• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Byta-hjul-G😁
Dotran 9-3a och svĂ€rsonens 9-5a var dom tvĂ„ sista jag hade att byta pĂ„đŸ‘
IMG_20230413_175540.jpg

IMG_20230413_175841.jpg

@ironcastle En Ford pĂ„ min gĂ„rd😉
IMG_20230413_175827_edit_1390566221599266.jpg
Smutt att kunna ta in alla bilar i garaget samtidigt! För det gör du vÀl nu med sÄna resurser?

NĂ€r blir det avrostningskurs i garaget förresten? Kombinera det med en G-shock GTG, det vore ju en dröm! Toppa det med en grillad korv sĂ„ Ă€r det Nirvana 😊

Och sÄ en titantorsdagsbild pÄ det ocksÄ.
20230413_180813.jpg

Smutt att kunna ta in alla bilar i garaget samtidigt! För det gör du vÀl nu med sÄna resurser?

NĂ€r blir det avrostningskurs i garaget förresten? Kombinera det med en G-shock GTG, det vore ju en dröm! Toppa det med en grillad korv sĂ„ Ă€r det Nirvana 😊

20230413_180813.jpg
Och en mjukglass pĂ„ det 😍

20230413_180813.jpg
Vi kan ha en offroad-avrostning ute runt garaget, och en burn-outtĂ€vling ute pĂ„ gatan oxĂ„ 😁
@Roosterwife har redan planer att anvĂ€nda garaget som festlokal... đŸ€”
Och en mjukglass pĂ„ det 😍
NOW weÂŽre snacking :D

Intressant Àven om det Àr lite lamt nÀr han jÀmför den med Apple Watch.
Jag tror jag hoppar över denna och vÀnta pÄ nÀr de uppdaterar vanliga square med MIP och TS. Bryr mig inte sÄ mycket om smarta funktioner. Ett MiBand för 400kr har bÀttre funktioner Àn denna.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp