• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Minsann, men nĂ„gonstans gĂ„r vĂ€l Ă€ndĂ„ en grĂ€ns? KĂ€nns som att sĂ€tta  turbo pĂ„ bakluckan av bilen... 👎
Äsch, det Ă€r Ă€ndĂ„ G-Shock vi pratar om och inte Rolex. Tycker att modding Ă€r en del av det roliga med G-Shock.🙂

PĂ„ tal om det, nĂ€r ska du sĂ€tta Porter-glaset (Turbo) pĂ„ din guldis? 😉😜

En moddad AR med STN negativ display och HR bezel. Grymt bra lÀsbarhet.
PXL_20230526_123524656-02.jpeg

Vill skaffa mig min första frogman. Inte samla utan ren bruksklocka att variera med. Fick syn pÄ en intressant kandidat och det verkar ju som om Amazon inkluderar alla avgifter?
IMG_6288.jpeg
IMG_6289.jpeg
Den hÀr Àr ocksÄ ett bra val som bruksklocka tycker jag.

Vill skaffa mig min första frogman. Inte samla utan ren bruksklocka att variera med. Fick syn pÄ en intressant kandidat och det verkar ju som om Amazon inkluderar alla avgifter?
IMG_6288.jpeg
IMG_6289.jpeg
Gillar verkligen GWF och Àven fÀrgsÀttningen pÄ modellen. Men som @Derix skriver hade jag hellre satsat pÄ Dartfrog, eller kanske Ànnu hellre XC eller annan modell pÄ lÀnk.

Tillbaka
Topp