Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men gosh vad solkig tavlan var pÄ kortet. Det Àr kul men utmanande att fota klockor med ~10 Är gammal kompaktkamera, man ser detaljer först nÀr fotot Àr uppe pÄ forumet. Apologies. Nu har jag putsat till den lite. Ett nytt försök.Klassiker
- Har sett bilder med lÀnk, men tror inte det Àr original till modellen. I vilket fall ingenting för mig, föredrar gummiband pÄ dykare.Stort grattis! Riktigt fin!
Kan du köpa till en lÀnk, eller Àr det enkom gummi som gÀller?
Ja de kÀnns som riktigt höst ute
KÀnns lite passande med ADR mÀrkning pÄ g shock
Kul att du Àntligen fick tag pÄ en! Ser bra utHÀftig tycker jag. Denna har jag velat prov lÀnge. Som alla andra G jag provat hittils sÄ tror jag alltid att de ska vara större. Bara en reflektion. Denna kÀnns perfekt. Tack @ironcastle för en supernÀbra affÀr. Riktigt roligt
Kör!Det Àr lockande att försöka plocka med skopan.
Grattis! Sitter ju som en smÀck! Och farligt cool i grönt!HÀftig tycker jag. Denna har jag velat prov lÀnge. Som alla andra G jag provat hittils sÄ tror jag alltid att de ska vara större. Bara en reflektion. Denna kÀnns perfekt. Tack @ironcastle för en supernÀbra affÀr. Riktigt roligt
Vad har du dolt i kalvens öronskyltar?Alla kalvar belÄtna rena cirkusen nÀr dom ska utfodras
Ja man vill ju inte ha besökVad har du dolt i kalvens öronskyltar?
GÄr det att identifiera bonden dÀr? Eller har kalven fÄtt ett icke rumsrent namn?
Rookie mistake, hade för liten kasse i bilen. Kom halvvÀgs pÄ första stÀllet.Kör!
330kr/kg i Sthlm. Du skopar snart ihop en MR-G mtp mÀngderna du verkar ha i dina trakter!
Rookie mistake, hade för liten kasse i bilen. Kom halvvÀgs pÄ första stÀllet.
Ibland Àr det synd att man inte fÄr betalt, men detta rÀknar jag in som avkoppling.
Tror mitt rekord Àr ca 50 kg pÄ en sÀsong
Egentligen ska jag inte vÀl inte köpa fler G-shocks just nu, fast dÄ hÀnger man Ä andra sidan i fel trÄd pÄ KS...Det dÀr Àr min favoritkombo! SÄ om nÄgon Àr sugen men tvekar; köööööööp!
Grattis! Sitter ju som en smÀck! Och farligt cool i grönt!
Tack, riktigt nöjdKul att du Àntligen fick tag pÄ en! Ser bra ut
Egentligen Àr trÄkigt.Egentligen ska jag inte vÀl inte köpa fler G-shocks just nu, fast dÄ hÀnger man Ä andra sidan i fel trÄd pÄ KS...