Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mmm snart Àr det dags att plocka fram leksakernaDags att vaska vagnen inför pÄskturen.
En Toppola! Hur frÀnt som helst ju, och vilken fin 900 dessutom. Vi bor bara ett par lÄnga stenkast frÄn gamla SAAB fabriken för övrigtMmm snart Àr det dags att plocka fram leksakerna
FÄr nog sÀga hell no pÄ den. Men vad vet jagSorry om det hÀr Àr en dum och sjÀlvklar frÄga men Àr den hÀr sidan legit?
Att det Àr en ".com.se"-adress Àr ett varningstecken.Sorry om det hÀr Àr en dum och sjÀlvklar frÄga men Àr den hÀr sidan legit?
Nej jag hÄller med. Priserna Àr alldeles för bra för att va sanna. Intressant att höra om nÄgon bestÀllt dÀrifrÄn.FÄr nog sÀga hell no pÄ den. Men vad vet jag
Den hade jag aktat mig för. Ny GG-B för 870kr. Inte rimligt nÄgonstans.Sorry om det hÀr Àr en dum och sjÀlvklar frÄga men Àr den hÀr sidan legit?
Inte nyfiken alls hÀr, kan jag lovaEtt, förhoppningsvis, traderafynd och en kinaexklusiv. Blir en fin kvÀll
Good moorgoon
Ăntligen onsdag
Dags att vaska vagnen inför pÄskturen.
Försökte oxĂ„ hĂ„lla mig frĂ„n Mudmasters.. Och det gick rĂ€tt bra tills jag provade @Agnbyâ 's GWG-1000...Snygg!!
Börjar gilla dessa klockor mer och mer.. Var inte sÄ mycket för modellen i början.
Försökte oxÄ hÄlla mig frÄn Mudmasters.. Och det gick rÀtt bra tills jag provade @Agnby 's GWG-1000...
Sen gick det bara utför
En Gravitymaster pÄ bilden oxÄ