• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

dzlDave

Panerai
PXL_20230618_091543002.jpg


Lagom regnig dag men lite 5040 "förgyller "
 

nbla

Cartier
Tjo! Blev med Rangeman i fredags, gillar den jÀttemycket. Ville skoja till den lite sÄ bytte till den vita Burton-bezeln, men tycker inte det passade sÄ bra med de röda detaljerna pÄ klockan (det Àr standard rangeman jag har). Har ni nÄgra tips pÄ bezels som passar fint till den?

Jag Àr ocksÄ intresserad av NATO-adaptrar, men hittar bara de som passar till 5600 etc.
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Om nÄgra mÄnader ska vi flytta nio meter till helt nybyggt. SÄ för att förbereda lute rensas det i garaget idag. Garage och garage... det har inte stÄtt en bil dÀr pÄ decennier, men dÀremot en massa smÄtt och gott. Tror en del saker har legat dÀr sen huset byggdes pÄ femtiotalet...
3A162533-ED4A-4F6D-A293-0F82473C0374.jpeg
935D6285-190F-43BD-ACF2-ED05B7D3FF82.jpeg
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Tjo! Blev med Rangeman i fredags, gillar den jÀttemycket. Ville skoja till den lite sÄ bytte till den vita Burton-bezeln, men tycker inte det passade sÄ bra med de röda detaljerna pÄ klockan (det Àr standard rangeman jag har). Har ni nÄgra tips pÄ bezels som passar fint till den?

Jag Àr ocksÄ intresserad av NATO-adaptrar, men hittar bara de som passar till 5600 etc.

Jag gillar den med grön bezel. Funkar bra med grön bezel och svart armband, det Àr sÄ den Àr nu (fast utlÄnad för tillfÀllet, sÄ en Àldre bild).

6FE75BD3-4D35-460E-AECF-5059F222FD6A.jpeg


Edit: hittade en bild pÄ grön/svart. Rosa Àr ocksÄ kul. ;)

208B54BE-2BD1-4FA3-81A0-0E369D5C6CE5.jpeg
 
Senast Àndrad:

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Tjo! Blev med Rangeman i fredags, gillar den jÀttemycket. Ville skoja till den lite sÄ bytte till den vita Burton-bezeln, men tycker inte det passade sÄ bra med de röda detaljerna pÄ klockan (det Àr standard rangeman jag har). Har ni nÄgra tips pÄ bezels som passar fint till den?

Jag Àr ocksÄ intresserad av NATO-adaptrar, men hittar bara de som passar till 5600 etc.

Rekommenderar helrött.
Ska försöka ladda upp en bild sen nÀr jag fÄr tillfÀlle.
Adaptrar bör man nog vara konservativ med, det kan försvaga fÀstningspunkterna (vilket redan inte Àr optimalt).
 

FruDerix

Omega
TrÀdgÄrdstjÀnst pÄ schemat idag i regnvÀdret.
Gav mig i kast med att klippa nÄgra av alla hasselbuskar vi har.
KÀnde mig plötsligt som Musse Pigg... vi har ju nÀstan en Pluto pÄ tomten ocksÄ.

-Tassa, det bor nÄgon i busken!
FĂ„r vĂ€l bli nĂ„gon form av figurklippning istĂ€llet dĂ„... 😂
BĂ€ttre det Ă€n takterrass antar jag 😇
20230618_094739.jpg
20230618_094838.jpg
20230618_093702.jpg
Det skulle kunna bli en formklippning i form av en ananas 🍍 satsa pĂ„ det tycker jagđŸ€“
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tjo! Blev med Rangeman i fredags, gillar den jÀttemycket. Ville skoja till den lite sÄ bytte till den vita Burton-bezeln, men tycker inte det passade sÄ bra med de röda detaljerna pÄ klockan (det Àr standard rangeman jag har). Har ni nÄgra tips pÄ bezels som passar fint till den?

Jag Àr ocksÄ intresserad av NATO-adaptrar, men hittar bara de som passar till 5600 etc.
Grattis till en riktigt bra G!
Finns ju en massa kul fÀrger som funkar till Rangeman :)
IMG_20230221_143849.jpg
 
Topp