• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

InvÀntar pÄsk ute i skÀrgÄrden!
IMG_20230406_135237.jpg

Snygg! Blev nyfiken pÄ vilken special edition det dÀr Àr. Hittade den först pÄ shockbase:

Och jag antar att det Àr det hÀr företaget som Casio samarbetat med:
Intressant. Lite "nostalgisk" webdesign. :)
Hittar inget om G-Shock pĂ„ siten vid en första koll, det Ă€r vĂ€l för lĂ„ngt bak i tiden kanske.đŸ€·â€â™‚ïž

Snygg! Blev nyfiken pÄ vilken special edition det dÀr Àr. Hittade den först pÄ shockbase:

Och jag antar att det Àr det hÀr företaget som Casio samarbetat med:
Intressant. Lite "nostalgisk" webdesign. :)
Hittar inget om G-Shock pĂ„ siten vid en första koll, det Ă€r vĂ€l för lĂ„ngt bak i tiden kanske.đŸ€·â€â™‚ïž

Bra grĂ€vt! Jag tyckte mer att den blĂ„a fĂ€rgen sĂ„g hĂ€ftig ut bara đŸ˜¶â€đŸŒ«ïž

Är Baby G den minsta G-Shock som finns? TĂ€nkte att grabben skulle fĂ„ sin första klocka men ~42x38mm kĂ€nns stort för nĂ„gon som inte ens fyllt 3 Ă€n

Är Baby G den minsta G-Shock som finns? TĂ€nkte att grabben skulle fĂ„ sin första klocka men ~42x38mm kĂ€nns stort för nĂ„gon som inte ens fyllt 3 Ă€n

Det finns en serie som kallas Club-G. Dom Àr bland dom minsta. Annars Àr det Baby-G som gÀller :)
Och nÄgra jÀmförelsebilder:
DW-6900 vs Club-G
IMG_20230203_213446.jpg

Och sen vanlig 5600 vs Baby-Gsquare och en leopard-Baby-G
IMG_20230203_213555.jpg
IMG_20230203_213619.jpg

Den hÀr var över förvÀntan mÄste jag sÀga. PÄ bilder jag sett har jag tyckt att den sett lite halvtrist ut, men verkligheten övertrÀffar allt bilden i detta fall.

20230406_182358.jpg
20230406_182552.jpg

Och sÄ dök det upp lite roligt pÄskpyssel om andan faller pÄ. Ett stycke Porterglas!

20230406_182350.jpg

20230406_182337.jpg

Vad Ă€r ett vettigt pris för denna? (Bor i samma i Motala nĂ€mligen
)

Ny kostar ju 4.8k frĂ„n Kultas sĂ„ 4.4k kĂ€nns vĂ€ll högt Ă€ndĂ„ eller 🙈
Tja, gav vÀl 3 för min har jag för mig, inte lika ny, men nog nÀra lika fin. Kanske var det en slant till, minns inte.
TÀnker att hur gammal den Àr egentligen kvittar, de Äldras vÀl inte direkt. Det viktiga Àr vÀl skicket, om det nu Àr en fin man vill ha.
Jag hade nog passat och fortsatt vÀnta tror jag.

Vad Ă€r ett vettigt pris för denna? (Bor i samma i Motala nĂ€mligen
)

Ny kostar ju 4.8k frĂ„n Kultas sĂ„ 4.4k kĂ€nns vĂ€ll högt Ă€ndĂ„ eller 🙈

Tja, gav vÀl 3 för min har jag för mig, inte lika ny, men nog nÀra lika fin. Kanske var det en slant till, minns inte.
TÀnker att hur gammal den Àr egentligen kvittar, de Äldras vÀl inte direkt. Det viktiga Àr vÀl skicket, om det nu Àr en fin man vill ha.
Jag hade nog passat och fortsatt vÀnta tror jag.
Enig om att det Àr högt. Hade hellre lagt till 500 och köpt en ny pÄ Kultan.

Men med sedvanligt blocketprut sÄ kanske du kan fÄ den till ett bra pris.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp