Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den dÀrLiten och nÀtt, perfekt till fracken. Not.
Japp, nu Àr jag redo för sommarens grÀsklippning.Grattis till den dÀr
Var inne o bjussade pÄ den oxÄ
Det ser ut som han sticker.God morgon önskar jag och ett av mina husdjur
Fast han Àr lite blyg
Det ser ut som han sticker.
NÄgon som Àr sugen
Om du kör med skrivbordslampan kommer det att ta lĂ„ng tid. SĂ€tt den i solen sĂ„ gĂ„r det pĂ„ nĂ„gon dag max för den att ska hoppa igĂ„ng. NĂ„gra dagar för att den ska nĂ„ HTog fram ena Gravitymastern igĂ„r, som jag ej haft uppe förut, alltsĂ„ helt ny! Till min förvĂ„ning var klockan helt âdödâ. Blev lite smĂ„orolig och tĂ€nkte att nu jĂ€vlar Ă€r klockan sönder! Försökte ladda den med en LED lampa (en ynklig nattbordslampa), igĂ„r kvĂ€ll och det enda som hĂ€nde var att sekundvisaren som först var pĂ„ kl 12, flyttade sig till â57â. Försökte göra lite research pĂ„ nĂ€tet och hittade detta. Nu har jag lagt den intill fönstret. Ăr detta normalt och hur lĂ€nge kan jag förvĂ€nta mig ngn form av framgĂ„ng?
Det hĂ€r Ă€r definitivt inget för @spammerstakeahike NĂ€sta gĂ„ng lĂ€gg ett spoiler alert filter pĂ„ sĂ„dana magstarka inlĂ€gg!Tog fram ena Gravitymastern igĂ„r, som jag ej haft uppe förut, alltsĂ„ helt ny! Till min förvĂ„ning var klockan helt âdödâ. Blev lite smĂ„orolig och tĂ€nkte att nu jĂ€vlar Ă€r klockan sönder! Försökte ladda den med en LED lampa (en ynklig nattbordslampa), igĂ„r kvĂ€ll och det enda som hĂ€nde var att sekundvisaren som först var pĂ„ kl 12, flyttade sig till â57â. Försökte göra lite research pĂ„ nĂ€tet och hittade detta. Nu har jag lagt den intill fönstret. Ăr detta normalt och hur lĂ€nge kan jag förvĂ€nta mig ngn form av framgĂ„ng?
Hur man sparar 30tkrFörsta gÄngen jag ser en moddad GMW-B5000D med MRG-glas.
Minsann, men nĂ„gonstans gĂ„r vĂ€l Ă€ndĂ„ en grĂ€ns? KĂ€nns som att sĂ€tta âturbo pĂ„ bakluckan av bilen...Första gĂ„ngen jag ser en moddad GMW-B5000D med MRG-glas.