Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Olustigt med tanke pÄ att lillebror Mudmaster som jag har, Àr med lume pÄ hela och det Àr ju den "triple black"-versionen.NÀ, jag kan inte riktigt slÀppa att GWG-1000-1A1ER saknar lume pÄ timmarkeringarna. Vad Àr poÀngen med lumade visare om du inte kan med 100% sÀkerhet orientera dig var 12 Àr pÄ tavlan nÀr det Àr becksvart i rummet.
Detta mÄste vara en brutal miss frÄn Casio.
Bilder lÄnade frÄn ett tyskt forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
Olustigt med tanke pÄ att lillebror Mudmaster som jag har, Àr med lume pÄ hela och det Àr ju den "triple black"-versionen.
Du körde en GG, var det sÄ?
![]()
Nej, GWG-100-1ADu körde en GG, var det sÄ?
![]()
Det kanske Àr en Smael S-Shock? (RÄnrisken!)Mudmaster och kostym. Ser bra ut.
(Mexico Coach Juan Carlos Osorio)
![]()
OHHH...en Àkta Smael!Det kanske Àr en Smael S-Shock? (RÄnrisken!)
![]()
![]()
![]()
(En kollega pÄ jobbet som har den nedersta. Ryser nÀr jag ser den!)
Det kanske Àr en Smael S-Shock? (RÄnrisken!)
![]()
![]()
![]()
Ja, det Àr lite mÀrkligt faktiskt men lÄt nu inte denna fadÀs förstöra julen för digNÀ, jag kan inte riktigt slÀppa att GWG-1000-1A1ER saknar lume pÄ timmarkeringarna. Vad Àr poÀngen med lumade visare om du inte kan med 100% sÀkerhet orientera dig var 12 Àr pÄ tavlan nÀr det Àr becksvart i rummet.
Detta mÄste vara en brutal miss frÄn Casio.
Bilder lÄnade frÄn ett tyskt forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det kanske Àr en Smael S-Shock? (RÄnrisken!)
![]()
![]()
![]()
Haha! Vi behöver fler gifs frÄn B99 hÀr pÄ KS
Haha! Vi behöver fler gifs frÄn B99 hÀr pÄ KS
Och för er som har missat serien:
SkÀrp er.
On topic.
![]()
Carry on
Tror vanliga 18 mm ska passa. Har du nÄgra liggande eller ska jag skicka? Dom Àr inte G-Shock specifika men det passar sÀkert.Jag har lyckats fÄ tag i en 5600C (renoveringsobjekt). Skruvar, band och bezel har jag. Det jag saknar Àr springbars.
NÄn som sitter pÄ en uppsÀttning kan vÀl hojta till?![]()
Ah! Jag tror inte att jag har nÄgra 18mm sÄ du fÄr jÀttegÀrna skicka överTror vanliga 18 mm ska passa. Har du nÄgra liggande eller ska jag skicka? Dom Àr inte G-Shock specifika men det passar sÀkert.
Alright!Ah! Jag tror inte att jag har nÄgra 18mm sÄ du fÄr jÀttegÀrna skicka över![]()
Ăh, han behöver inte bestĂ€lla en. Casio skickar en direkt hem till honom. Det borde dom i alla fall görahttps://www.g-central.com/pure-gold-g-shock-for-sale-in-2019/
![]()
En metall G-Shock i 18k guld. 35 ST görs totalt.
@S.L your move![]()
Hade det varit WG hade jag f-n varit pĂ„. Men YG bangar jag nog (om de inte skickar en som giveaway dĂ„...).Ăh, han behöver inte bestĂ€lla en. Casio skickar en direkt hem till honom. Det borde dom i alla fall göra![]()
Mer! Mer!Efter en nervkittlande duell i solnedgÄngen med UPS kundtjÀnst sÄ blev det lite unboxing som fredagsmys!
![]()
![]()
Haha det vore ju svinballt med en i vitguldHade det varit WG hade jag f-n varit pÄ. Men YG bangar jag nog (om de inte skickar en som giveaway dÄ...).