Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Derix visst hade du den dÀr riktigt slitna trÄksuben? Har du kvar bilder pÄ hur den var nött?
Eller var det @Lord_tito88 som hade den?
TÀnkte mest pÄ hur man slitit den, inte för att köpaSÄlde den 2021 pÄ tratten
Ăr du sugen pĂ„ att göra en egen sandpapper-mod?TĂ€nkte mest pĂ„ hur man slitit den, inte för att köpa
ja, men inte sandpapper, dĂ„ det rispar samtidigt som det nöter. Jag tror mer pĂ„ att köra med min dremel med en filttrissa pĂ„ för att nöta bort det svarta pĂ„ valda stĂ€llen, som hörn och sĂ„. Lite i stil med aged ip.Ăr du sugen pĂ„ att göra en egen sandpapper-mod?
Grymt bra!
AlltsÄ fÀrgerna
Tog sin stund men den var vÀrd vÀntanGrymt bra!
Hur mÄnga riksdaler vill du ha?OssÄ kom det lite mer kul
Lite Dome-dekaler
Du har PMHur mÄnga riksdaler vill du ha?
Ficklampan kan jag inte sÀga nÄgot om, men mycket bra val av G's.Grejer pÄ vÀg! Ser det som belöning för att ha uthÀrdat OWG.
Jag skulle köra en sober svart/grÄ och en fÀrgbombBörjar bli dags att göra fÀrgval till min DIY-shock Ulfmaster. Bara mindre justeringar kvar nu.
Vad sÀger ni? TrÄksvart? FÀrgbomb?
Bezel, case och band kan ha separata fÀrger.
Nix min första Har den fÀrglada polaren sen innan dÀremot