• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FÄr djup Ängest av owg3. Vet inte vilken jag ska ha. Svart king kÀnns rÀtt i en halvtimme.

PXL_20230225_120810882.jpg

.

Om imman försvinner relativt fort skulle jag inte oroa mig. VÀrre med de som liksom hÀnger kvar och man t om ser smÄ droppbildningar.
Tack! Bra att veta!

Det var bara det att den blev lite obrukbar dĂ„ jag gĂ€rna vill kunna se tiden😅. Jag har ett in och ut jobb, samt springer ute osv. Hoppas urmakaren kan fĂ„ till det Ă€ndĂ„!

Fake dĂ„. Hur vet man ens? Jag har bestĂ€llt Casio (inte G) frĂ„n Creation förr, alltid fĂ„tt legit vad det verkar

Tack! Bra att veta!

Det var bara det att den blev lite obrukbar dĂ„ jag gĂ€rna vill kunna se tiden😅. Jag har ett in och ut jobb, samt springer ute osv. Hoppas urmakaren kan fĂ„ till det Ă€ndĂ„!

Fake dĂ„. Hur vet man ens? Jag har bestĂ€llt Casio (inte G) frĂ„n Creation förr, alltid fĂ„tt legit vad det verkar

Oftast ser man det pÄ smÄdetaljer som bezelns textskÀrpa och pÄ baklocket utseende .
Men det Ă€r lĂ€tt att gĂ„ pĂ„ en mina om man inte har nĂ„gon Ă€kta att jĂ€mföra med. 🙂

Oftast ser man det pÄ smÄdetaljer som bezelns textskÀrpa och pÄ baklocket utseende .
Men det Ă€r lĂ€tt att gĂ„ pĂ„ en mina om man inte har nĂ„gon Ă€kta att jĂ€mföra med. 🙂
Tack! Som sagt verkar de vara en Ă€kta dĂ„ den tickar alla boxar för det, bla baklocket du pratar om. Men kanska utreda vidare dĂ„ den Ă€r Ă„ter frĂ„n urmakaren. To be continued 😊

Hörde jag OWG March?! Bara skojar, du kommer att ta ikapp det i april sen - om du klarar dig sÄ lÀnge vill sÀga
Ha ha ha jag satt och tÀnkte pÄ owg march. TÀnkte lite men vad Àr grejen. Hur svÄrt kan det va, sen tÀnkte jag efter lite pÄ hur ofta jag byter. Ha ha har nog gÄtt och blivit en utmaning för mig ocksÄ lite i smyg

Ha ha ha jag satt och tÀnkte pÄ owg march. TÀnkte lite men vad Àr grejen. Hur svÄrt kan det va, sen tÀnkte jag efter lite pÄ hur ofta jag byter. Ha ha har nog gÄtt och blivit en utmaning för mig ocksÄ lite i smyg
RĂ„kade tagga dig i trĂ„den. Du kan svara dĂ€r, det Ă€r ingen fara. Det Ă€r inte sĂ„ att man blir anmĂ€ld bara för att man skriver i trĂ„den.. đŸ€”

16773305128655749929360382514909.jpg

Den hĂ€r hĂ€nger löst ibland. För jag vĂ€ljer ofta nĂ„got roligare. Men helvete va bra den Ă€r. Älskar Retrolook. Sen Ă€r jag grymt svag för mb6 o tough solar

Jag har lĂ€st ganska ofta om imma/kondens vid temperaturvĂ€xlingar i olika grupper. The King brukar rĂ„ka ut för det ganska ofta har jag för mig. Har fĂ„tt det sjĂ€lv pĂ„ en 6900 nĂ€r jag grĂ€vde en snögrotta.. Åt barnen.. 🙄

SĂ„ relativt, men inte dundervanligt.. Mittemellan?
Har problem med imma som fryser till is pÄ insidan av glaset pÄ en ny Casioak vid minusgrader och fartvind mot klockan. Har utsatt 3 olika square för samma behandling som de klarat galant.
20230206_085450.jpg

Efter lite terapi, dvs leta efter alla gubbdelar i grabbens lego och bygga ihop en jury, sÄ har jag (med juryns hjÀlp) tagit OWG-beslutet...
IMG_20230225_142720.jpg
Kan avslöja, för dom som inte sett det pĂ„ OWGM-sidan, att just en sĂ„n gul BlĂ„tandsoak kommer vara med som pris i en av utlottningarna. 🙂
StjĂ€rnurmakarna Kalmar/Nybro sponsrar med den😃

Tillbaka
Topp