Jonte.L
Silver
Just jag, alla mina synkar ju inte heller.Dags att stÀlla om G:na.
![]()
FÄr stÀlla om hÀr med
![Grinning face with sweat :sweat_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Undrar om @roosterman fixar alla sina idag
![Smiling face with sunglasses :sunglasses: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png)
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Just jag, alla mina synkar ju inte heller.Dags att stÀlla om G:na.
![]()
Kom precis pÄ att jag har 10 klockor. Heja heja. En Garmin ocksÄ för löpning. Men det rÀknas inteJust jag, alla mina synkar ju inte heller.
FÄr stÀlla om hÀr med.
![]()
Som vanligt synkade alla fyrkanterna perfekt. Dom andra lite multibandarna ungefÀr 50/50.Just jag, alla mina synkar ju inte heller.
FÄr stÀlla om hÀr med.
![]()
Starkt jobbatSom vanligt synkade alla fyrkanterna perfekt. Dom andra lite multibandarna ungefÀr 50/50.
Men har iaf fixat alla @Roosterwife 's idag.
Har tvÄ hyllor till att fixa![]()
Ingen aning om Àkta eller fake, men den ser rÀtt tuff ut.Kan denna va Àkta?
Man brukar vilja se baklocket va?
![]()
Ingen aning om Àkta eller fake, men den ser rÀtt tuff ut.
DW-6900WW ser det ut somKan denna va Àkta?
Man brukar vilja se baklocket va?
![]()
Ja jag ska se om jag kan fÄ en bild. Annars kan man ju chansa liteDW-6900WW ser det ut som
Skulle vara intressant att se baken pÄ den oxÄMarketplace eller?
Har sagt förrut, men sÀger det igen..Skönt med huvudstöd tycker Hundis
![]()
Ăr den inte jĂ€ttedyr, bara knip den direktJa jag ska se om jag kan fĂ„ en bild. Annars kan man ju chansa lite![]()
Tack! Ja, hon Àr himla mysig, nyklippt och finHar sagt förrut, men sÀger det igen..
Hundis Àr bara för söt
Ăr den inte jĂ€ttedyr, bara knip den direkt![]()
Japp, jag gjorde sÄ. Fick bild och filmHar sagt förrut, men sÀger det igen..
Hundis Àr bara för söt
Ăr den inte jĂ€ttedyr, bara knip den direkt![]()
Grattis, cool 6900 dÀr. SomrigJapp, jag gjorde sÄ. Fick bild och film
Grattis, cool 6900 dÀr. Somrig![]()
Kan inte vara vÄrt vÀder för det har vi kvar hÀr. Full vinter utanför fönstret...Ok norrlÀnningar erat vÀder har smitit och befinner sig i min trÀdgÄrd. Har ni möjlighet att skicka hit nÄgon som kan hÀmta hem det igen?
Tack pÄ förhand.![]()
![]()
Kom och köpJa det tyckte jag med. SÄg din sÀljes annons förut. Grymt mycket kul dÀr. Hade varit spekulant pÄ den beiga oaken. MÄste gÄtt fort![]()
Jag har kört pÄ hela dagen och sÄ lÀnge det bubblar sÄ finns det rost. Konstigt nog verkar det som om det bubblar pÄ utsidan Àven om rosten Àr pÄ insidan av rörenIngen aning!
Men jag blir sÄ imponerad av idén att jag bara vill sÀga heja, heja!
NÄt skit fÄr du ju ut i a f, med tanke pÄ hur vÀtskan ser ut
Du fÄr vÀl fixa en fiberoptikkamera och ta dig en titt!
Ja det bubblar pÄ utsidan men rosten Àr pÄ insidan vilket Àr intressant. Nu fÄr det köra pÄ över natten sÄ hoppas jag att det Àr klart imorgonBubblar det nÄgot ur rören?
Gör det det sÄ Àr det ett tecken pÄ att det hÀnder nÄgot. Gör det inte sÄ fungerar inte processen. Kan behöva mer ström, mer koncentrerad hÀxblandning etc.
Bubblar det bara pÄ utsidan sÄ kan det vara svar pÄ din frÄga.
Kan inget om detta, bara lekmanslogik![]()
SpÀnnande att höra resultatet. Men hur fÄr du bort det frÄn insidan sen, för det sitter vÀl fortfarande fast lite?Ja det bubblar pÄ utsidan men rosten Àr pÄ insidan vilket Àr intressant. Nu fÄr det köra pÄ över natten sÄ hoppas jag att det Àr klart imorgon![]()