Grym. Det borde finnas fler modeller med vibrationalarm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym. Det borde finnas fler modeller med vibrationalarm.
En av höjdpunkterna 2018,
![]()
ojApapap... det Àr ingen G-Shock![]()
FÄr snabbt byta och fota denna dÄApapap... det Àr ingen G-Shock![]()
Hehe aa rÀdd att det blir nÄgra till senareA sÄ... du Àr sugen pÄ en sÄn hÀr
Problemet Àr samma som med alla Rocher-praliner: det gÄr inte att bara ta EN !!!
![]()
nu var den pÄ bilden ingen riktig g-shock MEN kolla in GD350 serien ifall du Àr sugen!![]()
Samma hÀr. Har det otroligt hÄrt pÄ jobbet idag. Typ tomt pÄ kontoret. Lugnt o skönt.Mellandagsjobb.
![]()
Har en sÄn Casio TRT fast i mörkgrön och guld som jobbklocka och klarar av skitig stÄlindustri kanon
Samma hÀr. Har det otroligt hÄrt pÄ jobbet idag. Typ tomt pÄ kontoret. Lugnt o skönt.
![]()
Jag köpte en G-shock, G100-9 CMERApapap... det Àr ingen G-Shock![]()
Idag har jag skickat mindre Àn 10 email och har nyss dammsugit liteGott att fÄ komma hem snart.
Jag köpte en G-shock, G100-9 CMER
Legalt inlÀgg![]()
![]()
vet ej Àn. Ska kolla senare. Digitaldelen lyser kraftigt nÀr man trycker pÄ lampaDen var Kool.
Bra lume?
Den var Kool.
Bra lume?
Akira pÄ mjukt helsvart band, röd text hade varit pricken över i. SÀg gÀrna till om du hittar nÄgot frÀsigare! Tack @Jaggis för enkel affÀr.![]()
![]()
Moddad DW5600, âakiraâ special edition. Petade bort orginalband och bezel och hĂ€ngde pĂ„ frĂ„n dw5600FS-7.
Exakt samma form pĂ„ armbandet (utan âgroparâ) som orginal akiran men sĂ„klart dĂ„ utan text, samt svart text istĂ€llet för röd.
Spontant kĂ€nner jag att ett âvanligtâ 5600 band, hade vart en bĂ€ttre ide. Tror det hade vart snyggare, och framförallt skönare, dĂ„ det orginalbandet (och Ă€ven den nya) Ă€r mkt stelare och lite bredare... men kul att testa!
Kommer förhoppningsvis snart ett annat band jag ska testa akiran i!
de lyser som vanliga visare med lumeOk. Visarna saknar lume .
9, 12, 15 lyser samt index om de utsÀtts för ljusOk. Visarna saknar lume .
Senaste tillskottet i G familjen kom idag.. Den Ă€r nog större Ă€n en julgranskula!? Nu vĂ€ntar jag bara pĂ„ den âreservdelâ jag köpte lĂ„ngt innan jag bestĂ€llde klockan![]()
![]()
Reservdel?
Senaste tillskottet i G familjen kom idag.. Den Ă€r nog större Ă€n en julgranskula!? Nu vĂ€ntar jag bara pĂ„ den âreservdelâ jag köpte lĂ„ngt innan jag bestĂ€llde klockan![]()
![]()
Tokigt uttryckt.. mer tillbehör. Har haft en bild i huvudet pĂ„ en âoptimalâ G Shock och bestĂ€llde en del innan jag bestĂ€llt klockan. Bilder kommer nĂ€r jag fĂ„r nĂ€sta leveransReservdel?![]()
SpĂ€nnande vĂ€rre ju!Tokigt uttryckt.. mer tillbehör. Har haft en bild i huvudet pĂ„ en âoptimalâ G Shock och bestĂ€llde en del innan jag bestĂ€llt klockan. Bilder kommer nĂ€r jag fĂ„r nĂ€sta leverans![]()