Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan du bjuda pÄ en tjusig lördagsbild? MÄste ju stilla mitt begÀr...Jag köpte den av @daviden![]()
Du fÄr en sensommarbildKan du bjuda pÄ en tjusig lördagsbild? MÄste ju stilla mitt begÀr...
Tjusigt vÀrre!Du fÄr en sensommarbild![]()
![]()
Fan. Den Àr ball ju.Du fÄr en sensommarbild![]()
![]()
SÄ jÀvla coool!! BÄde du och klocka!Sista vattenpasset innan det bÀr ivÀg till Warszawa i veckan med djupare djup i sikte.
NyförvÀrvet hakade pÄ idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MÀktiga bilder as per usual, keep it up!Sista vattenpasset innan det bÀr ivÀg till Warszawa i veckan med djupare djup i sikte.
NyförvÀrvet hakade pÄ idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inget intresse, sÄ klipper ingen den tills imorgon fÄr den stanna.Bra pris pÄ en titanare frÄn @Meraborsten
Avslutad - Hamilton PSR Gold LE 5K
SÀljes en mycket cool Hamilton PSR Gold Limited Edition H52424130 1741/1970. Limiterad till 1970st och slutsÄld sedan lÀnge. Mycket fint skick! Fullset uttagen 20210614 OBS! KOMMER MED STANDARD BOX!! PRIS 5000kr ink spÄrbar fraktklocksnack.se
Obegripligt att ingen kniper regnbÄgstitanen för 8k. I mitt tycke den bÀsta fyrkanten och nog det lÀgsta priset för en titanmodell jag nÄgonsin sett.Inget intresse, sÄ klipper ingen den tills imorgon fÄr den stanna.![]()
Hemma efter gymmet och gourmetkocken lagar till proteinmÄl. 400g köttfÀrs ska bli till nÄn form av "köttfÀrssÄs" enligt min kÀresta. Hon Àr inte nöjd med mina köttrÀtter och Àter nÄt annat...
![]()
Och en stund senare:
![]()
Blev ju hungrig igen.
Det Àr ju precis det dÀr man vill Àta nÀr man Àr vrÄlhungrig inte sitta och instagramma och oh-a sig över hur fint den pyttelilla matmÀngden var dekorerad pÄ den enorma tallriken som det Àr pÄ finare restauranger. ^
Hemma g-shock och ja, den filmen var vÀl inte jÀttebra. Men bÀttre Àn att kolla mello tycker jagDÄlig bild Àven för att vara jag.
Men bio-G
![]()
Sitter och vÀntar i bilen pÄ sonen som Àr pÄ ett uppdrag.
Funderar. Har aldrig varit med pÄ OWG March. Kanske Àr dags nu. Men med vad? Om man hÀrdar ut sÄ kÀnns det som risk för att man ledsnar pÄ klockan man kört med. SÄ, vÀlja nÄt trevligt och förhoppningsvis trivas, eller vÀlja nÄt som kan fÄ gÄ nÀr mÄnaden Àr över?
Om nÄt trevligt skulle det gott kunna vara denna.
![]()
Ja den fick ligga i lÄdan ett bra tag efter. Men jag behöll den i ytterligare nÄt Är iallafall.Tror risken finns att man tröttnar pÄ klockan efter 30 dagar Àven om det Àr ens favorit.
Det bÀsta kanske Àr att vÀlja en klocka som man bÀr sÀllan.
Visst var det du @Derix som började tröttna pÄ din MRG efter 1 mÄnad?
DÄ Àr det nog bÀttre att ta en trÄkstÄl egentligen. Den Àr ju lite trÄkig redan frÄn börjanJa den fick ligga i lÄdan ett bra tag efter. Men jag behöll den i ytterligare nÄt Är iallafall.
KÀnde ett ansvar och offrade mig, varit sugen pÄ den dÀr lÀnge. Tack för tipset @DerixObegripligt att ingen kniper regnbÄgstitanen för 8k. I mitt tycke den bÀsta fyrkanten och nog det lÀgsta priset för en titanmodell jag nÄgonsin sett.
![]()
![]()
Den hÀr trÄden Àr helt livsfarlig ibland. Jag har aldrig kÀnt ett sug efter en regnbÄgstitan och ÀndÄ var jag nÀra att slÄ till!KÀnde ett ansvar och offrade mig, varit sugen pÄ den dÀr lÀnge. Tack för tipset @Derix![]()
Hade precis denna diskussion med @Hans B 1955, sÄ lÀnge vi hÀnger hÀr Àr det kört. Hamsterhjulet fortsÀtter snurra. Klart du ska ha en dw5040 förresten!Den hÀr trÄden Àr helt livsfarlig ibland. Jag har aldrig kÀnt ett sug efter en regnbÄgstitan och ÀndÄ var jag nÀra att slÄ till!
Fast nu Àr jag uppstressad över dw5040. Kommer jag missa slÀppet och bli utan? Behöver jag ens en? Den Àr ju ganska lik de jag redan har. Kommer jag Ängra mig om jag inte köper en?
Jag behöver en lugnare hobby...