• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Om nÄgon har en sÄdan och tröttnat sÄ Àr jag intresserad.
Screenshot_20230324_215755_Instagram.jpg

VarsÄgod
Googlade en del fram och tillbaka. Tyckte eBay var vÀl dyrt (och levereras av en firma jag redan hade nosat upp), det finns ÀndÄ att fÄ tag pÄ i UK för 15£. Men dÀrifrÄn tillkommer ju först frakt sen moms och sÄ vips hamnar man dÀr ÀndÄ nÀstan.
Knepigare Ă€n jag hade trott, men sĂ„ hittade jag watchband-berlin och lyckades kapa en del i a f. DĂ„ blir man ju lite glad. 😀

Som vanligt Ă„terstĂ„r bara den vĂ€rsta delen. Att vĂ€nta 😣

 

Googlade en del fram och tillbaka. Tyckte eBay var vÀl dyrt (och levereras av en firma jag redan hade nosat upp), det finns ÀndÄ att fÄ tag pÄ i UK för 15£. Men dÀrifrÄn tillkommer ju först frakt sen moms och sÄ vips hamnar man dÀr ÀndÄ nÀstan.
Knepigare Ă€n jag hade trott, men sĂ„ hittade jag watchband-berlin och lyckades kapa en del i a f. DĂ„ blir man ju lite glad. 😀

Som vanligt Ă„terstĂ„r bara den vĂ€rsta delen. Att vĂ€nta 😣

 
Inget Ă€r som vĂ€ntans tider 😁 :banghead:
IgÄr fick jag Àntligen ett livstecken frÄn tullen... Den har ju bara varit dÀr sen 6e Mars....
Men iofs sÄ köpte jag ju den i England den 22 Januari... :p
IMG_20230325_064211_edit_602700469463761.jpg

SĂ„ med lite tur har jag vĂ€l den hemma nu till helgen đŸ€ž

Sköna live bilder.

SvÄrt att avgöra men Kingen verkar ha fÄtt de lite gulare siffrorna?

c850a_1223_74f22b54048dfeb6575b1c9d95fa5175.jpg

Sköna live bilder.

MRG frogman ;

Enligt google translate ;

"The case structure was divided into 76 parts, polished, and reconfigured.

Place the parts sandwiching the fluorine rubber buffer on the outside of the case. Protects the windshield at the same time as strengthening impact resistance. The back cover uses a screw back with sapphire crystal. While ensuring waterproof performance, radio wave reception sensitivity has been improved. Waterproof performance is waterproof for ISO200m diving.

The band is a Durasoft band made of fluorine rubber.

Finished sapphire crystal back

The function basically follows the "GWF-A1000", but the linked application is "CASIO WATCHES" (the GWF-A1000 application is "G-SHOCK Connected"). Also, like the GWF-A1000, it is equipped with a gimmick in which the hour and minute hands overlap in dive mode and operate as a single hand. As a result, the visibility in the water is also high. Equipped with three dual-coil motors to switch needle movements at high speed. The price is 594,000 yen."

NÄn som kÀnner sig manad? :)

Sköna live bilder.

Kingen ser riktigt trevlig utđŸ€©
Skulle du till Japan sa du??

Tillbaka
Topp