• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inte fokus nÄgonstans men lasagne pÄ g G-shock

Bilagor

• 16797674107393511926446038079362.jpg
    16797674107393511926446038079362.jpg
    281.6 KB · Visningar: 7
Har kört med en Citizen-titandykare denna vecka. NÄgot jag delvis-bytte till mig mot en svart stÄlis. KÀnde direkt efterÄt att jag kanske egentligen gick bort mig dÀr. Men nu Àr det ett substitut pÄ vÀg hemöver, sÄ det ska vÀl bli ordning igen.
Men framför allt slÄr det mig att det hÀr med G-shock Àr inte dumt alltsÄ. Alls.

SĂ„ egentligen borde jag rikta in mig pĂ„ fler av denna vara tror jag. đŸ„°
20230325_193812.jpg

Sommartider hey hey sommartider 😀 Kloka G-Shockers jag har en frĂ„ga som Ă€r lite offtopic! Jag kör min cykelram i ett elektrolysbad för att lösa upp rosten i rören, frĂ€mst pĂ„ insidan av rören. Minus pĂ„ ramen och plus pĂ„ offerplattan sĂ„ ska rosten vandra till plus MEN funkar rören som en slags faradays bur sĂ„ att strömmen bara gĂ„r pĂ„ utsidan av rören? IsĂ„fall mĂ„ste jag nog köpa lite evapo-rust. Klocka för topic. God helg pĂ„ er 😀
02CB1D12-09E5-4F3D-B68A-309179F958EF.jpeg

Sommartider hey hey sommartider 😀 Kloka G-Shockers jag har en frĂ„ga som Ă€r lite offtopic! Jag kör min cykelram i ett elektrolysbad för att lösa upp rosten i rören, frĂ€mst pĂ„ insidan av rören. Minus pĂ„ ramen och plus pĂ„ offerplattan sĂ„ ska rosten vandra till plus MEN funkar rören som en slags faradays bur sĂ„ att strömmen bara gĂ„r pĂ„ utsidan av rören? IsĂ„fall mĂ„ste jag nog köpa lite evapo-rust. Klocka för topic. God helg pĂ„ er 😀
Ingen aning!
Men jag blir sÄ imponerad av idén att jag bara vill sÀga heja, heja!
NĂ„t skit fĂ„r du ju ut i a f, med tanke pĂ„ hur vĂ€tskan ser ut đŸ„ž

Du fÄr vÀl fixa en fiberoptikkamera och ta dig en titt!

Ingen aning!
Men jag blir sÄ imponerad av idén att jag bara vill sÀga heja, heja!
NĂ„t skit fĂ„r du ju ut i a f, med tanke pĂ„ hur vĂ€tskan ser ut đŸ„ž

Du fÄr vÀl fixa en fiberoptikkamera och ta dig en titt!

Jag har heller ingen aning, men kan konstatera att det hĂ€ckar en del hĂ€ndiga gubbar hĂ€r inne! Vilket uppskattas den dagen man undrar över nĂ„got. Hade problem med min bil för tvĂ„ Ă„r sen och skickade ett DM till @roosterman som lugnade mig, och sen löste det sig 😍

SĂ„ vill Ă„terigen framhĂ„lla dels kunskapen i trĂ„den, men framförallt stĂ€mningen och hjĂ€lpsamheten 😍
Ha en skön söndag gÀnget!

Bubblar det nÄgot ur rören?
Gör det det sÄ Àr det ett tecken pÄ att det hÀnder nÄgot. Gör det inte sÄ fungerar inte processen. Kan behöva mer ström, mer koncentrerad hÀxblandning etc.
Bubblar det bara pÄ utsidan sÄ kan det vara svar pÄ din frÄga.
Kan inget om detta, bara lekmanslogik :)

Tillbaka
Topp