• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jula har kampanj pĂ„ sina skyddsvĂ€skor nu igen. 👍 199/499/699 beroende pĂ„ storlek.
Screenshot_20230326_213140.jpg
Hur mÄnga squares fÄr plats i minsta modellen?

Benpasset hjÀlpte mig att somna tidigt igÄr men idag Àr man mer jetlaggad ÀndÄ :oops:
Va? Har vi Ă€ndrat nĂ„t? MĂ€rkte (nĂ€stan) ingenting. Konstaterade bara att jag sovit till kl 8 ist f 7 och blev lite brydd av att ha sovit bort delar av dagen. Sen insĂ„g jag att klockorna stĂ€llt om sig sjĂ€lva 🙃

DĂ„ var det mer slitsamt att sonens kompisar kom hem igĂ„r kvĂ€ll vid kl 22 och tyckte att det var en bra tid för att fika tillsammans 😂
Inte helt lÀtt att sova nÀr de garvar och hÄller lÄda. Tack och lov tyckte de det var dags att kila hemöver framÄt 00:30.

SommartidsomstĂ€llning? Äsch... 😉

Va? Har vi Ă€ndrat nĂ„t? MĂ€rkte (nĂ€stan) ingenting. Konstaterade bara att jag sovit till kl 8 ist f 7 och blev lite brydd av att ha sovit bort delar av dagen. Sen insĂ„g jag att klockorna stĂ€llt om sig sjĂ€lva 🙃

DĂ„ var det mer slitsamt att sonens kompisar kom hem igĂ„r kvĂ€ll vid kl 22 och tyckte att det var en bra tid för att fika tillsammans 😂
Inte helt lÀtt att sova nÀr de garvar och hÄller lÄda. Tack och lov tyckte de det var dags att kila hemöver framÄt 00:30.

SommartidsomstĂ€llning? Äsch... 😉
Jag kör huvudet i sanden och tror pĂ„ att det blir enklare nĂ€r de Ă€r tonĂ„ringar đŸ€·â€â™‚ïž

9F7C0578-3427-41C6-86ED-D3286668927D.jpeg

Tillbaka
Topp