• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ett byte frÄn Muddie till 6900

F74DC1EB-98AC-458A-8875-90605F797D79.jpeg

Köpte denna idag pĂ„ K&S med tanke till mina G-shocks. SĂ„ tre platser kvar fylla isf 🙂
F8EAC417-8191-47BC-B49D-1D625A637BBD.jpeg

RÀknas det hÀr som fusk @Derix ?
Men jag tĂ€nker att man fĂ„r börja nĂ„gonstans. Blir det bra fĂ„r jag vĂ€l anstrĂ€nga mig lite mer nĂ€sta gĂ„ng. Eller inte 😜
20230813_182543.jpg

Edit: skulle ha lĂ€st pĂ„ lite bĂ€ttre, det Ă€r ju nĂ€stan 4 timmar med alla jĂ€sningar innan det Ă€r klart 😬
Du hoppade bara över det lÀttaste steget; att blanda vatten och rÄgmjöl och vÀnta ett par dagar tills det börjat att sjÀlvjÀsa ;)

Morrn,

DĂ„ kan man ta bilen till jobbet igen 🙂. Blev en riktig följetong med startmotorn.

Tog ur den trasiga startmotorn först sÄ jag kunde fÄ reda pÄ partnumret. Skruvat hade en ny som passade för inte mycket mer Àn en begagnad frÄn skroten. Fanns i lager och skulle levereras inom 1-3 dagar.

BestÀllde en tisdag eftermiddag. Fredag ringde jag och frÄgade var den Àr, eftersom jag inte fÄtt nÄgot kolli-ID eller nÄgot mail att den blivit skickad. Fick ringa och vÀnta ca 20 min i telefonkö tre dagar i rad innan dom fick svar frÄn lagret att den var restnoterad och skulle dröja ytterligare 4-5 dagar innan lagret fick in den.......

Jag avbestÀllde den och köpte en frÄn skroten istÀllet.
IMG_20230814_072055.jpg

Tillbaka
Topp