• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den ser svĂ„rlĂ€st ut ja 😅 Men jĂ€klar vad hĂ€ftig den Ă€r!

NÀr den transparenta resinen börjat gulna Àr det bara att byta till svarta klÀder och den kommer antagligen bli Ànnu coolare!
Ja det gulnar sakta men sĂ€kert. Det skiljer fem Ă„r mellan dom hĂ€r tvĂ„. Det gör mig inget att 35-Ă„ringen gulnar för det passar till guldet. Det blir nog inte lika kul till 40-Ă„ringen som Ă€r silver. đŸ€”đŸ˜…
Skiljer olika mycket beroende pÄ ljuset:
IMG_20230810_212136640~2.jpg

IMG_20230810_211927926~3.jpg
 
Har varit lite smĂ„sugen pĂ„ en sĂ„dan. Är det nĂ„gon som har erfarenhet? Är den stabil i funktionerna? Klarar den sig pĂ„ solcellerna, eller mĂ„ste den laddas ofta?
KÖÖÖÖÖÖÖP!!! Dom Ă€r riktigt frĂ€na. Den hĂ„ller helt OK pĂ„ sol-ladd och skulle den behöva laddas Ă€r det enkelt gjort.
En riktigt bitig G-shockkslike
 
Mmmm, nĂ€stan sĂ„ man skulle slĂ„ till bara för att priset Ă€r ruggit bra alltsĂ„ 😀

Har varit lite smĂ„sugen pĂ„ en sĂ„dan. Är det nĂ„gon som har erfarenhet? Är den stabil i funktionerna? Klarar den sig pĂ„ solcellerna, eller mĂ„ste den laddas ofta?
Jag har en, det som drar Àr om man anvÀnder GPS lÀngre perioder. Med övriga funktioner klarar den sig fint pÄ solladdning. Jag har för övrigt lite för mÄnga Gs nu sÄ den kan lÀmna om nÄgon Àr intresserad.

Edit: För mÄnga Gs som inte blir anvÀnda menar jag förstÄs. :D Det Àr den gröna jag har.
 
Jag har en, det som drar Àr om man anvÀnder GPS lÀngre perioder. Med övriga funktioner klarar den sig fint pÄ solladdning. Jag har för övrigt lite för mÄnga Gs nu sÄ den kan lÀmna om nÄgon Àr intresserad.
Jag har ju redan tvÄ, varav en Àr just den gröna..
DÀrför försöker jag ju lÄta bli denna:cool:
 
Tillbaka
Topp