• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hm...

Skjermbilde 2023-08-13 kl. 08.11.59.png
Tycker du ska byta ut knapparna till guld ocksÄ i s f.

Du fĂ„r vĂ€l gĂ„ och frĂ„ga henne om den tar för lite 😂
Hon tjurade ihop sĂ„ dom drog.... 😁 Allt började igĂ„r kvĂ€ll redan nĂ€r om kom till stĂ€llplatsen och "deras" plats var upptagen (inga bokningbara platserdĂ€r) och VAR TVUNGEN att stĂ„ nĂ€ra servicehuset för hon kunde inte gĂ„ (vilket hon kunde visst).
DĂ„ ordnade platsĂ€garen en inofficiell plats Ă„t domför att hjĂ€lpa till.. MEN den rĂ„kade ju vara innanför klipparens slinga.. SĂ„ i morse tyckte ju den att den skulle klippa dĂ€r dom stod och höll pĂ„ att fastna bĂ„de under husbilen och i deras möbler..RIDÅ! 😆
Har aldrig campat. Hur Àr folk i allmÀnhet, Àr de trevliga och sociala?
Har inte upplevt sÄ mycket annat Àn att folk Àr trevliga. Vissa Àr vÀl mer sociala Àn andra, men ÀndÄ inte otrevliga.
Sen att vi har Toppolan gör ju att vi inte Ă€r direkt anonyma, sĂ„ vi brukar fĂ„ besök med frĂ„gor och nyfikenhet iaf 🙂
IMG_20230813_112439.jpg

IMG_20230813_105019.jpg

Hon tjurade ihop sĂ„ dom drog.... 😁 Allt började igĂ„r kvĂ€ll redan nĂ€r om kom till stĂ€llplatsen och "deras" plats var upptagen (inga bokningbara platserdĂ€r) och VAR TVUNGEN att stĂ„ nĂ€ra servicehuset för hon kunde inte gĂ„ (vilket hon kunde visst).
DĂ„ ordnade platsĂ€garen en inofficiell plats Ă„t domför att hjĂ€lpa till.. MEN den rĂ„kade ju vara innanför klipparens slinga.. SĂ„ i morse tyckte ju den att den skulle klippa dĂ€r dom stod och höll pĂ„ att fastna bĂ„de under husbilen och i deras möbler..RIDÅ! 😆
LĂ„ter som nĂ„n slags karma... đŸ€Ł

RÀknas det hÀr som fusk @Derix ?
Men jag tĂ€nker att man fĂ„r börja nĂ„gonstans. Blir det bra fĂ„r jag vĂ€l anstrĂ€nga mig lite mer nĂ€sta gĂ„ng. Eller inte 😜
20230813_182543.jpg

Edit: skulle ha lĂ€st pĂ„ lite bĂ€ttre, det Ă€r ju nĂ€stan 4 timmar med alla jĂ€sningar innan det Ă€r klart 😬

Tillbaka
Topp