀddrat igenom trÄden och sett att det finns mÄnga fina modeller, dock Àr prisnivÄn dÀrefter. Brukar börja lÄgt och arbeta mig uppÄt :angel:
Absolut, jag med. Vet inte vad som flög i mig.

PÄ det stora hela sÄ bryr hon sig inte sÄ mycket om mina klockinköp (det Àr i sanningens namn ett digert jobb att hÀnga med vissa perioder...), tÀnkte mer pÄ att denna skulle anses höja mitt sex appeal. Iofsig kan kanske allt som drar uppmÀrksamheten frÄn min person anses ha sÄdan verkan. :D
Hahaha! Det fÄr nog klassas som ett av Ärets roligaste inlÀgg!

IgenkÀnningshumor dessutom :)

SkÀrmtid reggas pÄ min iPhone men inte nÀrvaro pÄ detta forum... uppenbarligen skadligt :) har precis bestÀllt en reservdel för 1700kr till en klocka jag inte ens har Àn... uppdatering följer.

Kan bara hÄlla med. Det som började som lite efterforskning efter en ny lÀmplig klocka slutade med ett antal jubileumsmodeller och specialversioner... plus ett stÀndigt sug efter nya modeller. Ingen bra plats om man Àr lite av en samlare! :)

Tillbaka
Topp