Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ld?!TVA - kanske den coolaste fyrkanten sub-MRG.
Avslutad - G-Shock GMW-B5000-TVA1 / Breitling Aerospace E75362 / G-Shock GMW-B5000MB-1ER
âââââââââââââââââââââ F2f i GöteborgsomrĂ„det möjligt annars ingĂ„r frakt i priset. Helst inga byten denna gĂ„ngen men testa mig sĂ„ kanske jag Ă€ndrar mig :) âââââââââââââââââââââ (SĂ„ld) G-Shock GMW-B5000TVA1 - 18 500 kr (20 000 kr) OBRO Fullset och i perfekt skick. Titan. Limiterad...klocksnack.se
Ja dom dÀr Àr sanslösa.Man kan ju ocksÄ slÄ till pÄ tex en sÄn hÀr frÄn IFL Watches...
G-Shock-samlingen vÀxer fort! Snyggt
To til - hvis du ikke allerede har en pÄ armen.Fick hem en G-mÀssig lÄda frÄn Norrpack, ursÀkta osynket förresten, men det finns ju plats för en till... vad göra?
Köp 2 till. En blir ju för lite eftersom du ska ha en pÄ armen ocksÄ.Fick hem en G-mÀssig lÄda frÄn Norrpack, ursÀkta osynket förresten, men det finns ju plats för en till... vad göra?
Blir mer sugen pÄ Coca Cola Àn pÄ klockornaSamarbetet med Coca-Cola Àr nu presenterat!
To til - hvis du ikke allerede har en pÄ armen.
Tack för stödet, sÄ fÄr det bli!Köp 2 till. En blir ju för lite eftersom du ska ha en pÄ armen ocksÄ.
En röd kanske och sÄ saknas det nÄt vitt.
Den röda kÀnns lite mycket giveaway för att locka, men den gröna skapade allt lite sugBlir mer sugen pÄ Coca Cola Àn pÄ klockorna
Haha, helt klart! TĂ€nkte att den gröna transparenta var lite rolig först dĂ„ den pĂ„minner om en grön glasflaska â men sedan kom jag pĂ„ att Coca-Cola sĂ€ljs i ofĂ€rgade flaskorBlir mer sugen pĂ„ Coca Cola Ă€n pĂ„ klockorna
Den ser svÄrlÀst ut ja Men jÀklar vad hÀftig den Àr!SÄja, dÄ har jag en positiv display med sÀmre lÀsbarhet Àn en negativ. SkÄl tamigfan!
Ooh, den modden vill jag se redan nu! NÄn med PS-skills (alternativt om @Urtyp kan göra den IRL )?Den ser svÄrlÀst ut ja Men jÀklar vad hÀftig den Àr!
NÀr den transparenta resinen börjat gulna Àr det bara att byta till svarta klÀder och den kommer antagligen bli Ànnu coolare!
Nypa klockan begagnad för 500-800:-, kit frÄn aliexpress för 400-800:-, 20 min jobb.Blir alltid lika imponead nÀr jag ser sÄna hÀr annonser....
Man tar en oak som kostar typ 1000 pengar, köper ett om byggnadskit pÄ Ali för sÀg 800pengar högt rÀknat..
Och vipps ska dom sÀljas för 2400 styck....
Jag skulle stoppa modulen i kretskort fyrkant.Ooh, den modden vill jag se redan nu! NÄn med PS-skills (alternativt om @Urtyp kan göra den IRL )?
Den röda kÀnns lite mycket giveaway för att locka, men den gröna skapade allt lite sug
Du fÄr sÀga till om den fÄr gÄ vidare sen, ser jÀvligt cool ut dockSÄja, dÄ har jag en positiv display med sÀmre lÀsbarhet Àn en negativ. SkÄl tamigfan!
SjÀlv blev man med frogman idag, perfekt tills imorgon. Blir Ä testa pÄ en "vanlig" . Stort tack till @Glantzen för att du kunde mötas upp och göra bytet möjligt