Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller tvÀrt om, en sÄn dÀr Volvo skulle nÄgra RM-Àgare pÄ forumet skaffaDen senaste Rangeman hade varit ett bra komplement till Volvoförare.
Jag fÄr nog ta kontakt med pr avdelningen pÄ Volvo CE. KÀnns som att en gul gwg1000 eller Rangeman borde finnas minst som tillbehör i deras sortiment.Eller tvÀrt om, en sÄn dÀr Volvo skulle nÄgra RM-Àgare pÄ forumet skaffa
Bara fÀrga texten sjÀlv.Den hÀr har seglat upp som en favorit pÄ sista tiden. Finns det bezel med vit text upptill och röd nertill att fÄ tag pÄ tro?
Ăntligen en GBX, och vit dessutomDoro Ă€ggklocka
KvÀllsterapi med ett glas gött.
Rensa stödmaterial till Ulfmastern.
Oooo ett ockult altare till att tillbedja G-Lide-gudarna
LÀgg en bevakning hÀrOopsss!
Nu behöver jag fÄ fatt i Porterglas. NÄgon som har ett över? Eller kan tipsa om var jag köper bÀst?
Det kommer bli perfekt! Men jag fÄr nog arbeta lite med passformen tror jagLÀgg en bevakning hÀr
JÀÀÀss! Han Àr tillbaka
Veckans trender is
B A C K
B Y
D O P E
D E M A N D