Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VarsÄgodOopsss!
Nu behöver jag fÄ fatt i Porterglas. NÄgon som har ett över? Eller kan tipsa om var jag köper bÀst?
Försökt förut, sÄg ut som skit.Bara fÀrga texten sjÀlv.
Haha, fyll i texten med fÀrg och sedan tar du bort fÀrg runtom med en bomullspinne och lite isopropanol.Försökt förut, sÄg ut som skit.
Vet inte om denna passar? https://www.ebay.com/itm/1950269912...VP_e6S8Sn6&var=&widget_ver=artemis&media=COPYDen hÀr har seglat upp som en favorit pÄ sista tiden. Finns det bezel med vit text upptill och röd nertill att fÄ tag pÄ tro?
Googlade en del fram och tillbaka. Tyckte eBay var vÀl dyrt (och levereras av en firma jag redan hade nosat upp), det finns ÀndÄ att fÄ tag pÄ i UK för 15£. Men dÀrifrÄn tillkommer ju först frakt sen moms och sÄ vips hamnar man dÀr ÀndÄ nÀstan.VarsÄgod
Casio G-Shock Uhrenglas Glas GMW-B5000TFC GMW-B5000PFC Ersatzglas 4049058641359 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-Shock Uhrenglas Glas GMW-B5000TFC GMW-B5000PFC Ersatzglas at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Inget Àr som vÀntans tiderGooglade en del fram och tillbaka. Tyckte eBay var vÀl dyrt (och levereras av en firma jag redan hade nosat upp), det finns ÀndÄ att fÄ tag pÄ i UK för 15£. Men dÀrifrÄn tillkommer ju först frakt sen moms och sÄ vips hamnar man dÀr ÀndÄ nÀstan.
Knepigare Àn jag hade trott, men sÄ hittade jag watchband-berlin och lyckades kapa en del i a f. DÄ blir man ju lite glad.
Som vanligt ÄterstÄr bara den vÀrsta delen. Att vÀnta
âCasio Uhrenglas fĂŒr GMW-B5000TFC G-Shock x Porter
Uhrenglas Original Casio Ersatzglas fĂŒr GMW-B5000TFCwww.watchband-berlin.com
Inte jag heller
Sköna live bilder.
ă«ă·ăȘ2023ćčŽ4æçșćŁČăźG-SHOCKăćźæ©ćçă§ïŒ - ă©ă€ăăăąăă„ăŒăč
2023ćčŽ4æçșćŁČăźG-SHOCKæ°èŁœćăćźæ©ćçăšăšăă«çŽčä»ăăăăă§ă«ăäŒăăăŠăă40ćšćčŽèšćż”ăąăă«ăRECRYSTALLIZED SERIESăăăŻăăăäžéšă§ăŠăŻă”ă«ăźăŒăŁăŠăăMR-GăźFROGMANïŒăăăă°ăăłïŒăMRG-BF1000Răănews.livedoor.com
SvÄrt att avgöra men Kingen verkar ha fÄtt de lite gulare siffrorna?
Kingen ser riktigt trevlig utSköna live bilder.
ă«ă·ăȘ2023ćčŽ4æçșćŁČăźG-SHOCKăćźæ©ćçă§ïŒ - ă©ă€ăăăąăă„ăŒăč
2023ćčŽ4æçșćŁČăźG-SHOCKæ°èŁœćăćźæ©ćçăšăšăă«çŽčä»ăăăăă§ă«ăäŒăăăŠăă40ćšćčŽèšćż”ăąăă«ăRECRYSTALLIZED SERIESăăăŻăăăäžéšă§ăŠăŻă”ă«ăźăŒăŁăŠăăMR-GăźFROGMANïŒăăăă°ăăłïŒăMRG-BF1000Răănews.livedoor.com
SvÄrt att avgöra men Kingen verkar ha fÄtt de lite gulare siffrorna?
Kingen ser riktigt trevlig ut
Skulle du till Japan sa du??
Owg klocka till nÀsta Är?
Snacka om att diskvalificera sig sjÀlv dag 1. SÄdana galenskaper hör hemma i DigitalklockatrÄdenOwg klocka till nÀsta Är?