Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tokfejk Men Gillar Att Dom AnvÀnder Stor Bokstav PÄ Vartenda Ord PÄ Dom Flesta Sidorna.Sorry om det hÀr Àr en dum och sjÀlvklar frÄga men Àr den hÀr sidan legit?
KÀnns mest rÀtt hÀr ocksÄ.Till arbetsdagar med ett halvt dussin möten back-to-back behövs det nÄgot speciellt för att hÄlla sig grundad.
Edit: Blev pÄmind om att byta till [DD.M] nu nÀr jag jÀmförde med @ironcastle ovan. Tack.
Ja, den sidan var nÄgot alldeles extra, kan man sÀga!Tokfejk Men Gillar Att Dom AnvÀnder Stor Bokstav PÄ Vartenda Ord PÄ Dom Flesta Sidorna.
Tokfejk Men Gillar Att Dom AnvÀnder Stor Bokstav PÄ Vartenda Ord PÄ Dom Flesta Sidorna.
LĂ„ngtorsdag? Stackare!God morgon
LÄngtorsdag men ÀndÄ fredag lixom
Me like! Jag KĂĂĂPER direkt!
Förtydligande: detta Àr tokfejk. BestÀll inte dÀrifrÄn. Du kommer inte fÄ nÄn klocka.
Haha nÀ den sidan Àr nog bÀst att undvika ja. Snubblade över den nÀr jag gjorde min regelbundna googling pÄ GWB5600SL-5
I hopp om att den nÄgon gÄng ska dyka upp pÄ den svenska marknaden. MÄste bara ha den klockan! Har en polare i Osaka just nu och bett honom köpa den Ät mig dÀr istÀllet.
BÀgge dom dÀr tvÄ ligger pÄ villhöverlistanDen Àr fin! Jag har den, köpte den genom Chrono24. Funderar pÄ den röda ocksÄ.
Vem knep den?TVB för 12k.. passa pÄ
Avslutad - G-Shock GMW-B5000TVB-1 *PB*
G-Shock GMW-B5000TVB-1, GMW-B5000TB-1, MRG-G2000R-1A, MTG-B3000FR-1A .Alla 4 klockorna i gott skick och kommer fullset. Pris 10k + valfri frakt SÄld 14k + valfri frakt *prisbumpar denna till 12 + frakt SÄld SÀljer en MR-G G2000 som Àr i mycket bra skick och fullset. Gummit klarar en handled...klocksnack.se