Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vissa prylar kopplar bara upp mot 5 respektive 2.4 GHz Wifi. Kolla vad din router erbjuder.Gammel g och jag slÄss mot Wifi och roborock. Ansluta till mitt wifi gÄr minsann inte. Men om jag kör internetdelning frÄn mobilen frÄn samma wifi. DÄ passar det minsann. Jag har inte Àndrat nÄgot med wifi. J_kla, f_rbannade grej. FÄr ringa telia och checka om de uppdaterat nÄgot
Vissa prylar kopplar bara upp mot 5 respektive 2.4 GHz Wifi. Kolla vad din router erbjuder.
Ja, man vet aldrig. Jag fick en skitbillig (och visade det sig skitdÄlig) digital klocka med plastglas, nÀr jag var kanske sÄ gammal som din son, av min mamma.Grabben klarade nattprovet. Dvs att sova med klockan pÄ. Han ville testa dÄ han sett att jag alltid sover med klockan pÄ. PÄ morgonen sa han med ett leende - det gick bra pappa!
![]()
Godmorgon!
Idag blev det en tur pÄ sjön tidigt som attan.
SÄ jÀkla lugnt och skönt, sÄg tre hÀgrar, fick en liten röding (som slÀpptes ut pÄ ÄtervÀxt) men det var rÀtt kyligt.....
Nu hemma för frukost och kaffe för att fÄ upp vÀrmen.
![]()
![]()
Ja, man vet aldrig. Jag fick en skitbillig (och visade det sig skitdÄlig) digital klocka med plastglas, nÀr jag var kanske sÄ gammal som din son, av min mamma.
Hade ju velat ha en sÄdan med tidtagning och grejer pÄ lÀnge, sÄ jag sov med den pÄ. Döm om min förvÄning nÀr jag vaknade pÄ morgonen och "glaset" var alldeles repat pÄ morgonen. FrÄn 8 timmar i en sÀng...?
Med det sagt var det ju bra att det gick bra för sonen din!![]()
Tack sÄ mycket!Fantastisk bild!
Bruce? GĂŒldis?Jaha, sĂ„ var man i vĂ€ntans tider igen dĂ„!
Paketöppning pÄ mÄndag nÀsta vecka inplanerad![]()
Haha, nĂ€ dĂ„ lĂ€r ni tyvĂ€rr bli besvikna Ă€r jag rĂ€dd!Bruce? GĂŒldis?![]()
Fantastisk bild, vilket lugn, magiskt!Godmorgon!
Idag blev det en tur pÄ sjön tidigt som attan.
SÄ jÀkla lugnt och skönt, sÄg tre hÀgrar, fick en liten röding (som slÀpptes ut pÄ ÄtervÀxt) men det var rÀtt kyligt.....
Nu hemma för frukost och kaffe för att fÄ upp vÀrmen.
![]()
![]()
Du har fortfarande chansen!Bruce? GĂŒldis?![]()
Ne nu fÄr jag nog gÄ in som godman och logga ut dej innan du gör nÄt dumtFantastisk bild, vilket lugn, magiskt!
Du har fortfarande chansen!![]()
Wow, lÀskig!Hittade förrÄdets hÀrskare vid rensning. Mudman for scale.
![]()
Ha ha, det Àr nog sÀkrast innan det spÄrar ur totalt!Ne nu fÄr jag nog gÄ in som godman och logga ut dej innan du gör nÄt dumt![]()
Vad betyder den emojin för dig?
Avslutad - G-Shock GMW-B5000PG-9ER - PB 20/8
Vill sÀlja/byta min G-Shock. Fullset och i ett vÀldigt bra skick. Uttagen 21/6 hos Magnussons Ur. https://www.klockia.se/klockor/casio-klockor/casio-g-shock-premium-klocka/casio-g-shock-40th-anniversary-recrystallized-gmw-b5000pg-9er SÀlj/bytesvÀrde 6000:- (tidigare 7000, 8000) F2F i...klocksnack.se
Jag sĂ„g en sĂ„dan jubileumsmodell till listpris i butik jag. Ăr det tjöplĂ€ge?
Avslutad - G-Shock GMW-B5000PG-9ER - PB 20/8
Vill sÀlja/byta min G-Shock. Fullset och i ett vÀldigt bra skick. Uttagen 21/6 hos Magnussons Ur. https://www.klockia.se/klockor/casio-klockor/casio-g-shock-premium-klocka/casio-g-shock-40th-anniversary-recrystallized-gmw-b5000pg-9er SÀlj/bytesvÀrde 6000:- (tidigare 7000, 8000) F2F i...klocksnack.se