• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dags att dra pÄ aftonklockan.
20230525_183955.jpg

RÄkade impulsbjuda lite pÄ tratten, vi fÄr se vad som hÀnder...

Tog fram ena Gravitymastern igĂ„r, som jag ej haft uppe förut, alltsĂ„ helt ny! Till min förvĂ„ning var klockan helt ”död”. Blev lite smĂ„orolig och tĂ€nkte att nu jĂ€vlar Ă€r klockan sönder! 😄Försökte ladda den med en LED lampa (en ynklig nattbordslampa), igĂ„r kvĂ€ll och det enda som hĂ€nde var att sekundvisaren som först var pĂ„ kl 12, flyttade sig till ”57”. Försökte göra lite research pĂ„ nĂ€tet och hittade detta. Nu har jag lagt den intill fönstret. Är detta normalt och hur lĂ€nge kan jag förvĂ€nta mig ngn form av framgĂ„ng?
IMG_6284.jpeg
IMG_6285.png

Tog fram ena Gravitymastern igĂ„r, som jag ej haft uppe förut, alltsĂ„ helt ny! Till min förvĂ„ning var klockan helt ”död”. Blev lite smĂ„orolig och tĂ€nkte att nu jĂ€vlar Ă€r klockan sönder! 😄Försökte ladda den med en LED lampa (en ynklig nattbordslampa), igĂ„r kvĂ€ll och det enda som hĂ€nde var att sekundvisaren som först var pĂ„ kl 12, flyttade sig till ”57”. Försökte göra lite research pĂ„ nĂ€tet och hittade detta. Nu har jag lagt den intill fönstret. Är detta normalt och hur lĂ€nge kan jag förvĂ€nta mig ngn form av framgĂ„ng?
IMG_6284.jpeg
IMG_6285.png
Om du kör med skrivbordslampan kommer det att ta lÄng tid. SÀtt den i solen sÄ gÄr det pÄ nÄgon dag max för den att ska hoppa igÄng. NÄgra dagar för att den ska nÄ H

Kul klocka förresten.

Edit: hittade denna. Vet inte vilken modul som du har, men det kan i alla fall vara en indikation

IMG_6284.jpeg
IMG_6285.png
Det hĂ€r Ă€r definitivt inget för @spammerstakeahike 😳 NĂ€sta gĂ„ng lĂ€gg ett spoiler alert filter pĂ„ sĂ„dana magstarka inlĂ€gg!

Tillbaka
Topp