"sommar" dÀck pÄ pickupen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite GBD-200-trend ÀndÄ?
Jag brukar köra creme fraiche med citron, peppar och salt och mosade kokta Àgg till fisken.Riktig LCHF-lunch: Alaskapollock stekt i rikligt med smör. Som sedan hÀlls över fisken.
Mycket protein och fett men praktiskt taget noll kolhydrater.
Och sÄ Àndrat sÄ att datumet visas istÀllet för UTC och tiden 2 timmar tidigare. Vet inte ens vad det Àr för nÄt...
För att komma ner i storlek kan man ju klÀ av och modda dit ett annat band.5 larm rÀcker, hade man löst en vettig storlek med 5 larm hade det varit optimalt. ska kolla in de du nÀmnde.
Ja din bestÀllning var ju en del av del lilla trenden jag syftade pÄ .Kul modell, framförallt underbar skÀrpa pÄ displayen!
Jag har bestÀllt en vit, den perfekta vÄr och sommarklockan.
Det bandet till en Tokyo Twilight ...varför inte
Grabben har förhoppningsvis tvÄ armar, tÀnker jag. Plats för dubbla klockor och dÀrmed 10 larm. Borde vÀl rÀcka för en dag5 larm rÀcker, hade man löst en vettig storlek med 5 larm hade det varit optimalt. ska kolla in de du nÀmnde.
Den sandfÀrgad Àr bÀst! Tycker att den Àr mer Mecha/Transformers-inspirerad Àn TVA.Hann med ett par byten pÄ eftermiddagen.
Sen Àr frÄgan vilken som Àr bÀst...
Tycker den svarta borde ha haft ljusare visare, som den gröna.
Favoriten Ă€r nog Ă€ndĂ„ den gröna tror jag. Ăven om detaljerna pĂ„ den gula Ă€r vĂ€ldigt trevliga.
FÄr vÀl sluta mig till att alla tre Àr trevliga
Tankade ju min igÄr.Dags och ladda tydligen.
Bandet Àr frÄn min Ole Mathiesen SportDet bandet till en Tokyo Twilight ...
VÀlkommen in i G-shockgemenskapenMitt första inlÀgg pÄ detta forum sÄ det passar vÀl bra att det hamnar i den trÄden dÀr jag förmodligen kommer att spendera mest tid.
VÀntar ivrigt pÄ ett paket frÄn Schweiz som förhoppningsvis dyker upp i slutet av veckan.
Tills dess blir det lite minimalism frÄn dagens 9 kilometers vandring.
VÀlkommenMitt första inlÀgg pÄ detta forum sÄ det passar vÀl bra att det hamnar i den trÄden dÀr jag förmodligen kommer att spendera mest tid.
VÀntar ivrigt pÄ ett paket frÄn Schweiz som förhoppningsvis dyker upp i slutet av veckan.
Tills dess blir det lite minimalism frÄn dagens 9 kilometers vandring.
Stort tack!VĂ€lkommen in i G-shockgemenskapen
Bra första(?) -G