Hur mÄnga squares fÄr plats i minsta modellen?Jula har kampanj pÄ sina skyddsvÀskor nu igen. 199/499/699 beroende pÄ storlek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur mÄnga squares fÄr plats i minsta modellen?Jula har kampanj pÄ sina skyddsvÀskor nu igen. 199/499/699 beroende pÄ storlek.
Minst tre stycken.Hur mÄnga squares fÄr plats i minsta modellen?
Grymt, tack!Minst tre stycken.
Ett 20-tal om man skippar foamen helt
Bild utan foam borttagen för att fÄ en hum
Tur att du inte pendlar till Mumindalen om du mÀrker det sÄ mycketBenpasset hjÀlpte mig att somna tidigt igÄr men idag Àr man mer jetlaggad ÀndÄ
Rosten omvandlas till magnetit FeO som man kan lösa upp med saltsyraSpÀnnande att höra resultatet. Men hur fÄr du bort det frÄn insidan sen, för det sitter vÀl fortfarande fast lite?
Det dÀr Àr den stiligaste MR-G fyrkanten tycker jag. FÀrgerna matchar sÄ bra med gunmetal, guld och rött!Den hÀr fÄr hÀnga med idag. Skönt att ha nÄgra klockor som ordnade den onödiga sommartidsomstÀllningen pÄ egen hand. Huvudet klarade omstÀllningen nÄgot sÀmre
En liiiite billigare i gunmetal och rött. Saknar dock guldDet dÀr Àr den stiligaste MR-G fyrkanten tycker jag. FÀrgerna matchar sÄ bra med gunmetal, guld och rött!
Ping @Derix @Lord_tito88@Derix visst hade du den dÀr riktigt slitna trÄksuben? Har du kvar bilder pÄ hur den var nött?
Eller var det @Lord_tito88 som hade den?
Sorry, jag har lÀnsat mitt iCloud-konto pÄ klockbilder.
Gick inte den till @ironcastle eller var Àr det den slitna MR-Gn jag förvÀxlar den med??
Tack för att du letadeSorry, jag har lÀnsat mitt iCloud-konto pÄ klockbilder.
Edit: Hittade gamla inlÀgg
Han har vÀl MR-Gn, via @hepanter. Men jag fick bilder av @Derix ovanGick inte den till @ironcastle eller var Àr det den slitna MR-Gn jag förvÀxlar den med??
Ăr det den berömda Porter-modden?En liiiite billigare i gunmetal och rött. Saknar dock guld
PrecisĂr det den berömda Porter-modden?
Kanske gÄr att fÄ tag i glaset pÄ nÄgot sÀtt. Har sett bilder pÄ moddad stÄlis/titanare med MRG-glaset.En liiiite billigare i gunmetal och rött. Saknar dock guld
Ja kanske det, men det skulle inte kÀnnas riktigt okej. Vet inte varför Portermod kÀnns helt okej, men att det inte skulle göra det.Kanske gÄr att fÄ tag i glaset pÄ nÄgot sÀtt. Har sett bilder pÄ moddad stÄlis/titanare med MRG-glaset.
SÄ lÀnge delarna Àr Àkta sÄ Àr det vÀl ok tycker jag.Ja kanske det, men det skulle inte kÀnnas riktigt okej. Vet inte varför Portermod kÀnns helt okej, men att det inte skulle göra det.
NÄn sÄ vÀrst sliten stÄlis kan jag inte bidra med.Gick inte den till @ironcastle eller var Àr det den slitna MR-Gn jag förvÀxlar den med??
Du ser inget som kommer frÄn mig Àr slitet allt Àr i toppskickNÄn sÄ vÀrst sliten stÄlis kan jag inte bidra med.
Och nÄn sliten MR-G kan jag inte heller hitta
Va? Har vi Àndrat nÄt? MÀrkte (nÀstan) ingenting. Konstaterade bara att jag sovit till kl 8 ist f 7 och blev lite brydd av att ha sovit bort delar av dagen. Sen insÄg jag att klockorna stÀllt om sig sjÀlvaBenpasset hjÀlpte mig att somna tidigt igÄr men idag Àr man mer jetlaggad ÀndÄ
Jag kör huvudet i sanden och tror pÄ att det blir enklare nÀr de Àr tonÄringarVa? Har vi Àndrat nÄt? MÀrkte (nÀstan) ingenting. Konstaterade bara att jag sovit till kl 8 ist f 7 och blev lite brydd av att ha sovit bort delar av dagen. Sen insÄg jag att klockorna stÀllt om sig sjÀlva
DÄ var det mer slitsamt att sonens kompisar kom hem igÄr kvÀll vid kl 22 och tyckte att det var en bra tid för att fika tillsammans
Inte helt lÀtt att sova nÀr de garvar och hÄller lÄda. Tack och lov tyckte de det var dags att kila hemöver framÄt 00:30.
SommartidsomstĂ€llning? Ăsch...
Det Ă€r nĂ„got visst med pellets Endast hĂ€r kan man fĂ„ njuta av en bakelseliknande klocka i kombo med 3 ton pellets i sĂ€ckĂntligen
FÀrdigburet för i kvÀll