• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lysmassan pĂ„ MRG Frogman 🙂

IMG_3941.jpeg

Är sugen pĂ„ att slĂ„ till pĂ„ den som Klockmagasinet har till salu men vill minnas att nĂ„gon i trĂ„den hade problem med smuts under safirglaset och gjorde en retur. Minns inte vart den kom ifrĂ„n sĂ„ jag törs inte slĂ„ till 😅 Fantastiskt fin Ă€r den.

Sen har vi denna, snart köplÀge om man Àr sugen pÄ MR-G square. Tycker den mörka Àr snyggast efter att ha klÀmt pÄ alla tre varianterna och Àgt den silvriga.
Screenshot_20230814_181242_Samsung Internet.jpg

Är sugen pĂ„ att slĂ„ till pĂ„ den som Klockmagasinet har till salu men vill minnas att nĂ„gon i trĂ„den hade problem med smuts under safirglaset och gjorde en retur. Minns inte vart den kom ifrĂ„n sĂ„ jag törs inte slĂ„ till 😅 Fantastiskt fin Ă€r den.

Sen har vi denna, snart köplÀge om man Àr sugen pÄ MR-G square. Tycker den mörka Àr snyggast efter att ha klÀmt pÄ alla tre varianterna och Àgt den silvriga.
Den dÀr lockar..

Japp den mörka Àr grymmast efter att ha provat den ett par ggr silver har jag ju haft
Imorgon tror jag min nya MRG kommer, grymt taggad

Tillbaka
Topp