Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men om @FruDerix hette Sussi, dÄ skulle du komma hem till Sussi varje dag.Inte var dag som man kommer hem till sushi
Sjukaste kombon jag hörtSen lunch idag. Smörstuvad blodpudding med kikÀrtsavacado och citronvatten.
Ping @spammerstakeahikeSjukaste kombon jag hört
Sjukaste kombon jag hört
Vad hade du gjort med den dÀr? Annat glas? FrÄn 5610?
Jag har bytt ut glaset till ett Porter-glas (GMW-B5000TFC).Vad hade du gjort med den dÀr? Annat glas? FrÄn 5610?
Himla snyggt!Jag har bytt ut glaset till ett Porter-glas (GMW-B5000TFC).
Jag vet en osÀker framtid vÀntar@hepanter Varning pÄ stan! De spÄr sjunkande mejeripriser! Skynda att Äterköpa Majesty&Reality-G innan det Àr för sent!
Du behöver en boettpress (finns pÄ Amazon) och en liten legobit för att pressa ut glaset och inte skadar solpanelen som sitter bakom glaset (se bild 2 nedan). Lycka till!Himla snyggt!
Vad behöver man ha? Pressverktyg för glaset? Glaspress har jag redan, men ett pressverktyg har jag inget.
Lite smÄsugen pÄ att kopiera idén.
Jag körde med en tving och en legobit inlindad i eltejp... Ser inte sÄ snyggt ut men det funkade.Du behöver en boettpress (finns pÄ Amazon) och en liten legobit för att pressa ut glaset och inte skadar solpanelen som sitter bakom glaset (se bild 2 nedan). Lycka till!
Tving och tejprulle funkar bra ocksÄ.Jag körde med en tving och en legobit inlindad i eltejp... Ser inte sÄ snyggt ut men det funkade.
InstÀmmer, den Àr helt enkelt bÀst sett till pris/funktioner/utseende!Kunde in lÀngre leva utan att Àga "den enda square du behöver" sÄ ett inköp fick göras.
Vill du ha en klocka som Àr mer lik G-shock för trÀning sÄ kolla in Garmin Fenix. Den mÀter typ allt. Kika Àven pÄ köp o sÀlj hint hintFunderar pÄ om jag skulle skaffa mig en ny klocka till gymmet efter OWG March. Har tidigare anvÀnt Apple Watch till all trÀning men vill sÄ klart köra G-Shock!
PulsmÀtning etc. Àr inte sÄ viktigt, utan tÀnker att jag egentligen endast vill kunna ta tiden samt se vad klockan Àr, sÄ tekniskt sett skulle jag kunna köra min GW-M5610 eller GW-6900, men sÄ trÄkigt ska vi inte ha det Kollat lite pÄ GBD-200, vad sÀger trÄden om den modellen för ÀndamÄlet?