• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FortsÀtter att kolla in nyförvÀrven.
4FEC01DD-B20D-42B6-A727-FA66F7302718.jpeg
9FE3585A-7F54-4DF9-B9DC-30C4E8D3B89C.jpeg

Okej dÄ. En liten. Nu Àr det ju lÄnghelg!
Önskar alla en glad pĂ„sk! đŸ„ł

20230406_221926.jpg

Förresten sÄ har jag reagerat över autobelysningen pÄ G-shock.
Är inte denna avsedd för att kunna lĂ€sa av klockan Ă€ven i svag belysning? Verkar dock inte sĂ„ för denna funktion Ă€r verksam i full inomhusbelysning, t.o.m. rakt under köksbordslampan vilken ger vad jag vill kalla för full arbetsbelysning...

Förresten sÄ har jag reagerat över autobelysningen pÄ G-shock.
Är inte denna avsedd för att kunna lĂ€sa av klockan Ă€ven i svag belysning? Verkar dock inte sĂ„ för denna funktion Ă€r verksam i full inomhusbelysning, t.o.m. rakt under köksbordslampan vilken ger vad jag vill kalla för full arbetsbelysning...
Det lĂ„ter konstigt? Den funktionen ska vad jag vet bara vara aktiverad under en viss lumen. đŸ€” En killgissning Ă€r att den aktiveras nĂ€r solcellerna ger för lite ström. SĂ„ nĂ„got som Ă€r knas dĂ€r kanske? Vet du om den laddar ok?

Det lĂ„ter konstigt? Den funktionen ska vad jag vet bara vara aktiverad under en viss lumen. đŸ€” En killgissning Ă€r att den aktiveras nĂ€r solcellerna ger för lite ström. SĂ„ nĂ„got som Ă€r knas dĂ€r kanske? Vet du om den laddar ok?

Fick klockan igÄr sÄ har inte hunnit kolla det Àn.
Den stod pÄ M nÀr jag fick den och sÄ nu ocksÄ.
Men jag har reagerat över att flera G-shocks tÀnder autoljuset Àven i full rumsbelysning.
Vilket Àr onödigt eftersom den inte laddar upp i nÀrheten sÄ fort som den dÄ laddar ur.

NytvĂ€ttad och servad. Trevligt att fĂ„ vĂ€ck alger och smuts frĂ„n fjolĂ„ret, som samlats under sĂ€songen. T o m tamparna blev visst tvĂ€ttade i Ă„r 😊

Bettan spinner som vanligt mjukt och fint trots ett halvĂ„r utomhus utan start, och förgasare. Kanske hĂ€nger ihop med att den fĂ„r den kĂ€rlek den ska ha 🙄

BĂ€sta av allt, hundis blev alldeles tossig nĂ€r husse startade muskedundret för att varmköra innan oljebytet. Hon vill visst ocksĂ„ ut till ön igen đŸ„°

20230407_130451.jpg

Tillbaka
Topp