• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SÄdÀr ja.

Mudman var fin och fÄr med beröm godkÀnt. Har precis genomgÄtt en grundlig tvÀtt och fÄr nytt batteri imorgon.

E3A7D655-F3F0-4D2F-AE73-3640AA85EE5E.jpeg

Sedan var det denna. Riktig hĂ€rlig och tokfin 😊

3F0C9F3B-4C04-411D-9D90-E7116BBB2F81.jpeg

Lite extra hÀrligt tycker jag, Àr att klockan Àr extremt vÀl inslagen, ren nÀr man fÄr hem den, ordning och reda pÄ lösa delar, böcker och allt vad det nu Àr, och dessutom "nollad", alltsÄ alla alarm pÄ 0:00, avstÀngda sÄklart, och timern pÄ 10:00. NÀstan som att handla nytt ju!

Riktigt fin köpupplevelse! 👌
20230405_182410.jpg

Me like! Jag KÖÖÖPER direkt! đŸ€—

Screenshot_20230406_055450_DuckDuckGo.jpg

Förtydligande: detta Àr tokfejk. BestÀll inte dÀrifrÄn. Du kommer inte fÄ nÄn klocka.

Haha nÀ den sidan Àr nog bÀst att undvika ja. Snubblade över den nÀr jag gjorde min regelbundna googling pÄ GWB5600SL-5
I hopp om att den nÄgon gÄng ska dyka upp pÄ den svenska marknaden. MÄste bara ha den klockan! Har en polare i Osaka just nu och bett honom köpa den Ät mig dÀr istÀllet.

1680765897970.jpeg

Haha nÀ den sidan Àr nog bÀst att undvika ja. Snubblade över den nÀr jag gjorde min regelbundna googling pÄ GWB5600SL-5
I hopp om att den nÄgon gÄng ska dyka upp pÄ den svenska marknaden. MÄste bara ha den klockan! Har en polare i Osaka just nu och bett honom köpa den Ät mig dÀr istÀllet.

1680765897970.jpeg

Den Àr fin! Jag har den, köpte den genom Chrono24. Funderar pÄ den röda ocksÄ.

TVB för 12k.. passa pĂ„ đŸ€·â€â™‚ïž
Vem knep den? 😁

Tillbaka
Topp