• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Helt enig! Riktigt fin. Dart frog kanske Ă€r för pigg för att vara bruksklocka 😊.
FörstĂ„r inte vad ni pratar om. Carbon Frog pĂ„ lĂ€nk Ă€r den ultimata bruksklocka bland Afrogs. 😉😄
IMG_20220625_142158_995.jpg
IMG_20220930_143406_579.jpg

Klart att den MR-G ska ligga pĂ„ topp. Jag tĂ€nkte mest pĂ„ dina olika analoga frogs men jag fick Ă€ndĂ„ svar pĂ„ min frĂ„ga 😃
Även om jag hade höga förvĂ€ntningar pĂ„ MR-G, mĂ„ste jag sĂ€ga att den överraskade mycket positivt. Grym fĂ€rgkombo, vĂ€ldigt trevlig pĂ„ armen och en otrolig slipning pĂ„ boett och lĂ€nk. Till och med frun tycker att den Ă€r tilltalande.

Även om jag hade höga förvĂ€ntningar pĂ„ MR-G, mĂ„ste jag sĂ€ga att den överraskade mycket positivt. Grym fĂ€rgkombo, vĂ€ldigt trevlig pĂ„ armen och en otrolig slipning pĂ„ boett och lĂ€nk. Till och med frun tycker att den Ă€r tilltalande.
Den MR-Gn Àr helt klart min absoluta favorit av alla MR-G. TyvÀrr har jag inte haft just den modellen sjÀlv.

Toppola Ă€r sĂ„ grym! Har för mig att du nĂ„gon gĂ„ng delat interiörbilder pĂ„ den, men jag kan inte hitta dem. Det skulle vara riktigt kul att se hur den Ă€r inredd. DĂ€r Ă€r vĂ€l kök? Är dĂ€r Ă€ven vĂ€rmare?
Lite, smÄsaker Àr Àndrat sen dom hÀr bilderna tagna precis efter köpet. Fixat iordning lite med 12v-uttag tex.
VÀnstersidan har en lucka som kan fÀllas ner som ett litet bord och ovan Àr tvÄ förvaringsfack.
IMG_20230526_215103.jpg

SÀngen 160 bred och 200 djup, sÄ i stort sett en vanlig dubbelsÀng.
IMG_20230526_215145.jpg

Höger sida har en hylla dÀr vi numera har en större korg med torrvaror.
TvÄ förvaringsskÄp nere pÄ golvet med oljedrivet Wallas-spis/vÀrmare i ena. Locket upp = spis, locket nere = konvektorvÀrmare. Sen har vi ett enkelt gasolkök med oss för effektivare vattenkokning eller matlagning.
IMG_20230526_215515.jpg

IMG_20230526_215336.jpg

IMG_20230527_090105.jpg

Vanligtvis Ă€r baksĂ€tet nerfĂ€llt sĂ„ vi kan nyttja golvytan till kylboxen och plats för packning🙂 ikvĂ€ll stĂ„r dĂ€r fyra Saab Sonett-hjul tex👍
Och sĂ„ kvĂ€llens klocka för topic förstĂ„s😃
IMG_20230526_211837.jpg

Senast Àndrad:
Lite, smÄsaker Àr Àndrat sen dom hÀr bilderna tagna precis efter köpet. Fixat iordning lite med 12v-uttag tex.
VÀnstersidan har en lucka som kan fÀllas ner som ett litet bord och ovan Àr tvÄ förvaringsfack.
IMG_20230526_215103.jpg

SÀngen 160 bred och 200 djup, sÄ i stort sett en vanlig dubbelsÀng.
IMG_20230526_215145.jpg

Höger sida har en hylla dÀr vi numera har en större korg med torrvaror.
TvÄ förvaringsskÄp nere pÄ golvet med oljedrivet Wallas-spis/vÀrmare i ena. Locket upp = spis, locket nere = konvektorvÀrmare. Sen har vi ett enkelt gasolkök med oss för effektivare vattenkokning eller matlagning.
IMG_20230526_215515.jpg

IMG_20230526_215336.jpg

Vanligtvis Ă€r baksĂ€tet nerfĂ€llt sĂ„ vi kan nyttja golvytan till kylboxen och plats för packning🙂 ikvĂ€ll stĂ„r dĂ€r fyra Saab Sonett-hjul tex👍
Och sĂ„ kvĂ€llens klocka för topic förstĂ„s😃
IMG_20230526_211837.jpg
SÄ otroligt tuff! Kan du Àven koppla in extern el, eller mÄste du köra med batterier?

Och klocka för topic 😊

IMG_4932.jpeg

Man vÄgar ju aldrig uttala sig tvÀrsÀkert, men om man tar priset + 1,25 + lite tull sÄ hamnar man rÀtt nÀra. DÀrför skulle jag rÀkna med att allt Àr inkluderat. Men betala i USD istÀllet sÄ slipper du vÀxlingstillÀgget. I princip alltid bÀttre kurs hos kortföretaget.

Tillbaka
Topp