Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀj vad trÄkigt, blivit lurad frÄn nÄn specifik sida?Suck, en fake shock igen.. Antar att storleken Àr korrekt iaf.
![]()
Mudmastern? Varför Àr den fejk?Suck, en fake shock igen.. Antar att storleken Àr korrekt iaf.
![]()
Har du en lÀnk till ebay sidan?JadÄ, har inte haft nÄt problem tidigare med ebay och paypal.. tar lite tid bara.
HĂ€r finns den ju:
https://www.tiktox.com/gw-m5630a-4-band-bezel-set.html
RÀtt beteckning men fel bild pÄ bezeln. FrÄgar Àr ju om det Àr 6900 modellen han sÀljer en 5630 modellen? Jag ska frÄga honom pÄ insta. Hade varit kul att ha en röd modd.
Fick inget svar. Han har svarat mig nÄn gÄng förut men rent generellt Àr dom urusla pÄ att svara.Fick du nÄgot svar förresten om det var bilden eller texten som stÀmde?
Ăr ju sugen pĂ„ att bestĂ€lla och modda lite om det Ă€r squaren.![]()
Kanske bara fÄr lÀgga en bestÀllning och chansa. Man har ju inte röda klockor för att de Àr diskreta sÄ Àven en rund lite större gör nog ungefÀr samma jobb.Fick inget svar. Han har svarat mig nÄn gÄng förut men rent generellt Àr dom urusla pÄ att svara.
Du har nog rÄkat fÄ flest fejk G-shocks pÄ hela forumetJadÄ, har inte haft nÄt problem tidigare med ebay och paypal.. tar lite tid bara.
Har du en lÀnk till ebay sidan?
Redan?Till annonsen? Den Àr borttagen.
Fast bilden pÄ bezeln passar vÀl inte nÄgon modell du har?Kanske bara fÄr lÀgga en bestÀllning och chansa. Man har ju inte röda klockor för att de Àr diskreta sÄ Àven en rund lite större gör nog ungefÀr samma jobb.
Du har nog rÄkat fÄ flest fejk G-shocks pÄ hela forumet![]()
Redan?
Ăr det lĂ€nge sedan du köpte eller? Avslutade auktioner ligger ju kvar lĂ€nge.
Fast bilden pÄ bezeln passar vÀl inte nÄgon modell du har?
Ska jag killgissa sÄ tror jag bara han har fel bild. Jag anmÀrkte pÄ en annan bild som var fel och dÄ rÀttade han till den och sa att det var korrekt modell men fel bild.
Jag vet inte om jag missförstÄr dig men du fÄr bara plastytterhöljet frÄn tiktox. Ska du sÀtta ihop moduler för du ju bestÀlla en hel del annat ocksÄ, boett osv.Nej dÄ köper jag en klocka som har modul som passar och byter tÀnker jag. Har bara en svart square just nu som jag Àr nöjd med och inte tÀnkt Àndra alls pÄ.
Och sÄ brukar iaf jag vara lite extra nöjd med saker som jag har byggt ihop eller moddat sjÀlv.
Ja dÄ tÀnker jag att jag köper en hel 6900 av passande sort, vilken borde innehÄlla alla delar som behövs?Jag vet inte om jag missförstÄr dig men du fÄr bara plastytterhöljet frÄn tiktox. Ska du sÀtta ihop moduler för du ju bestÀlla en hel del annat ocksÄ, boett osv.
Haha , dÄ Àr jag med. Du bestÀller skalet först. Sen köper du en matchande klocka till den?Ja dÄ tÀnker jag att jag köper en hel 6900 av passande sort, vilken borde innehÄlla alla delar som behövs?
Och sen byter ut plasten mot det man fÄr frÄn tiktox och behÄller resten?
Eller tÀnker jag fel hÀr?
Edit: Eller om det Àr en square, sÄ köper jag en passande square och byter pÄ.
Exakt. NÀr jag vÀl ser vad jag fÄr.Haha , dÄ Àr jag med. Du bestÀller skalet först. Sen köper du en matchande klocka till den?
Haha , dÄ Àr jag med. Du bestÀller skalet först. Sen köper du en matchande klocka till den?
För nÀr du sÀger modul blir jag förvirrad. För mig Àr detta modul.
![]()
AjdÄ.Suck, en fake shock igen.. Antar att storleken Àr korrekt iaf.
![]()
SpÀnnande. Inte överdrivet dyr heller; 1500kr frÄn Ebay + trÄkiga avgifter.https://www.g-central.com/jim-beam-x-g-shock-dw-5600-limited-edition/
Annorlunda release för den som gillar whisky.
![]()
Jag tror den som gillar whisky skulle sÀga att Jim Beam Àr en bourbon.https://www.g-central.com/jim-beam-x-g-shock-dw-5600-limited-edition/
Annorlunda release för den som gillar whisky.
![]()
Ebay, köpte en beg mudmaster. Fick hem den idag och kronan snurrar fritt(har ingen funktion), den har inte höjdmÀtning eller barometer. Inget ljus i digitalfönstret.
Knapptryckningar stÀmmer inte med manualen. Kompassen Àr lite sketchy. Digital och analog tid synkar inte.
Kollade en jÀmförelse video pÄ youtube precis och den tog upp alla olikheter mellan fake o riktig.
Jaha, dÀr ser man.BestÀllde innan jul, men jag öppnade ett returÀrende förut och dÄ försvinner nog orginalauktionen.