Kanske blir efter nyÄr med alla röda dagar!TvÄ-tre dagar tog mina senaste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske blir efter nyÄr med alla röda dagar!TvÄ-tre dagar tog mina senaste![]()
Snyggt. Har du bytt mellan tvÄ klockor eller köpt extra modul? Eller har jag lyckats missa nÄgon modell?Uppe med tuppen. Dags för tvÄ arbetsdagar mellan helgerna. LÀr bli lugnt men redo för battles i det karga o hÄrda kontorslandskapet.
![]()
Idag kom julklapparna till kompisarna,
lite sent men hoppas dom blir nöjda ÀndÄ..![]()
Bra val!Fick för mig att bestÀlla en gbd-800 frÄn caliroots. Hur lÄng tid har era bestÀllningar tagit?
Vad i hela friden Àr det dÀr? BÀsta jag sett!
Tror inte detBra val!
Har den nÄgra andra bra features förutom steptracker?
Det finns att köpa gummi till som reservdel. SlÀpptes en med negativ skÀrm som kommer pÄ gummit ocksÄ.Vad i hela friden Àr det dÀr? BÀsta jag sett!
Ăr det nĂ„gon slags mod?
Nej det Àr den vanliga stÄlis.Snyggt. Har du bytt mellan tvÄ klockor eller köpt extra modul? Eller har jag lyckats missa nÄgon modell?
Gummiarmbandet gÄr att köpa till,den ligger pÄ köp o sÀljVad i hela friden Àr det dÀr? BÀsta jag sett!
Ăr det nĂ„gon slags mod?
Hahaha, tycker den platsar om inte annat som en riktig OCD trigger. SÄ nÀra och sÄ irriterande...SÄ typiskt. En -sekund ifrÄn...
att kvalificera sig till @S.L ;s trÄd:
https://klocksnack.se/threads/âintressantaâ-digitala-tidsvisningar.104369/
The story of my life
![]()
Riktigt bra pris om inte annat!Tror inte det
Lite mer avancerad tidtagning visserligen och man kan spara sina tidtagningar. TĂ€nkte dock mest att det kunde vara kul att se stegen.
Vilken blev det?Typiskt att ni skulle nÀmna Caliroots rea. Nu vÀntar Àven jag pÄ ett paket![]()
GD-120LM-1AERVilken blev det?
Grymt!GD-120LM-1AER
Verkligen en udda modell![]()
Letade, letade och sen fick jag googla modellen.GD-120LM-1AER
Verkligen en udda modell![]()
SĂ„n hĂ€r kanske? OsĂ€ker pĂ„ om den passar din men den typen av converter behöver du.Hejsan! Ăr det nĂ„gon som vet hur man kan modda en gwb5000 sĂ„ att man kan anvĂ€nda Natos och lĂ€derband? Köpte min första g-sock sedan barnsben, sĂ„ Ă€r inte sĂ„ insatt i vad man kan göra för kul med dem.
Ha det fint och God fortsÀttning pÄ er alla!
Aha. Tack sÄ mycket för hjÀlpen!SÄn hÀr kanske? OsÀker pÄ om den passar din men den typen av converter behöver du.![]()
Jag hade satt klockan i UTC-mode, satt pÄ en kanna med kaffe och vÀntatSÄ typiskt. En -sekund ifrÄn...
att kvalificera sig till @S.L ;s trÄd:
https://klocksnack.se/threads/âintressantaâ-digitala-tidsvisningar.104369/
The story of my life
![]()