Ăh, vafan jag skulle ju komma pĂ„ nĂ„t att hĂ€ckla dig med, men det kommer ju ingetMusarm?
Det Àr vÀl helt enkelt bÀttre att vara bonde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăh, vafan jag skulle ju komma pĂ„ nĂ„t att hĂ€ckla dig med, men det kommer ju ingetMusarm?
Den dÀr var ju riktigt... annorlundaMissfostret frÄn 40th serien.
Den Àr sÄ konstigt att jag gillar den.
Tackar! Den har ett rÀtt unikt utseende. En hÀrlig mix av allt.Det Àr nog de bÀsta bilderna jag sett pÄ den hittills. Snygg!
Vet var det finns en GA-B001 för 590 pengar.
Note to self:SÄg den, billigt (och frestande ) men Àr nog lite som dig nog inne pÄ nÄgon fÀrgglad i mitt fall de röde
Ett helt underbart freakMissfostret frÄn 40th serien.
Helt grym ju, tur det inte Àr screwback för dÄ hade jag Äkt dit pÄ den med.Missfostret frÄn 40th serien.
SÄ trist att den inte har screwback, men tycker annars den ser sjukt cool ut med bandetMissfostret frÄn 40th serien.
Hmmm... ser nu att den har smÄ knappar precis som dom vanliga, alltsÄ inte nÄgon halv/hel-stÄlis variant? Man skulle i princip kunna flytta bandet till en vanlig 5600 alt. screwback?Missfostret frÄn 40th serien.
Note to self:
Vill man ha fÀrg Àr det ju dumt att köpa en svart.
5040RX Àr ocksÄ jÀkligt cool. Den ska jag skaffa lite senare. Valde DWE för att den Àr sÄ freaky samt jag vill modda den med klÀder frÄn kretskort square. DWE har ocksÄ en större display jÀmfört med 5040.Helt grym ju, tur det inte Àr screwback för dÄ hade jag Äkt dit pÄ den med.
Mitt halvfreak hÀlsar:
Haha, det var det bÀsta smeknamnet hittills! Kul att en hittade hit, grattis Hur kÀnns balansen i bandet/lÀnken?Missfostret frÄn 40th serien.
Den Àr en DWE carbon core modell med snap-on bezel och quick release band. Vanliga klÀder frÄn 5000/5600 passar inte pÄ den.Hmmm... ser nu att den har smÄ knappar precis som dom vanliga, alltsÄ inte nÄgon halv/hel-stÄlis variant? Man skulle i princip kunna flytta bandet till en vanlig 5600 alt. screwback?
Tackar! Den sitter helt OK pÄ min handled trots att den har ett halvt resinband pÄ ena sidan. Men jag tror inte att den passar bra pÄ alla typer av handleder pga lÀngden pÄ det halva resinbandet.Haha, det var det bÀsta smeknamnet hittills! Kul att en hittade hit, grattis Hur kÀnns balansen i bandet/lÀnken?
Jag tycker att carbon core guard caset lirar riktigt bra ihop med hybridbandet. Den behövs inte vara en screwback.SÄ trist att den inte har screwback, men tycker annars den ser sjukt cool ut med bandet
- Troligen oslagbart pris!Ăr sugen pĂ„ att slĂ„ till pĂ„ den som Klockmagasinet har till salu men vill minnas att nĂ„gon i trĂ„den hade problem med smuts under safirglaset och gjorde en retur. Minns inte vart den kom ifrĂ„n sĂ„ jag törs inte slĂ„ till Fantastiskt fin Ă€r den.
Sen har vi denna, snart köplÀge om man Àr sugen pÄ MR-G square. Tycker den mörka Àr snyggast efter att ha klÀmt pÄ alla tre varianterna och Àgt den silvriga.
Mycket billigare lÀr den knappast bli, dÄ Àr dom snart nere pÄ vad den gÄr för pÄ andrahandsmarknaden. Lite till sÄ Àr jag potentiell köpare- Troligen oslagbart pris!
- Kom igen nu, inget lÀge att vara dÀcksparkareMycket billigare lÀr den knappast bli, dÄ Àr dom snart nere pÄ vad den gÄr för pÄ andrahandsmarknaden. Lite till sÄ Àr jag potentiell köpare
Missar jag denna fÄr jag försöka muta herrn med burgare och mjukglass (har funkat förr)- Kom igen nu, inget lÀge att vara dÀcksparkare
Ok, kan nÀstan tÀnka mig det! SÄg en video pÄ YouTube (kommer inte ihÄg frÄn vem) dÀr han tvingades plocka bort alla plast-lÀnkbitar för att bandet skulle passa.Tackar! Den sitter helt OK pÄ min handled trots att den har ett halvt resinband pÄ ena sidan. Men jag tror inte att den passar bra pÄ alla typer av handleder pga lÀngden pÄ det halva resinbandet.
- Du vet vĂ„rt valsprĂ„k: âDet finns inga keepersâMissar jag denna fĂ„r jag försöka muta herrn med burgare och mjukglass (har funkat förr)
Men den ville rymma över till grannen...?GrÀsbekÀmpnings-Gn fick sig en svÀngom
SkrÀp-app till den men ÀndÄ rÀtt kul med kartbilderna
Och det blev faktiskt riktigt bra efterÄt
Hade alla fyra versionerna att vÀlja pÄ nÀr jag köpte min GA-B001 i vÄras..Note to self:
Vill man ha fÀrg Àr det ju dumt att köpa en svart.
Denna slogan passar dÄligt med positiv knivskarp modul, skulle varit en 5610BB eller den nya med kretskortet istÀllet.
SÄ ska det se ut, raka fina linjerGrÀsbekÀmpnings-Gn fick sig en svÀngom
SkrÀp-app till den men ÀndÄ rÀtt kul med kartbilderna
Och det blev faktiskt riktigt bra efterÄt