Budordet över alla andra:Jag sĂ„g en sĂ„dan jubileumsmodell till listpris i butik jag. Ăr det tjöplĂ€ge?
KĂĂĂĂĂĂĂĂP!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Budordet över alla andra:Jag sĂ„g en sĂ„dan jubileumsmodell till listpris i butik jag. Ăr det tjöplĂ€ge?
UngefÀr somVad betyder den emojin för dig?
Vet inte vad listpriset Ă€r men Kultan har den inne för 9190 krJag sĂ„g en sĂ„dan jubileumsmodell till listpris i butik jag. Ăr det tjöplĂ€ge?
Jag var slapp och tryckte inte pÄ lÀnken. Jag menade en DW-5040PG-1, resinmodellen.Vet inte vad listpriset Àr men Kultan har den inne för 9190 kr
Avslutad - G-Shock GMW-B5000PG-9ER - PB 20/8
Vill sÀlja/byta min G-Shock. Fullset och i ett vÀldigt bra skick. Uttagen 21/6 hos Magnussons Ur. https://www.klockia.se/klockor/casio-klockor/casio-g-shock-premium-klocka/casio-g-shock-40th-anniversary-recrystallized-gmw-b5000pg-9er SÀlj/bytesvÀrde 6000:- (tidigare 7000, 8000) F2F i...klocksnack.se
Jaha. Jag köpte min för 3390 kr hos Kultan, vet inte listpriset pÄ den heller. Mycket bra klocka som verkar sÀlja slut hÀr och dÀr.Jag var slapp och tryckte inte pÄ lÀnken. Jag menade en DW-5040PG-1, resinmodellen.
Jag har en..Ingen som har en GWG-1000 som behöver ett nytt hem? Eventuellt pÄ jakt efter engÀrna vanliga gwg-1000-1a3er.
Skickar PMJag har en..![]()
DÄ kostar den ca 1000kr mer i butiken jag hittade denJaha. Jag köpte min för 3390 kr hos Kultan, vet inte listpriset pÄ den heller. Mycket bra klocka som verkar sÀlja slut hÀr och dÀr.
LĂ€gg ett budDĂ„ kostar den ca 1000kr mer i butiken jag hittade denDet var lite syndâŠ
Tycker den ser lite matt ut i lacken, den dÀra blÄ faran. Polerar du den aldrig?
Listar 12kVet inte vad listpriset Àr men Kultan har den inne för 9190 kr
Avslutad - G-Shock GMW-B5000PG-9ER - PB 20/8
Vill sÀlja/byta min G-Shock. Fullset och i ett vÀldigt bra skick. Uttagen 21/6 hos Magnussons Ur. https://www.klockia.se/klockor/casio-klockor/casio-g-shock-premium-klocka/casio-g-shock-40th-anniversary-recrystallized-gmw-b5000pg-9er SÀlj/bytesvÀrde 6000:- (tidigare 7000, 8000) F2F i...klocksnack.se
Kan de va min gamla mÄntro eller nybygge?Riktigt nöjd med denna.![]()
Nybygge. Jag byggde om min gamla guldis. Denna har guldknappar och skruvar och porter boettlock.Kan de va min gamla mÄntro eller nybygge?
Ah nu ser jag ju, grymt fint byggeNybygge. Jag byggde om min gamla guldis. Denna har guldknappar och skruvar och porter boettlock.![]()
![]()
Menar du gÄ in som godman eller grodman?! Jag undrar jag?Ne nu fÄr jag nog gÄ in som godman och logga ut dej innan du gör nÄt dumt![]()
Ă h, min gamla goding!
Tycks ju blivit det sistnÀmnda kvackMenar du gÄ in som godman eller grodman?! Jag undrar jag?![]()
Dom andra tvÄ i Streetserien jag har Àr frÄn dig. Denna handlade jag av min lokala klockaffÀrMenar du gÄ in som godman eller grodman?! Jag undrar jag?
Ă h, min gamla goding!![]()
Tror den gick pÄ tratten mvh godmanDom andra tvÄ i Streetserien jag har Àr frÄn dig. Denna handlade jag av min lokala klockaffÀr
SÄlde du 56an hÀr pÄ KS??![]()