KvÀllens myspys presenteras av G-Shock!
![]()
Snyggaste juldekorationen i Ă„r!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KvÀllens myspys presenteras av G-Shock!
![]()
Atako Kwanza here I come!
Coolaste bilderna pÄ lÀnge!
Ja, den inspirationen kan inte förnekas.Atako Kwanza here I come!
Tack, nu har jag en bra ursÀkt att utöka gÀnget med iaf en till!Àr du utan klocka pÄ söndagar eller?!?![]()
Gillart! Limited?
Limited och verkar vara Japan exlusive,tyckte jag mig lÀsa.Gillart! Limited?
Inte uppe lika tidigt som @S.L brukar vara men jag kör ocksÄ tvÄ dagar till.Uppe med tuppen. Dags för tvÄ arbetsdagar mellan helgerna. LÀr bli lugnt men redo för battles i det karga o hÄrda kontorslandskapet.
![]()
Atako Kwanza here I come!
Han har vÀl typ 20 av alltKollade hans insta.
11 desert camo rangemans..!?
Tack!Den ser nÀstan levande ut. Förhistorisk.
Snygg bild!
Av ren nyfikenhet, hur mÄnga Gs har du totalt?Magma Froggyn idag,
![]()
Uppskattningsvis ca 40.Av ren nyfikenhet, hur mÄnga Gs har du totalt?
MÀktigt! Fasiken vad kul, hoppas det blir en GTG nÄngÄng sÄ man fÄr kika liteUppskattningsvis ca 40.
Kollade in hans istagram, sÀljer han eller varför köper man sÄ mÄnga av samma modell?Han har vÀl typ 20 av allt![]()
Tror han har för mycket pengar baraKollade in hans istagram, sÀljer han eller varför köper man sÄ mÄnga av samma modell?![]()
Kollade in hans istagram, sÀljer han eller varför köper man sÄ mÄnga av samma modell?![]()
Fick för mig att bestÀlla en gbd-800 frÄn caliroots. Hur lÄng tid har era bestÀllningar tagit?