• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Uh-oh
IMG_20230724_101140.jpg

GW-5000 Àr bra men trÄkig. Det Àr den bittra sanningen. Screwback Àr sÄ klart en extra bonus men det Àr ingenting man tÀnker pÄ nÀr den vÀl sitter pÄ handleden.

Edit: Köp en DW-5040-PG istÀllet, bra mycket roligare klocka för ungefÀr samma peng.
En gw-5000 mÄste man ha sÀger jag. Men ÀndÄ har jag ingen. Vill köpa en men misstÀnker att den inte skulle fÄ sÄ mycket handledstid eftersom jag föredrar screwbacks utan ts.

Grattis till den grodan kompis! đŸ‘đŸ€—

Grattis:D

SĂ„ det var du som knep den :) För visst Ă€r det vĂ€l @Daion ÂŽs nyligen sĂ„lda?đŸ€”
Japp, en av mina grodor som fick flytta, kul att den hamnade i trĂ„den! đŸ€—

Hör med @Daion @Patric J tror han har en beggad gw5000 som ligger nÄnstans
Kanske har jag, minns inte riktigt. đŸ€Ł
Hade vĂ€l tre-fyra stycken samtidigt ett tag. 😃

Men nu ska det rensas lite bland mina G-Shocks och Ă€ven andra mĂ€rken, lite grodor, GWG 2K TLC Limited Edition, MTG Tai Chi m.fl. kommer fĂ„ flytta. đŸ€—
NĂ„gon har ju flyttat till Polen dĂ€r den numera huserar. 😊

Yes box, mycket najs! 😃
BĂ€sta ”stora” G jag haft gĂ€llande kĂ€nslan pĂ„ handleden samt att den har ju rĂ€tta fĂ€rgerna! Djuuuu 😎

Med det sagt sĂ„ hade jag gĂ€rna bytt den mot en helstĂ„lis dock 😳 fyrkanterna Ă€r mer min grej men kul att testa en groda 😊
Ah, trĂ„kigt den inte blev lĂ„ngvarig hos dig. De som kommer frĂ„n mig gillar bestĂ€ndiga lĂ„ngvariga hem med lugn och ro. 😉😃

Gulp! 😳

Du och @spammerstakeahike har mĂ„ltider som jag bara skulle försöka fĂ„ i mig under tvĂ„ng. đŸ˜đŸ€Ł
Men galet bra jobbat med trĂ€ningen och formen! đŸ‘đŸ€—

Tillbaka
Topp