• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Japansk kvÀll. Sushi och Gshock.
(obligatoriska godiset pÄ sushihaket)
20181227_171735.jpg

Hej! Är ny i g-shock trĂ€sket!
Har tvÄ rangeman pÄ g hem varav ena ska moddas. NÄgon som har bullbars liggandes till övers och eventuellt adapter sÄ nato gÄr pÄ?

image.jpg

Denna damp ner i brevlÄdan veckan innan jul - GW-B5600-2ER.
MÄste sÀga att jag Àr positivt överraskad över denna modul med blÄtand (samma modul som stÄlisarna om jag inte Àr ute och cyklar) - var oerhört skeptisk dessförinnan. Klockan har dessutom vÀldigt lÀslig negativ display.

Det enda jag stör mig pÄ (och som min OCD inte klarar av) Àr alla onödiga synkningsförsök via BT (00:30, 06:30, 12:30 och 18:30 enligt manualen) vilket gör att RCVD försvinner under dagen (vilket stör mig). Kan tillÀggas att jag sÀllan har BT igÄng och Àven nÀr den Àr igÄng Àr det inte alltid klockan lyckas med synkningen.
Kan jag fÄ den att bara synka via radiovÄgor som med 3159-modulen?

NĂ„gon som har koll?

Hejsan! Är det nĂ„gon som vet hur man kan modda en gwb5000 sĂ„ att man kan anvĂ€nda Natos och lĂ€derband? Köpte min första g-sock sedan barnsben, sĂ„ Ă€r inte sĂ„ insatt i vad man kan göra för kul med dem.
Ha det fint och God fortsÀttning pÄ er alla!

Hejsan! Är det nĂ„gon som vet hur man kan modda en gwb5000 sĂ„ att man kan anvĂ€nda Natos och lĂ€derband? Köpte min första g-sock sedan barnsben, sĂ„ Ă€r inte sĂ„ insatt i vad man kan göra för kul med dem.
Ha det fint och God fortsÀttning pÄ er alla!
SÄn hÀr kanske? OsÀker pÄ om den passar din men den typen av converter behöver du.
7D1DCE4B-5AF1-4255-803E-57FC534DD52B.png

Tillbaka
Topp