Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det stÀmmer för mig ocksÄ, ingen G-Shock synkade inatt trots gynnsam position!I natt som var var det för ovanlighetens skull klart vÀder. DÄ vÀgrade de synka för första gÄngen pÄ lÀnge. Verkar vara mest lÀttsyncat nÀr det Àr mulet och dimma. Eller sÄ Àr det en slumpens skördar.
![]()
Stoppa i ett nytt batteri och kör?Det stÀmmer för mig ocksÄ, ingen G-Shock synkade inatt trots gynnsam position!
Jag Àr med pÄ en Squale passaround och Squalen har suttit pÄ armen i ett dygn. Nu var jag tvungen att spÀnna fast min Rangeman för att normalisera saker som behövde normaliseras
![]()
@Fujoor @Tampa_blord och andra moddare, vad ska jag göra med denna 10 Är gamla DW-5600E?
![]()
Ingen modd? Bara som jobbeklocka?Stoppa i ett nytt batteri och kör?Verkar saknas en liten bit av datumrutan men det Àr vÀl inget problem?
Tar vanliga cr2016 tror jag. Superenkelt att byta batteri.
Fin! Bra eller? BestÀllde en frÄn Klockia nÀr den lanserades men dom lyckades aldrig fÄ ivÀg den.
Jag gillar den! Jag fick min pÄ 3 dagar. Fick Àven en g-shock keps utan extra kostnad. Inte för att jag bÀr keps men det kan vÀl vara kul att ha. Bytte omedelbart ut lÀnken till ett gw-5000 band. Jag gillar ju gummi mer.Fin! Bra eller? BestÀllde en frÄn Klockia nÀr den lanserades men dom lyckades aldrig fÄ ivÀg den.
Jag gillar den! Jag fick min pÄ 3 dagar. Fick Àven en g-shock keps utan extra kostnad. Inte för att jag bÀr keps men det kan vÀl vara kul att ha. Bytte omedelbart ut lÀnken till ett gw-5000 band. Jag gillar ju gummi mer.
Absolut! Gillar den skarpt. Den har det mesta jag saknat tidigare. Dubbla tids zoner samtidigt. Aktuell tid i alla lÀgen.JasÄ du tog ocksÄ en frÄn dem? Skumt att dom inte klarade av att leverera min dÄ. SÄg att du bytt band. Har aldrig provat den typen och var lite sugen. Hör gÀrna av dig nÀr/om det blir flipp![]()
Verkar som om du har rÀtt i ditt pÄstÄende om man gottar sig med denna video.Lite spill-ljus frÄn kl 6 dioden kan kanske uppfattas som en separat ljuskÀlla. Jag ser det i vissa vinklar att det kan se ut som att displayen har ett eget mindre ljus. Men en synvilla enligt mig.
Det stÀmmer för mig ocksÄ, ingen G-Shock synkade inatt trots gynnsam position!
Jag Àr med pÄ en Squale passaround och Squalen har suttit pÄ armen i ett dygn. Nu var jag tvungen att spÀnna fast min Rangeman för att normalisera saker som behövde normaliseras
![]()
@Fujoor @Tampa_blord och andra moddare, vad ska jag göra med denna 10 Är gamla DW-5600E?
![]()
Ha ha, skönt att veta att det finns nÄgot att falla tillbaka pÄ nÀr mina lyckopiller har slutat att fungeraHÄller med @Fujoor, stoppa i ett nytt batteri och körDW-5600E Àr en grym klocka som den Àr!
Men skulle livet trots allt kÀnnas meningslöst sÄ kan man ju alltid stoppa in modulen i en screwback boett![]()
Ha ha, skönt att veta att det finns nÄgot att falla tillbaka pÄ nÀr mina lyckopiller har slutat att fungera![]()
Ja faktiskt. Fall du har en 10 Är gammal variant sÄ har den vÀl den gamla modulen som Àr en direkt fit till 5000 modellerna , till skillnad frÄn dom nyare som krÀver lite mek (har jag hört).HÄller med @Fujoor, stoppa i ett nytt batteri och körDW-5600E Àr en grym klocka som den Àr!
Men skulle livet trots allt kÀnnas meningslöst sÄ kan man ju alltid stoppa in modulen i en screwback boett![]()
Verkar som om du har rÀtt i ditt pÄstÄende om man gottar sig med denna video.
Absolut! Gillar den skarpt. Den har det mesta jag saknat tidigare. Dubbla tids zoner samtidigt. Aktuell tid i alla lÀgen.
Lite taskig uppkoppling just nu men kollar den sen.
Efter nÄgra dagar med passaroundFrog (nu pÄvÀg vidare) sÄ mÄste jag sÀga att jag verkligen uppskattar 5610. SÄ bra i all sin enkelhet, samt vÀger ju inget![]()
![]()
âĂr det verkligen sĂ„ intressant med en klocka?â sa min dotter som ligger bredvid och försöker sova efter att jag zoomat in pĂ„ din klocka en tredje gĂ„ngEfter nĂ„gra dagar med passaroundFrog (nu pĂ„vĂ€g vidare) sĂ„ mĂ„ste jag sĂ€ga att jag verkligen uppskattar 5610. SĂ„ bra i all sin enkelhet, samt vĂ€ger ju inget![]()
![]()
Den dÀr Àr fan sjyst med guldfÀrgen pÄ tavlan runt displayen.Gw-b5600 med gw-5000 band!
![]()
Jag gillar den!Den dÀr Àr fan sjyst med guldfÀrgen pÄ tavlan runt displayen.
Jag gillar den!
![]()
Har Bane en sĂ„dan i The Dark Knight Rises alltsĂ„?Nu Ă€r âBaneâ i fart igen med sin jĂ€vla klocka
Har försökt att bÀra den pÄ höger hand i en vecka nu, men det gÄr fan inte... vissa naturlagar skall man inte gÄ emot, sÄ Àr det bara
![]()
Har Bane en sÄdan i The Dark Knight Rises alltsÄ?