Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
riktigt stilig bild!
Snyggt! Ăr den lika bra i verkligheten som den ser ut att vara pĂ„ bilderna?Nytt pĂ„ handleden, Casioak Futur
Stort grattis! SÄg de för första gÄngen live igÄr i Magnussons Urs skyltfönster, de sÄg riktigt trevliga utDagen Àr kommen min grail.
Tack! Riktigt lÀcker Àr denStort grattis! SÄg de för första gÄngen live igÄr i Magnussons Urs skyltfönster, de sÄg riktigt trevliga ut
Och lite för tight band för mig, sÄ nu letar jag lÀnkarKlev in i MR-G-klubben dÄ, med en beggad MRG-100-7, helt ok skick. Men jag tror de klÀmt en packning nÀr de tagit ur modulen och satt tillbaka den.
Tycker den Ă€r Ă€nnu bĂ€ttre i verkligheten faktiskt, tog ett par snabba bilder. Kommer bĂ€ttre sen. Tusem tack för tipsetSnyggt! Ăr den lika bra i verkligheten som den ser ut att vara pĂ„ bilderna?
- Grattis! BÀsta MetalSquaren tycker jag, helt klart min favorit.Dagen Àr kommen min grail.
Eller tror faktiskt pÄ g7900Snart dags för nedrÀkning. Första klockan efter owg mars kan bli hmmmm......dw6900 eller mdv106
Har en kÀnsla av att ambivalensen kommer öka stadigt... I alla fall för migEller tror faktiskt pÄ g7900
Ha ha ja sÄ blir det sÀkert. Blir nog ett rÀtt högt antal byten/dygn pÄ mÄnga hÄll och kanter i trÄdenHar en kÀnsla av att ambivalensen kommer öka stadigt... I alla fall för mig
"Den hÀr klockan ska jag ha resten av dagen". BÀsta aprilskÀmtet ever.Ha ha ja sÄ blir det sÀkert. Blir nog ett rÀtt högt antal byten/dygn pÄ mÄnga hÄll och kanter i trÄden
Ha ha ha"Den hÀr klockan ska jag ha resten av dagen". BÀsta aprilskÀmtet ever.
Ăsch, snart nere under 3057000 SEK
Glaset Àr vÀl limmat? Hur gör ni med den biten? Nytt lim? LÄter det som sitter kvar i boetten vara nog?Jag körde med en tving och en legobit inlindad i eltejp... Ser inte sÄ snyggt ut men det funkade.
Nej, glaset Àr inte limmade. Det sitter en packning i plast runtom glaset som man ÄteranvÀnder. Se bilden jag postade innan.Glaset Àr vÀl limmat? Hur gör ni med den biten? Nytt lim? LÄter det som sitter kvar i boetten vara nog?
Ăsch, snart nere under 30
Kul! Ăr sugen pĂ„ att bestĂ€lla en jag ocksĂ„, men har hittills lyckas övertala mig sjĂ€lv att jag inte behöver den Hur Ă€r lĂ€sbarheten pĂ„ displayen? Hade en 2100 med negativ display och den var ganska svĂ„rlĂ€st.Tycker den Ă€r Ă€nnu bĂ€ttre i verkligheten faktiskt, tog ett par snabba bilder. Kommer bĂ€ttre sen. Tusem tack för tipset