• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon ger buskalvarna lite kÀk
PXL_20230725_051706334.jpg

Gammel g och jag slÄss mot Wifi och roborock. Ansluta till mitt wifi gÄr minsann inte. Men om jag kör internetdelning frÄn mobilen frÄn samma wifi. DÄ passar det minsann. Jag har inte Àndrat nÄgot med wifi. J_kla, f_rbannade grej. FÄr ringa telia och checka om de uppdaterat nÄgot
Vissa prylar kopplar bara upp mot 5 respektive 2.4 GHz Wifi. Kolla vad din router erbjuder.

Grabben klarade nattprovet. Dvs att sova med klockan pĂ„. Han ville testa dĂ„ han sett att jag alltid sover med klockan pĂ„. PĂ„ morgonen sa han med ett leende - det gick bra pappa! 😁

PXL_20230725_052726124.MV.jpg
Ja, man vet aldrig. Jag fick en skitbillig (och visade det sig skitdÄlig) digital klocka med plastglas, nÀr jag var kanske sÄ gammal som din son, av min mamma.

Hade ju velat ha en sÄdan med tidtagning och grejer pÄ lÀnge, sÄ jag sov med den pÄ. Döm om min förvÄning nÀr jag vaknade pÄ morgonen och "glaset" var alldeles repat pÄ morgonen. FrÄn 8 timmar i en sÀng...?

Med det sagt var det ju bra att det gick bra för sonen din! đŸ€©

Godmorgon!
Idag blev det en tur pÄ sjön tidigt som attan.
SÄ jÀkla lugnt och skönt, sÄg tre hÀgrar, fick en liten röding (som slÀpptes ut pÄ ÄtervÀxt) men det var rÀtt kyligt.....
Nu hemma för frukost och kaffe för att fÄ upp vÀrmen.

IMG_20230725_044636.jpg

IMG_20230725_073806.jpg

Ja, man vet aldrig. Jag fick en skitbillig (och visade det sig skitdÄlig) digital klocka med plastglas, nÀr jag var kanske sÄ gammal som din son, av min mamma.

Hade ju velat ha en sÄdan med tidtagning och grejer pÄ lÀnge, sÄ jag sov med den pÄ. Döm om min förvÄning nÀr jag vaknade pÄ morgonen och "glaset" var alldeles repat pÄ morgonen. FrÄn 8 timmar i en sÀng...?

Med det sagt var det ju bra att det gick bra för sonen din! đŸ€©

Vi har liknande erfarenheter. Ett par kompisar hade fÄtt typ den första g fyrkanten och skröt om att man kunde dyka 200m med den osv sÄ klart att jag ville ha likadan.
Min mamma köpte fejkrolex till mig under en utlandsresa... 😳

Haha, nÀ dÄ lÀr ni tyvÀrr bli besvikna Àr jag rÀdd!
Nej, detta rör sig om en modell jag inte haft tidigare, om man kan tĂ€nka att bĂ„de GĂŒldis och Bruce Ă€ndĂ„ Ă€r farligt nĂ€ra beslĂ€ktade med MR-G 1000 och 2000, vilka ju vilar tryggt i stĂ€llet hĂ€r hemma.

Fast den kommer frĂ„n samma hem som G och B đŸ„°

Godmorgon!
Idag blev det en tur pÄ sjön tidigt som attan.
SÄ jÀkla lugnt och skönt, sÄg tre hÀgrar, fick en liten röding (som slÀpptes ut pÄ ÄtervÀxt) men det var rÀtt kyligt.....
Nu hemma för frukost och kaffe för att fÄ upp vÀrmen.

IMG_20230725_044636.jpg

IMG_20230725_073806.jpg
Fantastisk bild, vilket lugn, magiskt! 😍

Du har fortfarande chansen! 😉

hexagon

hexagon
Jag sĂ„g en sĂ„dan jubileumsmodell till listpris i butik jag. Är det tjöplĂ€ge?

Tillbaka
Topp