Det Àr ungefÀr om min 6500-kronors oak hÀrJa det Àr sÄ trÀligt. 90% av gÄngerna man fÄr en notis frÄn Blocket sÄ Àr det en moddad Casioak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr ungefÀr om min 6500-kronors oak hÀrJa det Àr sÄ trÀligt. 90% av gÄngerna man fÄr en notis frÄn Blocket sÄ Àr det en moddad Casioak
Bara börja modda och sÀlja du kommer kunna bli miljonÀr pÄ dettaDet Àr ungefÀr om min 6500-kronors oak hÀr
Har tullen slÀppt dina G's Àn?
Det Àr ju dÄ man ska ha en M.I.R.OSÄgar bort nedblÄsta trÀd-G.
Ăh, jag har ju köpstopp!Det Ă€r ju dĂ„ man ska ha en M.I.R.O
Konstigt att Kingen Àr inte med i MIRO serien.Det Àr ju dÄ man ska ha en M.I.R.O
Bra pris nuTVA - kanske den coolaste fyrkanten sub-MRG.
Avslutad - G-Shock GMW-B5000-TVA1 / Breitling Aerospace E75362 / G-Shock GMW-B5000MB-1ER
âââââââââââââââââââââ F2f i GöteborgsomrĂ„det möjligt annars ingĂ„r frakt i priset. Helst inga byten denna gĂ„ngen men testa mig sĂ„ kanske jag Ă€ndrar mig :) âââââââââââââââââââââ (SĂ„ld) G-Shock GMW-B5000TVA1 - 18 500 kr (20 000 kr) OBRO Fullset och i perfekt skick. Titan. Limiterad...klocksnack.se
Den med orange displayKonstigt att Kingen Àr inte med i MIRO serien.
Den var tjusig!Konstigt att Kingen Àr inte med i MIRO serien.
Den sista idioten Àr inte född Àn och ibland köper de klockor pÄ nÀtet.Blir alltid lika imponead nÀr jag ser sÄna hÀr annonser....
Man tar en oak som kostar typ 1000 pengar, köper ett om byggnadskit pÄ Ali för sÀg 800pengar högt rÀknat..
Och vipps ska dom sÀljas för 2400 styck....
Riktigt snygg!Det Àr ungefÀr om min 6500-kronors oak hÀr
En mod för ca 180 bagisRiktigt snygg!
Haha what? 180k?En mod för ca 180 bagis
Jag skulle nog vilja pÄstÄ att den Àr coolare Àn MRG-fyrkanterna. MRG-fyrkanterna Àr mer sofistikerade och förfinade Àn coola imo (i en Gshock-kontext).TVA - kanske den coolaste fyrkanten sub-MRG.
Avslutad - G-Shock GMW-B5000-TVA1 / Breitling Aerospace E75362 / G-Shock GMW-B5000MB-1ER
âââââââââââââââââââââ F2f i GöteborgsomrĂ„det möjligt annars ingĂ„r frakt i priset. Helst inga byten denna gĂ„ngen men testa mig sĂ„ kanske jag Ă€ndrar mig :) âââââââââââââââââââââ (SĂ„ld) G-Shock GMW-B5000TVA1 - 18 500 kr (20 000 kr) OBRO Fullset och i perfekt skick. Titan. Limiterad...klocksnack.se
En bagare = en kronaHaha what? 180k?
Fast du tog en av de bÀsta sÄ det ska nog gÄ bra.Tog bara med en G-Shock pÄ weekend till vÀstkusten. Hur ska detta gÄ?
Haha ok, hade lite otur nÀr jag tÀnkte dÀr...En bagare = en krona
Har varit rejÀlt mÄnga sÄdana ett tag tycker jagBlir alltid lika imponead nÀr jag ser sÄna hÀr annonser....
Man tar en oak som kostar typ 1000 pengar, köper ett om byggnadskit pÄ Ali för sÀg 800pengar högt rÀknat..
Och vipps ska dom sÀljas för 2400 styck....
Man kan ju ocksÄ slÄ till pÄ tex en sÄn hÀr frÄn IFL Watches...Har varit rejÀlt mÄnga sÄdana ett tag tycker jag
DÄ gjorde ju nÄgon ett betydligt bÀttre köp pÄ Tratten för ett kort tag sen..... (inte jag tyvÀrr)Man kan ju ocksÄ slÄ till pÄ tex en sÄn hÀr frÄn IFL Watches...
Fast den dök aldrig upp hÀr i trÄdenDÄ gjorde ju nÄgon ett betydligt bÀttre köp pÄ Tratten för ett kort tag sen..... (inte jag tyvÀrr)