• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

CasiOak i metall, den slog aldrig riktigt va? Moddarna hann före Casio med typ tvÄ Är och nÀr de vÀl började slÀppa den officiella modellen sÄ hade folk tröttnat. MÄste erkÀnna att jag Àr lite sugen pÄ guldisen som ska slÀppas snart.. eller ska man invÀnta titan istÀllet?

GM-B2100GD-9A-765x765.jpg
Guldisen var riktigt fin ju, men hittills Ă€r koppar-oaken en klar favvo 😍
GM-B2100GD-5A.jpg

CasiOak i metall, den slog aldrig riktigt va? Moddarna hann före Casio med typ tvÄ Är och nÀr de vÀl började slÀppa den officiella modellen sÄ hade folk tröttnat. MÄste erkÀnna att jag Àr lite sugen pÄ guldisen som ska slÀppas snart.. eller ska man invÀnta titan istÀllet?

GM-B2100GD-9A-765x765.jpg
HĂ„ller med, moddarna hann före. Testade den helsvarta tidigare. Den Ă€r rĂ€tt nice mĂ„ste jag sĂ€ga. 🙂

mörka markörer mot en mörk urtavla
Det hÀr Àr det som gör att sÄ mÄnga analoga G's blir ointressanta för mig (det och ofta avsaknad av lume). Kolla tex 2100-modellerna listade pÄ Shockbase. Mörk eller lÄg kontrast mellan tavla och index. :banghead:

Och sÄ negativ display som grÀdde pÄ löken pÄ laxen pÄ moset. /end_rant
oaks.jpg

Jag gjorde en PS-edit pÄ en stÄl-Oak för ett tag sedan dÀr jag ljusade upp index, visare och fixade displayen, sÄhÀr borde den se ut imo:
psoak.jpg

Tillbaka
Topp