Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Marketplace finns en pÄ 1100, kanske kan pruta lite pÄ den ?Blir ibland sugen pÄ en gw6900 istÀllet för min dw6900. Men ekonomin pÄ det bytet lÀr ju inte bli bra. LÀr tappa ca 500 pÄ dw:n och en gw6900 hittar man vÀl inte under 1000 ny.
Blir nog att sitta nöjd i bÄten
" The three variants are available, let's see. In the Japanese forums they talk about 4 sensors (supposedly pedometers), Bluetooth, mb6 and solar. According to insiders, the price is between 90,000 and 110,000 yen, which would be around 570-699 euros."Tror att den ligger pÄ runt 8-9k om inte mer.
Tror att den ligger pÄ runt 8-9k om inte mer.
Tack för tipsetMarketplace finns en pÄ 1100, kanske kan pruta lite pÄ den ?
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
G-9000 Àger!Oj, det var ovÀntat dyrt vÀll (?)
Blir det en 2k eller ggb100 igen för mig isf om jag prompt ska ha en Mudmaster. Skulle iof kunna tÀnka mig en g-9000 igen
Du skulle ha förinstallerat den. Gjorde det förra veckan.Hade sett fram emot en timmas Starfield nu men installationen hade tydligen stoppats
Jag trodde att jag hade gjort det, men av nÄgon oförklarlig anledning (MiniDerix) sÄ lÄg det ett Disneyspel före i kön och disken var full..Du skulle ha förinstallerat den. Gjorde det förra veckan.
G-9000 Àger!
GW-9010 pÄ önskelistan.G-9000 Àger!
Listpris pÄ "vanliga" gwg1000 Àr 11000sek. LÄter nÀstan osannolikt att en uppdaterad skulle bli billigare hÀr i Sverige?" The three variants are available, let's see. In the Japanese forums they talk about 4 sensors (supposedly pedometers), Bluetooth, mb6 and solar. According to insiders, the price is between 90,000 and 110,000 yen, which would be around 570-699 euros."
Ja dom Àr lite tröga men jag har inga problem med det egentligen.HÄller med! Haft lite olika varianter, den senaste en grön som tyvÀrr hade sÄ hÄrda knappar att den inte gick att anvÀnda mer Àn tiden typ
SÄlde du din 7900 sen förresten?
Whaaa, hur funkar den dÀr RC indikatorn?GW-9010 pÄ önskelistan.
(lÄnad bild)
Man fÄr lÀgga till moms pÄ de dÀr priserna.Listpris pÄ "vanliga" gwg1000 Àr 11000sek. LÄter nÀstan osannolikt att en uppdaterad skulle bli billigare hÀr i Sverige?
Speciellt med svenska kronan helt under isen.
Gott jobbat! SÀrskilt om du gjort allt sjÀlv. SjÀlv tog jag hjÀlp av 2 tonÄringar för att bli klar. Blir det rullmatta eller grÀsfrön? Vi körde rullmatta, vÀldigt tillfredstÀllande.T-r-ö-t-t.
Vilket slit. Har nu jÀmnat ut jorden och vÀltat (heter det sÄ?) den. Skönt med vÀrmen, men det gick bra segt mot slutet.
Det Àr en Rally timer. Det Àr för att tajma hur lÄng tid Àr kvar varje etapp.Whaaa, hur funkar den dÀr RC indikatorn?
Edit: Hittade manualen, ett G i den röda rutan om förra synken lyckades. ApfrÀck ju!