Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Blev nyfiken pÄ vilken special edition det dÀr Àr. Hittade den först pÄ shockbase:Kors i taket!
Snygg! Blev nyfiken pÄ vilken special edition det dÀr Àr. Hittade den först pÄ shockbase:
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Och jag antar att det Àr det hÀr företaget som Casio samarbetat med:
Intressant. Lite "nostalgisk" webdesign.MadDogExpeditionsHome
Mad Dog Expeditions adventure professionals specialize in remote underwater and topside expeditions around the world.www.maddogexpeditions.com
Hittar inget om G-Shock pÄ siten vid en första koll, det Àr vÀl för lÄngt bak i tiden kanske.
Nytt batteri och trycktestad. Kan helgen börja bÀttre? Skulle inte tro det.
Det finns en serie som kallas Club-G. Dom Ă€r bland dom minsta. Annars Ă€r det Baby-G som gĂ€llerĂr Baby G den minsta G-Shock som finns? TĂ€nkte att grabben skulle fĂ„ sin första klocka men ~42x38mm kĂ€nns stort för nĂ„gon som inte ens fyllt 3 Ă€nâŠ
Den gör sig vÀldigt bra pÄ lÀnkIdag fick jag besök av en trevlig pÄskhare som levererade min nya "sommar-shocken" VÀldigt nöjd med mitt val och nu frÄgar jag mig sj "vrf i helvete har jag inte köpt en tidigare"
Det lÀr vÀl visa sigVem knep den?
Den dÀr Àr sÄ hÀftigJa glad pÄsk dÄ!
Tja, gav vĂ€l 3 för min har jag för mig, inte lika ny, men nog nĂ€ra lika fin. Kanske var det en slant till, minns inte.Vad Ă€r ett vettigt pris för denna? (Bor i samma i Motala nĂ€mligenâŠ)
Ny kostar ju 4.8k frÄn Kultas sÄ 4.4k kÀnns vÀll högt ÀndÄ eller
Vad Ă€r ett vettigt pris för denna? (Bor i samma i Motala nĂ€mligenâŠ)
Ny kostar ju 4.8k frÄn Kultas sÄ 4.4k kÀnns vÀll högt ÀndÄ eller
Enig om att det Àr högt. Hade hellre lagt till 500 och köpt en ny pÄ Kultan.Tja, gav vÀl 3 för min har jag för mig, inte lika ny, men nog nÀra lika fin. Kanske var det en slant till, minns inte.
TÀnker att hur gammal den Àr egentligen kvittar, de Äldras vÀl inte direkt. Det viktiga Àr vÀl skicket, om det nu Àr en fin man vill ha.
Jag hade nog passat och fortsatt vÀnta tror jag.