Helt enig! Riktigt fin. Dart frog kanske Àr för pigg för att vara bruksklocka .Av alla förslag sÄ tycker jag att denna Àr helt klart snyggast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Helt enig! Riktigt fin. Dart frog kanske Àr för pigg för att vara bruksklocka .Av alla förslag sÄ tycker jag att denna Àr helt klart snyggast!
FörstÄr inte vad ni pratar om. Carbon Frog pÄ lÀnk Àr den ultimata bruksklocka bland Afrogs.Helt enig! Riktigt fin. Dart frog kanske Àr för pigg för att vara bruksklocka .
Enig!Av alla förslag sÄ tycker jag att denna Àr helt klart snyggast!
Den Àr sÄ bra. Men den som @Gus Fring lade upp fast pÄ lÀnk hade varit riktigt trevlig.FörstÄr inte vad ni pratar om. Carbon Frog pÄ lÀnk Àr den ultimata bruksklocka bland Afrogs.
Vilken Àr din favorit i din samling?Helt enig! Riktigt fin. Dart frog kanske Àr för pigg för att vara bruksklocka .
Det Àr som att vÀlja mellan sina barn HÄller 5000TFG, Maharishi, BRT och Dart Frog vÀldigt högt. Men de tvÄ som jag anvÀnder mest Àr dessa plus regnbÄgstitanenVilken Àr din favorit i din samling?
Klart att den MR-G ska ligga pÄ topp. Jag tÀnkte mest pÄ dina olika analoga frogs men jag fick ÀndÄ svar pÄ min frÄgaDet Àr som att vÀlja mellan sina barn HÄller 5000TFG, Maharishi, BRT och Dart Frog vÀldigt högt. Men de tvÄ som jag anvÀnder mest Àr dessa plus regnbÄgstitanen
Ăven om jag hade höga förvĂ€ntningar pĂ„ MR-G, mĂ„ste jag sĂ€ga att den överraskade mycket positivt. Grym fĂ€rgkombo, vĂ€ldigt trevlig pĂ„ armen och en otrolig slipning pĂ„ boett och lĂ€nk. Till och med frun tycker att den Ă€r tilltalande.Klart att den MR-G ska ligga pĂ„ topp. Jag tĂ€nkte mest pĂ„ dina olika analoga frogs men jag fick Ă€ndĂ„ svar pĂ„ min frĂ„ga
Den MR-Gn Ă€r helt klart min absoluta favorit av alla MR-G. TyvĂ€rr har jag inte haft just den modellen sjĂ€lv.Ăven om jag hade höga förvĂ€ntningar pĂ„ MR-G, mĂ„ste jag sĂ€ga att den överraskade mycket positivt. Grym fĂ€rgkombo, vĂ€ldigt trevlig pĂ„ armen och en otrolig slipning pĂ„ boett och lĂ€nk. Till och med frun tycker att den Ă€r tilltalande.
Va, Àr du inte inne och ser masked singer
Toppola Ă€r sĂ„ grym! Har för mig att du nĂ„gon gĂ„ng delat interiörbilder pĂ„ den, men jag kan inte hitta dem. Det skulle vara riktigt kul att se hur den Ă€r inredd. DĂ€r Ă€r vĂ€l kök? Ăr dĂ€r Ă€ven vĂ€rmare?
Lite, smĂ„saker Ă€r Ă€ndrat sen dom hĂ€r bilderna tagna precis efter köpet. Fixat iordning lite med 12v-uttag tex.Toppola Ă€r sĂ„ grym! Har för mig att du nĂ„gon gĂ„ng delat interiörbilder pĂ„ den, men jag kan inte hitta dem. Det skulle vara riktigt kul att se hur den Ă€r inredd. DĂ€r Ă€r vĂ€l kök? Ăr dĂ€r Ă€ven vĂ€rmare?
SÄ otroligt tuff! Kan du Àven koppla in extern el, eller mÄste du köra med batterier?Lite, smÄsaker Àr Àndrat sen dom hÀr bilderna tagna precis efter köpet. Fixat iordning lite med 12v-uttag tex.
VÀnstersidan har en lucka som kan fÀllas ner som ett litet bord och ovan Àr tvÄ förvaringsfack.
SÀngen 160 bred och 200 djup, sÄ i stort sett en vanlig dubbelsÀng.
Höger sida har en hylla dÀr vi numera har en större korg med torrvaror.
TvÄ förvaringsskÄp nere pÄ golvet med oljedrivet Wallas-spis/vÀrmare i ena. Locket upp = spis, locket nere = konvektorvÀrmare. Sen har vi ett enkelt gasolkök med oss för effektivare vattenkokning eller matlagning.
Vanligtvis Àr baksÀtet nerfÀllt sÄ vi kan nyttja golvytan till kylboxen och plats för packning ikvÀll stÄr dÀr fyra Saab Sonett-hjul tex
Och sÄ kvÀllens klocka för topic förstÄs
Enig. De andra Àr jÀttefina ocksÄ. Men dartfrogen blir lite för mycket fÀrger. Om man har flera modeller Àr det ju ingen issue, men denna Àr lite mer lagom.Av alla förslag sÄ tycker jag att denna Àr helt klart snyggast!
Kör med separat bodelsbatteri (sÄ dubbla batteri i bilen) , men kan Àven koppla in 220 via motorvÀrmaruttagetSÄ otroligt tuff! Kan du Àven koppla in extern el, eller mÄste du köra med batterier?
Och klocka för topic
En skönhetFörstÄr inte vad ni pratar om. Carbon Frog pÄ lÀnk Àr den ultimata bruksklocka bland Afrogs.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP (nĂ„gon annan)Vilket kap..