Onkelmorra
Basic
Uh-oh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt! Jag har en halvtrasig hemma, sÄ det kanske gÄr att plocka ihop en fungerande vattenresistent isÄfall. Jag skickar pm.Du kan fÄ min gratis om du stÄr för frakt, dock gÄr den ej att bada med![]()
![]()
Hos mig Àr den pÄ andra sidan det hÀr molnet.Gomorron!
Var tog solen vÀgen???
![]()
En gw-5000 mÄste man ha sÀger jag. Men ÀndÄ har jag ingen. Vill köpa en men misstÀnker att den inte skulle fÄ sÄ mycket handledstid eftersom jag föredrar screwbacks utan ts.GW-5000 Àr bra men trÄkig. Det Àr den bittra sanningen. Screwback Àr sÄ klart en extra bonus men det Àr ingenting man tÀnker pÄ nÀr den vÀl sitter pÄ handleden.
Edit: Köp en DW-5040-PG istÀllet, bra mycket roligare klocka för ungefÀr samma peng.
AssĂ„, va Ă€re ni Ă€ter pöjkar?Ăntligen frukost![]()
![]()
Its baddybuilding broAssÄ, va Àre ni Àter pöjkar?
FramÄt förmiddagen och ris med banan?
LĂ„ter ju som en barnmatsburk![]()
Bra dÀr! Det tar sig!Its baddybuilding bro![]()
![]()
![]()
Min gamlaGod dagens pÄ er allihopa!
En bild pÄ en av grodorna i samlingen idag.
![]()
Grattis till den grodan kompis!
Japp, en av mina grodor som fick flytta, kul att den hamnade i trÄden!
Kanske har jag, minns inte riktigt.
Ah, trÄkigt den inte blev lÄngvarig hos dig. De som kommer frÄn mig gillar bestÀndiga lÄngvariga hem med lugn och ro.Yes box, mycket najs!
BĂ€sta âstoraâ G jag haft gĂ€llande kĂ€nslan pĂ„ handleden samt att den har ju rĂ€tta fĂ€rgerna! Djuuuu
Med det sagt sÄ hade jag gÀrna bytt den mot en helstÄlis dockfyrkanterna Àr mer min grej men kul att testa en groda
![]()
Gulp!Ăntligen frukost![]()
![]()
Precis, en galet grym klocka!Min gamlainköpt frÄn japan
Mycke trevlig snyggt fÄngatHÀr kommer Bruuuuce!
![]()
Synd att jag har sÄ feta handleder, tycker squares Àr för smÄ pÄ mig för att inte tala om bandets lÀngd.
Ett stycke GW-5000U pÄ 21cm handled.
![]()
![]()
Skulle sÀga att guldisen Àr den svaga lÀnken i den kedjan i sÄ fall, men alla Àr tillrÀckligt bra för att behÄlla!Lite fler MRG, Hammer och Bling bling
Om nÄgon av dessa ska flytta, vilken tycker ni skulle lÀmna?
Eller Àr det Bruce som ska flytta vidare?
![]()
![]()
Tack för Äsikt!Skulle sÀga att guldisen Àr den svaga lÀnken i den kedjan i sÄ fall, men alla Àr tillrÀckligt bra för att behÄlla!