Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀrldsklassSpolat av en av bilarna som stÄtt undanstÀlld i 5-6Är
AnmÀlde honom i fredags.. Skicka in en till anmÀlan för att fÄ bort denVÀnta lite nu... kÀnns inte det hÀr alltför bekant fast nu med annat sÀljarnamn. Det dÀr tidningspappret igen...
AnmÀltAnmÀlde honom i fredags.. Skicka in en till anmÀlan för att fÄ bort den
Japp, fixar en anmÀlanAnmÀlde honom i fredags.. Skicka in en till anmÀlan för att fÄ bort den
Ăr det ngn lurendrejare som Ă€r igĂ„ng?Japp, fixar en anmĂ€lan
Gick under ett annat namn förut pĂ„ Tratten, numera avstĂ€ngd, samma typ av bilder igen dock. Fejk-Gs som jag förstĂ„r detĂr det ngn lurendrejare som Ă€r igĂ„ng?
Fattar inte att folk orkar att lura andra. Det gör jag verkligen inte. Sanningen kommer ju alltid fram. Har filosofin att det Àr viktigare att kunden blir nöjd, Àn mig som sÀljer, men som tur Àr jobbar jag inte som försÀljare.Gick under ett annat namn förut pÄ Tratten, numera avstÀngd, samma typ av bilder igen dock. Fejk-Gs som jag förstÄr det
Det jÀkligaste Àr ÀndÄ han som numera Àr avstÀngd pÄ Tratten.. Hur mÄnga hann köpa "Gs" av honom innan vi var ett gÀng som anmÀlde honom..Fattar inte att folk orkar att lura andra. Det gör jag verkligen inte. Sanningen kommer ju alltid fram. Har filosofin att det Àr viktigare att kunden blir nöjd, Àn mig som sÀljer, men som tur Àr jobbar jag inte som försÀljare.
GÄr det att se pÄ bilderna om det Àr fejk? Jag Àr bara nyfiken, bra om personen Äker dit isf.Gick under ett annat namn förut pÄ Tratten, numera avstÀngd, samma typ av bilder igen dock. Fejk-Gs som jag förstÄr det
Eftersom personen vÀgrar visa baklocket pÄ klockan Àr det tydligaste oskÀrpan pÄ smÄtexterna pÄ bezeln. Annars Àr det lite halvklurigt.GÄr det att se pÄ bilderna om det Àr fejk? Jag Àr bara nyfiken, bra om personen Äker dit isf.
Ta en noga titt pÄ visarna sÄ kommer du ocksÄ se att de inte har samma skÀrpa som original. De har fel form och Àr lite "runda" i ytan nÀr de Àkta Àr planare.GÄr det att se pÄ bilderna om det Àr fejk? Jag Àr bara nyfiken, bra om personen Äker dit isf.
Ska posta lite bilder imorrn pÄ nÄgra exempelTa en noga titt pÄ visarna sÄ kommer du ocksÄ se att de inte har samma skÀrpa som original. De har fel form och Àr lite "runda" i ytan nÀr de Àkta Àr planare.
DÀr har i a f jag sett skillnad nÀr jag jmf tidigare.
@Kattvakt
Ett gÀng fake (gul) vs Àkta (svart) GA-110
Samma saker dÀr, blurrig text, visare, spÀnnet, baklocket, Àven urverket och skruven till locket ...
Ăven jag gĂ„r pĂ„ minor.. Kan bilderna "rĂ€dda" nĂ„gon sĂ„ var det vĂ€rt det.. BĂ€gge klockorna fick jag tillbaka full ersĂ€ttning via Ebay/Tradera.Bra jĂ€mförelsebilder. En som inte Ă€r insatt lĂ€r ju lĂ€gga bud pĂ„ de dĂ€r fejksen.