Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du hoppade bara över det lÀttaste steget; att blanda vatten och rÄgmjöl och vÀnta ett par dagar tills det börjat att sjÀlvjÀsaRÀknas det hÀr som fusk @Derix ?
Men jag tÀnker att man fÄr börja nÄgonstans. Blir det bra fÄr jag vÀl anstrÀnga mig lite mer nÀsta gÄng. Eller inte
Edit: skulle ha lÀst pÄ lite bÀttre, det Àr ju nÀstan 4 timmar med alla jÀsningar innan det Àr klart
Den sitter perfekt. Hur stor handled har du?Hemma i SmÄland igen
17,5cm. Ja den sitter som en smÀck!Den sitter perfekt. Hur stor handled har du?
Hakar pÄ GWG-1000
Knip @Rotwang 's RM ocksÄ BÀttre pris Àn vad han lovat i trÄden idag kommer nog inte Äterkomma för en fullsettad sÄn!!Lika glad i den Àn?
Min enda Ă„gren denna semester Ă€r att jag inte köpte Mabrâs GWG-1k i början av semestern kontra att köpa en med tvĂ„ veckor kvarâŠ
Knip @Rotwang 's RM ocksÄ BÀttre pris Àn vad han lovat i trÄden idag kommer nog inte Äterkomma för en fullsettad sÄn!!
Try it, You' ll like it
Dual illuminator Ă€r ju sĂ„ tufft. Ăr det alla Mudman som har detta, eller bara vissa modeller?Dags att vika in hovarna för idag.
Imorrn Àr det ju en sÄn dÀr mÄndag igen lixom
Alla har det och de e nice!Dual illuminator Ă€r ju sĂ„ tufft. Ăr det alla Mudman som har detta, eller bara vissa modeller?
Va de dÀr den hamna till slutGomorron!
Jobbsmurf pÄ smurfkontoret idag.
Svara inte för snabbt bara, dÄ verkar det som att du inte har nÄt att göraNÀr nÀsan rinner som Niagarafallet dÄ jobbar man hemifrÄn⊠dvs, slösurfar i soffan, kollar pÄ YT videos och svarar pÄ mejl nÀr man har tid
Gillar modeller dÀr dom förhandlat bort Casio pÄ framsidan. Kan inte vara lÀtt.DW-5600PPK20-1CR och GD-100PPK20-1CR