• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kan du bjuda pÄ en tjusig lördagsbild? MÄste ju stilla mitt begÀr...
Du fÄr en sensommarbild :p
IMG20220805155456-01.jpeg

Hemma efter gymmet och gourmetkocken lagar till proteinmĂ„l. 400g köttfĂ€rs ska bli till nĂ„n form av "köttfĂ€rssĂ„s" enligt min kĂ€resta. Hon Ă€r inte nöjd med mina köttrĂ€tter och Ă€ter nĂ„t annat...đŸ€š

20230225_191939.jpg

Och en stund senare:

20230225_195006.jpg

Senast Àndrad:
Hemma efter gymmet och gourmetkocken lagar till proteinmĂ„l. 400g köttfĂ€rs ska bli till nĂ„n form av "köttfĂ€rssĂ„s" enligt min kĂ€resta. Hon Ă€r inte nöjd med mina köttrĂ€tter och Ă€ter nĂ„t annat...đŸ€š

20230225_191939.jpg

Och en stund senare:

20230225_195006.jpg

Blev ju hungrig igen.
Det Àr ju precis det dÀr man vill Àta nÀr man Àr vrÄlhungrig inte sitta och instagramma och oh-a sig över hur fint den pyttelilla matmÀngden var dekorerad pÄ den enorma tallriken som det Àr pÄ finare restauranger. ^

Blev ju hungrig igen.
Det Àr ju precis det dÀr man vill Àta nÀr man Àr vrÄlhungrig inte sitta och instagramma och oh-a sig över hur fint den pyttelilla matmÀngden var dekorerad pÄ den enorma tallriken som det Àr pÄ finare restauranger. ^

Jag har ingen stor erfarenhet av finare restauranger. Men det har hÀnt att jag bestÀllt nÄn fin rÀtt och reagerat över den lilla mÀngden.
Fint upplagt och gott, men betalar man 300-400kr för en rÀtt sÄ ska man ÀndÄ bli mÀtt tycker jag.

Sitter och vÀntar i bilen pÄ sonen som Àr pÄ ett uppdrag.
Funderar. Har aldrig varit med pÄ OWG March. Kanske Àr dags nu. Men med vad? Om man hÀrdar ut sÄ kÀnns det som risk för att man ledsnar pÄ klockan man kört med. SÄ, vÀlja nÄt trevligt och förhoppningsvis trivas, eller vÀlja nÄt som kan fÄ gÄ nÀr mÄnaden Àr över?

Om nÄt trevligt skulle det gott kunna vara denna.
20230225_201714.jpg

Sitter och vÀntar i bilen pÄ sonen som Àr pÄ ett uppdrag.
Funderar. Har aldrig varit med pÄ OWG March. Kanske Àr dags nu. Men med vad? Om man hÀrdar ut sÄ kÀnns det som risk för att man ledsnar pÄ klockan man kört med. SÄ, vÀlja nÄt trevligt och förhoppningsvis trivas, eller vÀlja nÄt som kan fÄ gÄ nÀr mÄnaden Àr över?

Om nÄt trevligt skulle det gott kunna vara denna.
20230225_201714.jpg

Tror risken finns att man tröttnar pÄ klockan efter 30 dagar Àven om det Àr ens favorit.
Det bÀsta kanske Àr att vÀlja en klocka som man bÀr sÀllan.
Visst var det du @Derix som började tröttna pÄ din MRG efter 1 mÄnad?

Tror risken finns att man tröttnar pÄ klockan efter 30 dagar Àven om det Àr ens favorit.
Det bÀsta kanske Àr att vÀlja en klocka som man bÀr sÀllan.
Visst var det du @Derix som började tröttna pÄ din MRG efter 1 mÄnad?
Ja den fick ligga i lÄdan ett bra tag efter. Men jag behöll den i ytterligare nÄt Är iallafall.

KĂ€nde ett ansvar och offrade mig, varit sugen pĂ„ den dĂ€r lĂ€nge. Tack för tipset @Derix 😬
Den hÀr trÄden Àr helt livsfarlig ibland. Jag har aldrig kÀnt ett sug efter en regnbÄgstitan och ÀndÄ var jag nÀra att slÄ till!

Fast nu Àr jag uppstressad över dw5040. Kommer jag missa slÀppet och bli utan? Behöver jag ens en? Den Àr ju ganska lik de jag redan har. Kommer jag Ängra mig om jag inte köper en?

Jag behöver en lugnare hobby...

Den hÀr trÄden Àr helt livsfarlig ibland. Jag har aldrig kÀnt ett sug efter en regnbÄgstitan och ÀndÄ var jag nÀra att slÄ till!

Fast nu Àr jag uppstressad över dw5040. Kommer jag missa slÀppet och bli utan? Behöver jag ens en? Den Àr ju ganska lik de jag redan har. Kommer jag Ängra mig om jag inte köper en?

Jag behöver en lugnare hobby...
Hade precis denna diskussion med @Hans B 1955, sĂ„ lĂ€nge vi hĂ€nger hĂ€r Ă€r det kört. Hamsterhjulet fortsĂ€tter snurra. Klart du ska ha en dw5040 förresten! 😁
53020611_1345409575600213_1468829947094106112_n.gif

Tillbaka
Topp