• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inte var dag som man kommer hem till sushi 🍣
F70A383F-2EAC-4E7D-BF3E-0757E68A2D6E.jpeg

Sjukaste kombon jag hört :)

Kan tillÀgga att med "smörstuvade" menar jag att jag har sÄ rikligt med smör att maten kanske blir mer kokt i smör Àn stekt. Ja kanske kan kallas smörkokta. Citronvattnet Àr för att C-vitamin ökar jÀrnupptaget vilket rekommenderas tillsammans med blodpudding.
KikÀrtsavakadon tog jag med för den blev kvar frÄn förrgÄrdagens lunch...

Himla snyggt!
Vad behöver man ha? Pressverktyg för glaset? Glaspress har jag redan, men ett pressverktyg har jag inget.
Lite smĂ„sugen pĂ„ att kopiera idĂ©n. 🙃
Du behöver en boettpress (finns pĂ„ Amazon) och en liten legobit för att pressa ut glaset och inte skadar solpanelen som sitter bakom glaset (se bild 2 nedan). Lycka till! 🙂
Screenshot_2023-03-22-20-23-17-41_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg
IMG_20230322_203101.jpg

Lyckan nÀr man bor i Norrbotten och ser att alls har RCVD. Har hittat rÀtt fönster för dem att solbada i plus att jag tror den runda vattenkannan i stÄl de ligger pÄ förstÀrker signalen. Bodde tidigare i lgh och fick det aldrig att funka :)
20230323_072929.jpg

Funderar pÄ om jag skulle skaffa mig en ny klocka till gymmet efter OWG March. Har tidigare anvÀnt Apple Watch till all trÀning men vill sÄ klart köra G-Shock!

PulsmÀtning etc. Àr inte sÄ viktigt, utan tÀnker att jag egentligen endast vill kunna ta tiden samt se vad klockan Àr, sÄ tekniskt sett skulle jag kunna köra min GW-M5610 eller GW-6900, men sÄ trÄkigt ska vi inte ha det ;) Kollat lite pÄ GBD-200, vad sÀger trÄden om den modellen för ÀndamÄlet?
Vill du ha en klocka som Ă€r mer lik G-shock för trĂ€ning sĂ„ kolla in Garmin Fenix. Den mĂ€ter typ allt. Kika Ă€ven pĂ„ köp o sĂ€lj hint hint 😏😉

Tillbaka
Topp