Gör som @Fujoor och slĂ€pp tagetInser min âhatkĂ€rlekâ till square nog stĂ€mmer, alternativt har de vunnit mig över efter jag insĂ„g jag Ă€gt 5st detta Ă„r. Gissar ocksĂ„ det blir fler 2019
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nr 1 = skitsnygg sommarklocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gör som @Fujoor och slĂ€pp tagetInser min âhatkĂ€rlekâ till square nog stĂ€mmer, alternativt har de vunnit mig över efter jag insĂ„g jag Ă€gt 5st detta Ă„r. Gissar ocksĂ„ det blir fler 2019
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precis @Jockinho slÀpp taget. Börja hitta udda modeller![]()
Tar du ocksÄ av dig byxorna nÀr du fÄr panik?I en ganska vanlig vardaglig mellandagsrea-PANIKsituation hittar Rangeman rÀtt direkt
![]()
Va!? SÄ du har fÄtt hem den, kul!PostNord Àr duktiga. Hamnade pÄ mitt utlÀmningsstÀlle idag, en lördag.
Trodde att jag skulle fÄ klockan efter nyÄr och t om deras app gav ett preliminÀrt datum efter nyÄr.
Nog om dem
Mudmaster Àr grym!
Stor, javisst men mindre Àn vad jag förvÀntade mig.
Ett par snabba bilder ;
![]()
![]()
Va!? SÄ du har fÄtt hem den, kul!
Ser riktigt bra ut.
Börjar fundera pÄ en sÄn dÀr sjÀlv nu... jag Àr sÄ lÀttpÄverkad uppenbarligen.
Noll problem det dÀr, den sitter ju skitbra! All denna vÄnda helt i onödanPostNord Àr duktiga. Hamnade pÄ mitt utlÀmningsstÀlle idag, en lördag.
Trodde att jag skulle fÄ klockan efter nyÄr och t om deras app gav ett preliminÀrt datum efter nyÄr.
Nog om dem!
Mudmaster Àr grym!
Tittar man ner pÄ armen kÀnns den lite övervÀldigande men pÄ avstÄnd helt bÀrbar.
Ett par snabba bilder ;
![]()
![]()
Ser mycket bra ut!PostNord Àr duktiga. Hamnade pÄ mitt utlÀmningsstÀlle idag, en lördag.
Nog om dem!
Mudmaster Àr grym!
Tittar man ner pÄ armen kÀnns den lite övervÀldigande men pÄ avstÄnd helt bÀrbar.
Ett par snabba bilder ;
![]()
![]()
Gratulerar!PostNord Àr duktiga. Hamnade pÄ mitt utlÀmningsstÀlle idag, en lördag.
Nog om dem!
Mudmaster Àr grym!
Ett par snabba bilder ;
![]()
![]()
Kan ju byta band i vÀrsta fall!AnvÀnder svarta gwm5610 pÄ hÄl nr 6 rÀknat frÄn klockan och den sitter jÀtte bra och skönt!
Röd/svarta dw5600 anvÀnder pÄ hÄl nr 5, lite för lös men nr 4 blir obekvÀmt tajt efter en liten stund, vÄgar man ge sig pÄ att göra ett nytt hÄl mellan nr 4 och 5, vad hade ni gjort?
![]()
![]()
![]()
Snyggt!! Fick min igÄrPostNord Àr duktiga. Hamnade pÄ mitt utlÀmningsstÀlle idag, en lördag.
Nog om dem!
Mudmaster Àr grym!
Ett par snabba bilder ;
![]()
![]()
![]()
Snyggt!! Fick min igÄrTur för en med klenare armar att det Àr vinter och den gör sig bra med jackan
![]()
AnvÀnder svarta gwm5610 pÄ hÄl nr 6 rÀknat frÄn klockan och den sitter jÀtte bra och skönt!
Röd/svarta dw5600 anvÀnder pÄ hÄl nr 5, lite för lös men nr 4 blir obekvÀmt tajt efter en liten stund, vÄgar man ge sig pÄ att göra ett nytt hÄl mellan nr 4 och 5, vad hade ni gjort?
![]()
![]()
![]()
Verkligen, du sÄg ocksÄ ganska trÀnad ut pÄ bilden vilket om sÄ onekligen hjÀlper
Sitter iaf bra, grym klocka![]()
Ja jag sitter och funderar pÄ samma faktiskt sÄ har kommit pÄ en ny idé att förstora hÄl nr 4, har bestÀllt nya strap och bezel och tyckte pÄ bilden att det var samma modell som röd/svarta och vill ju att dom alla ska sitta lika underbart som den lite tunnare helsvarta.Jag hade nog lÄtit det vara. Det kÀnns som att ett ingrepp skulle kunna orska en reva med tiden som blir till ett enda stort hÄl med originalhÄlet.
Bra skuggor gör nog att man ser mer trÀnad ut Àn vad man Àr haha.
De gÄnger jag hajar till litegrann Àr nÀr jag tittar pÄ klockan frÄn sidan. Den Àr ju rÀtt hög.
Jo den Ă€r ju ârĂ€tt högâ minst sagt
Men ÀndÄ, helt klart den bÀsta g jag klÀmt pÄ. Tycker den i kvalite upplevs superb.
HÄller med. FunktionsmÀssigt Àr rangeman bÀst!Kvalitén Àr jÀmn och fin överallt, yes.
Lumen var inte mer Àn okay men jag Àr ju van vid Seikos strÄlkastare.
Nu har jag Àven bekantat mig med funktionerna och jag mÄste sÀga att Rangeman Àger vad gÀller Ätkomlighet till komplikationerna.
För att Àndra nÄgot pÄ Mudmastern mÄste man som oftast dra ut kronan och rulla pÄ den. NÄgot omstÀndigt!
Kronan kÀnns mest som en gimmick.
Det Àr alltsÄ inte en klocka som man snabbt kan justera efter flexibla önskemÄl, t ex Àndra tiden pÄ Timern.
... och jag som under nÄgot svagt ögonblick funderat pÄ att sÀlja min. InsÄg dÄ att tillgÀngligheten till tidtagaruret Àr unikt bra! Dessutom Àlskar dottern klockan och knappen till ljuset.HÄller med. FunktionsmÀssigt Àr rangeman bÀst!
![]()
Kan bara hĂ„lla med dig! Ăr vĂ€ldigt nöjd med min.HĂ„ller med. FunktionsmĂ€ssigt Ă€r rangeman bĂ€st!
![]()