Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vi Àr en hel hög som pÄ bÀsta psykosvis samlar pÄ Squares! Dom gÄr ofta under beteckningarna dw-5600 och gw-m5610. 56xx Àr samlingsnamnet. Kolla gÀrna min insta för inspiration. Har haft mÄnga Squares.Har funderat att köpa en G-shock, men de kÀnns sÄ stora för min smala handled. Omkretsen pÄ handleden Àr ca 16,5 cm. NÄgon som kan tipsa om de mindre modellerna?
Har funderat att köpa en G-shock, men de kÀnns sÄ stora för min smala handled. Omkretsen pÄ handleden Àr ca 16,5 cm. NÄgon som kan tipsa om de mindre modellerna?
G-5600E-1 iklÀdd en ny gul skrud. Gillart, men herre jistanes vilket pill det var att fÄ dit det. Har aldrig behövt kÀmpa sÄ mycket för att byta ett ett band (eller korta en lÀnk för den delen)![]()
Vart köpte du bandet och bezeln? Tar gÀrna emot tips pÄ sidor förutom tiktoxG-5600E-1 iklÀdd en ny gul skrud. Gillart, men herre jistanes vilket pill det var att fÄ dit det. Har aldrig behövt kÀmpa sÄ mycket för att byta ett ett band (eller korta en lÀnk för den delen)![]()
Tiktox Àr nog det billigaste tror jag. Watchtech finns ju annars eller att bara söka pÄ Ebay.Vart köpte du bandet och bezeln? Tar gÀrna emot tips pÄ sidor förutom tiktox![]()
DÄ fÄr jag göra dig besviken. Svaret Àr tiktoxVart köpte du bandet och bezeln? Tar gÀrna emot tips pÄ sidor förutom tiktox![]()
Ingen G-Shock men jag tycker ÀndÄ ocenaus linjen passar bÀttre hÀr Àn pÄ casio trÄden.
Titan, radiosynk och solar. Jag Àr jÀttenöjd.
![]()
Fick den igÄr!Nyinkommet? Snygg! Oceanus gör bra grejer, enligt spec och omdömen jag lÀst.
Den dÀr Àr riktigt ball! Har varit sugen pÄ en sjÀlv ett tagIngen G-Shock men jag tycker ÀndÄ ocenaus linjen passar bÀttre hÀr Àn i casio trÄden.
![]()
Tackar! Grym tavla och den prickar alla index!Den dÀr Àr riktigt ball! Har varit sugen pÄ en sjÀlv ett tagGrattis!
TÀnkte bara berÀtta vad som hÀnt med mitt "problem":Hur gick det, har du hittat var felet lÄg?
Ingen G-Shock men jag tycker ÀndÄ ocenaus linjen passar bÀttre hÀr Àn i casio trÄden.
![]()
Gwg som i mudmaster? En jÀtte oceanus utan datum? Jag förstÄr inteEnligt mig, ser Oceanus 10 ggr bÀttre ut Àn MRG eller GST...
MEN... tÀnk er denna Oceanus i GWG-klÀder... DET hade varit nÄt.... Inga fönster Inga extra funktioner, bara datum, synk och solar...![]()
God morgon shockers!
![]()
Om jag inte ser helt tokigt Àr det nog en 5035, jubileum för 35Är av G-shock.Gud vad go den dÀr Àr! Vad kostar ett sÄdant bygge ungefÀr om jag fÄr frÄga?
Som vanligt fin bild med!
Om jag inte ser helt tokigt Àr det nog en 5035, jubileum för 35Är av G-shock.
Galet bra pris! @gdae behöver inte du en med negativ display?NÀsta lite otÀckt bra pris pÄ denna sÄ för den som kan bÀra upp den kör pÄ sÀger jag! Jag kunde inte det direkt men annars en vÀldigt bra och brutal G-shock
https://www.watchshop.com/casio-g-shock-xl-watch-gx-56bb-1er-p100030692.html
Riktigt snygg. Har de nÄgon variant Àven med GPS?Ingen G-Shock men jag tycker ÀndÄ ocenaus linjen passar bÀttre hÀr Àn i casio trÄden.
![]()